Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

At du var så nærme BN vel..

ok. bor jo egentlig ikke så langt unna da. Det er ca 40 min kjøring. Max.

Lykke til på sykehuset i morgen! Så tidlig!

:klemmer:

Takk for det. JA det var tidlig. Jeg var kjempetrøtt i går. OG like trøtt i dag. Han våkna nemlig like tidlig i dag. :klemmer:

Lykke til! :klemmer:

Takk for det. :klemmer:

Lykke til i dag :klem:

Takk for det. :klemmer:

:klemmer:

:klemmer:

:klem: og lykke til fra meg også...

Takk for det Ugla. :klemmer:

Hvordan har det gått i dag? :klem:

:klemmer: Vi fikk beskjed i går om at røngenbildene som ble tatt på tirsdag var bra. De kunne ikke se noe galt på de. Jeg skal ringe bort seinere i dag for å høre om MR bildene. OG endelig var det noen leger som hørte på meg, og var villig til å ta bilder av ryggen hans også, ikke bare nakken.

Narkosa gikk bra, han var vekk i ca 1,5 time. Når han våkna da, var han rimelig groggy, men det kom seg fort. Vi fikk dra hjem litt over en time etter det.

:vinke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Det er jo ikke alltid problemet sitter der man har symptomer.

Blir spennende å få resultater av MR da.

Uff, er det ikke fælt når barn får narkose? Snuppa fikk det da hun var 6, og jeg fikk helt sjokk da hun forsvant. Det var så ekkelt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke at det var så ille jeg da. Snuppa her var gjennom det når hun var 7, og minsten nå. SÅ lenge jeg er på stedet, og er der når de sovner, og er der når de våkner, så er det greit. Jeg prøver å tenke at det er for noe de blir lagt i narkose.

(synes faktisk at det var værre når bikkja ble det, for da måtte jeg gå fra stedet :rodme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt sykehuset. Fikk beskjed om at det var ingenting galt muskulært eller med skjelett. Ingenting er jo bedre enn det. Men hva pokkern er det som er galt da? Snakket akkurat med kiropraktoren hans, hun nevnte på synet, og han har jo synsfeil, men hvor ille er den? Er det den som utløser disse låsningene? Jeg er kjempeglad for at de ikke fant noe galt, men må innrømme at jeg nå sitter igjen med mange spørsmål. Fikk bare beskjed om av legen å fortsette som vi har gjort til nå, i forhold til behandlinger o.l. "Så ville han nok vokse det av seg" sa legen. Håper inderlig det. Og det ser jo litt sånn ut og. Sist gang fikk han jo ikke noen form for behandling, og da gikk over av seg selv. Så jeg håper og håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo både godt og vondt at de ikke fant noe galt. Godt for at det da er håp om at det ikke er noe alvorlig, som kan gi varige problemer. Men samtidig vondt at dere fremdeles ikke vet noe om hva det er. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten bedre å få vite at noe er galt, enn å være i uvisshet som dere er nå. Føler virkelig med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten bedre å få vite at noe er galt, enn å være i uvisshet som dere er nå. Føler virkelig med deg :klem:

Tror jeg vil si som Annie, Og sender dere masse :klem: :klem:

Selfølgelig håper jeg at det ikke er noe galt, men noen ganger er det greit "å ha en knagg å henge hatten på.."

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...