Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå er det tid for senga. Sliten etter spennende kamp. God natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten av kampen? Hadde jeg visst at du skulle spille, så hadde jeg sett på jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten av kampen? Hadde jeg visst at du skulle spille, så hadde jeg sett på jeg også :jepp:

Dårlig gjort å ikke si i fra :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten av kampen? Hadde jeg visst at du skulle spille, så hadde jeg sett på jeg også :jepp:

:ler:

Sports-vi er et gramatikalsk unntak... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malle..!!! :juhu: :klem:

Er det her du er... :vinke:

Gratulerer med ny dagbok... :roser:

*oppfattet visst ikke hintet.. :sjenert: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten av kampen? Hadde jeg visst at du skulle spille, så hadde jeg sett på jeg også :jepp:

:ler: Tror nok ikke jeg hadde gjort meg på banen der nei.

:ler:

Natta malle, sov godt! :klem:

:klemmer:

Dårlig gjort å ikke si i fra :kjefte:

:ler:

:ler:

Sports-vi er et gramatikalsk unntak... :fnise:

:ler:

Malle..!!! :juhu: :klem:

Er det her du er... :vinke:

Gratulerer med ny dagbok... :roser:

*oppfattet visst ikke hintet.. :sjenert: *

Takk for det Ugla. :klemmer: Det er ikke alltid så lett å oppfatte hint. (Selv om dette var vel ganske opplagt) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en deilig dag er over. Det var litt overskya tidligere i dag, men kvelden var helt nydelig. Satt en stund på verandaen og kosa meg i sola i ettermiddag.

Merkelig det der, med så mye mere energi jeg får når det er fint vær ute. I dag har jeg fått vaska 2 maskiner med tøy, og hengt ut. HAr støvsugd og ryddet hele huset. Men middag ble det dårlig med. Pølser og lompe. Og siden jeg er den eneste her som vil ha varme pølser, slapp jeg å stå ved komfyren i det hele tatt. :fnise:

Ellers har jeg ringt sykehuset i dag også. Var ikke veldig fornøyd med svaret som jeg fikk der. De skal samkjøre røntgen og MR på minsten. Men siden han er så liten, og ikke klarer og ligge rolig, må han legges i narkose. P.g.a ferieavvikling kunne vi ikke regne med noen time før etter høsten. Nå har vi venta i 3 mnd siden han ble henvist til sykehuset. Så nå må vil vel vente i nye 3 mnd får å få tatt bilder. Helt utrolig at det her skal være mulig i Norge i dag. Nå er ikke minsten syk, men han får fortsatt låsning i nakken hver 6. uke. Legene skjønner ingenting, det er ikke normalt får jeg beskjed om.

Ved "normale" låsninger så blir de helt bra etter 1-2 ganger med låsning. Men han har nå hatt det 6 ganger på 10 mnd. Han har hatt 2 behandliger hos manuell terapeut, og 5 ganger hos kiropraktor. Ved 2 tilfeller av låsning har han ikke fått behandling i det hele tatt.

DA jeg fortalte legen at når jeg ammet ville han ikke ta venstre pupp, og når han sover nå, så sover han enten på rygg, eller på venstre side. Dette så han i sammenheng, og mente at det er noe som ligger og sperrer. Men likevel skal det ta så lang tid før noe skjer. Har vært inne på tanken på alternativt sykehus, men det er jo ferieavvikling der og. Og MR på privatklinikk vil jeg tro ikke er noe alternativ, siden han må legges i narkose.

Men det som var litt positivt i dag, var at fysioterapeuten til minsten ringte. Hun ble frustrert hun og når hun hørte dette, og lovte at hun skal ringe bort å snakke med barnelegen. Og vi skal prøve å få fastlegen vår til å ringe bort og. Så nå får vi håpe at det hjelper.

Det her ble mye klaging. Får heller rusle i seng. Skal på jobb i morra/dag. Skal jeg fungere nogenlunde er de vel greit å sove litt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tragisk at det ikke skal gå an å få tatt MR nå før sommeren da!! :sinna:

Stakkars liten. Får virkelig håpe at fysioterapeuten kan få fortgang i ting. Det tar jo ikke så lang tid å få tatt MR heller, selv om det er med narkose. Håpløst!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at sånne småtasser skal være nødt til å vente så lenge. Det er en sak at voksne pasienter må stå på ventelister. Men små unger skal prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle innlegg ang minsten og MR. Men nå begynner det å skje ting. Det hjalp tydeligvis at jeg ringte og maste. I dag fikk vi brev om time for innleggelse neste tirsdag. Da skulle det være samtale med lege og røntgen på tirsdag, og MR på onsdag. Så nå skjer det endelig noe. :juhu:

Det blir ikke mye Kg tid her i dag tror jeg. Jeg var nemlig ute i går etter jobb, drakk bare 2 halvlitere, men hodet mitt kjennes omtrent slik :murvegg: ut i dag. SÅ nå skal jeg ta en smertestillende, har prøvd å holde ut så lenge som mulig, men klarer ikke mer nå. OGså skal jeg legge meg på sofaen etterpå.

Blir ikke mye tid her i morra heller. Da er det bort på ridninga med snuppa. Blir der hele dagen. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...