Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: Til alle som har vært innom.

Jeg ser at jeg er etterlyst. :ler: Alt er bra her, men er bare så forbaska sliten. Nå kjenner jeg på at jeg ikke har sovet en hel natt på over 1 år. (Jeg sov enda dårligere enn nå da jeg var gravid). Det er grunnen til at jeg ikke har vært innom noe særlig den siste uka, + litt farting hit og dit, som ridning med snuppa, jobb o.l.

I dag har minsten og jeg vært hos ortoptist. Hun vil at han skal ha briller. JEg vet at faren er i mot det, synes at han er for liten. Jeg skjønner det, men samtidig kan det være årsaken til at han får disse låsningene. Ortoptisten kunne ikke hverken eller på dette spørsmålet. For han skjeler, men om han skjeler sånn at det er derfor låsningene kommer, visste hun ikke. Det er han for liten til at hun kunne se. Men, som hun sa; dersom det er det som er grunnen, finner de det ut.

Nå er det straks tid for middag. Får oppdatere meg seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg Malle. :klemmer:

Ikke greit det der med minsten. Kan ikke være enkelt å få briller til å henge på en slik liten og aktiv krabat. Men hvis det kan hjelpe, så vil det vel være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: litt på malle!! :kose:

Må bare legge igjen en hilsen så jeg får deg på Mine innlegg.

Har ikke lest noe som helst!

Og det tør du innrømme?!?! :overrasket:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at han må ha briller. Jeg er heldig med Prinsessa skjønner jeg som slipper det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være lett med briller på han som er så liten. men det er sikkert verdt et forsøk.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så godt å "se" deg igjen, Malle... :klem:

Kan nok bli en utfordring med brillene, men sikkert verd forsøket... :klemmer:

Og så må du ta vare på deg selv, midt oppi dette! Å få for lite søvn går ikke i lengden, vett'u... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg Malle. :klemmer:

Ikke greit det der med minsten. Kan ikke være enkelt å få briller til å henge på en slik liten og aktiv krabat. Men hvis det kan hjelpe, så vil det vel være verdt et forsøk.

:klemmer: Nå tror jeg at jeg fikk sambo til å skjønne i går kveld at de hadde ikke villet gi han briller dersom det ikke er helt nødvendig. Så nå må vi snart avgårde å prøve briller. Kan bli en artig opplevelse. Har nemlig prøvd solbriller på han. :fnise:

:klemmer: litt på malle!! :kose:

Og det tør du innrømme?!?! :overrasket:

:fnise:

:klemmer:

Så kjedelig at han må ha briller. Jeg er heldig med Prinsessa skjønner jeg som slipper det.

:klem:

:klemmer: Jeg vet ikke om jeg vil si at vi er noe mindre heldige fordi om ungene våre må ha briller. Det blir bare litt mer jobb, og litt mer som må følges opp. Andre har kanskje andre ting som de må følge opp som kanskje er litt værre.

:klemmer:

:klemmer:

Det kan ikke være lett med briller på han som er så liten. men det er sikkert verdt et forsøk.

:klemmer:

Tror nok det er værdt ett forsøk ja. :klemmer:

:hoppe:

Så godt å "se" deg igjen, Malle... :klem:

Kan nok bli en utfordring med brillene, men sikkert verd forsøket... :klemmer:

Og så må du ta vare på deg selv, midt oppi dette! Å få for lite søvn går ikke i lengden, vett'u... :nei:

:klemmer: Tror nok det blir en utfordring, men vi prøver. Kan hende det faktisk går litt lettere og når han skjønner at han ser bedre med de. *håper*

:Nikke:

Ugler er kloke.

merker det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser:

JEg blir nok en del borte herfra kanskje de neste 14 dagene. Begynner å jobbe i morra, og skal da jobbe 100 % de neste 2 ukene. MEn skal prøve å ta noen turer innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg vet ikke om jeg vil si at vi er noe mindre heldige fordi om ungene våre må ha briller. Det blir bare litt mer jobb, og litt mer som må følges opp. Andre har kanskje andre ting som de må følge opp som kanskje er litt værre.

:klemmer:

Du er nok inne på noe vesentlig der... :sjenert:

:opplyser:

JEg blir nok en del borte herfra kanskje de neste 14 dagene. Begynner å jobbe i morra, og skal da jobbe 100 % de neste 2 ukene. MEn skal prøve å ta noen turer innom.

*Vi venter på deg til du kooooommer* :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk det Ugla skrev. Du må ta vare på deg selv også. Du trenger søvn og hvile... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:opplyser:

JEg blir nok en del borte herfra kanskje de neste 14 dagene. Begynner å jobbe i morra, og skal da jobbe 100 % de neste 2 ukene. MEn skal prøve å ta noen turer innom.

Godt du har lært deg opplysningsplikten du har. :ler:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

JEg blir nok en del borte herfra kanskje de neste 14 dagene. Begynner å jobbe i morra, og skal da jobbe 100 % de neste 2 ukene. MEn skal prøve å ta noen turer innom.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg vet ikke om jeg vil si at vi er noe mindre heldige fordi om ungene våre må ha briller. Det blir bare litt mer jobb, og litt mer som må følges opp. Andre har kanskje andre ting som de må følge opp som kanskje er litt værre.

Malle... :klem: Så fornuftig du tenker! (er visst ikke bare Ugler som er kloke! :fnise: )

Ofte tenker vi jo omtrent: "..ingen har det verre en meg.."

Ble helt rørt når du skrev dette...

Ønsker dere masse lykke til.. Som du skriver, kanskje han selv merker at de gjør ting lettere for ham.. :)

:opplyser:

JEg blir nok en del borte herfra kanskje de neste 14 dagene. Begynner å jobbe i morra, og skal da jobbe 100 % de neste 2 ukene. MEn skal prøve å ta noen turer innom.

100%... :dåne:

Du MÅ tenke på deg selv også... :fy_fy:

Men lykke til, det er jo "godt" å komme ut igjen også... :klem:

Velkommen innom når det passer... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...