Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Gratulerer med ny bok! Man trenger nye steder å rote på innimellom :fnise:

Og jeg er innom for å ønske en flott 17.mai i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

et hint i ny og ned skal man ikke kimse av :fnise:

Ikke sant. :fnise:

:hallo:

:klem:

:klemmer:

:hoppe:

:hoppe:

GRATULERER MED NY BOK!! :roser::klem:

Takk, takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:hallo:

Gratulerer med ny bok! Man trenger nye steder å rote på innimellom :fnise:

Og jeg er innom for å ønske en flott 17.mai i morgen!

Takk for det. Ja det er greit med en krok å rote i. :fnise:

HEIA ROSENBORG!!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Ha en fin 17.mai :flagg:

Rosenborg :roll::fnise:

Ha en fin 18.mai :klem:

Takk for det. Hadde en helt grei trøtt dag. :fnise:

Håper dere hadde en fin 17.mai. :)

:klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en mandag. Nå er det nydelig vær ute, skal straks ned å rydde litt, og så sette meg ut en liten halv time i sola. Men når vi våkna i dag, var det svart ute i skøen, og det så ordentlig utrygt ut. Snuppa skulle på båttur med skolen, så jeg sendte med varmt tøy, og selvfølgelig regntøy. Men nå ser det jo bra ut. Merkelig vær. :forvirra:

Her går det framover for tiden. Bokstavelig talt. Minsten har begynt å dra seg bortover gulvet. HAn har oppdaga peisen, så det går fort bort til den. Jeg sier nei, ikke røre, og løfter han vekk, og han er kjaapt tilbake. Men det er greit. Endelig så begynner han og å komme seg litt avgårde. Han har blitt så frustrert når han ikke kommer seg dit han ville.

17. mai her var en kald ikke fornøyelse. Vi så på barnetoget. Og litt på talene etterpå. OG så dro vi hjem for at minsten skulle få sove. På ettermiddagen dro vi på Peppes og spiste pizza, før vi dro hjem igjen. Det er ikke så mange sprella vi kan gjøre når sambo har vakt. Snuppa var litt misfornøyd, men vi har snakket om å ta en tur på Dyrskuen også. Det har hun veldig lyst til. (hadde litt dårlig samvittighet for denne 17. mai i forhold til hun, men hun har jo ikke vondt av å gå glipp av noe heller egentlig, men det var greit å snakke om Dyrskuen i denne sammenhengen.

Nå får jeg forte meg ned å rydde litt. Oppdateringer får bli seinere i dag.

Endret av malle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai ble kjedlig for ungene her også i år. Vi får håpe på bedre vær og noe morsommere å gjøre enn å sitte hjemme neste år.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gjøre det Loffen! Forhåpentlig så har ikke sambo vakt da, så går det kanskje an å gjøre noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert meg i dagbøker. Blogger får jeg ta i morra. Orker ikke nå. Kjenner at hodepinen kommer snikende. Hadde nemlig gledet meg til en mnd som jeg skulle ha råd til å kjøpe meg litt nye klær. Nå har jeg stort sett bare arva klær som jeg går i.(har ikke akkurat prioritert meg selv i det siste, bare ungene) Men så streiker bilen som jeg kjører, og da blir det ikke noen nye klær på meg. :kjefte: (sambo må ta kostdandene med å fikse den bilen han kjører, og det er mye dyrere enn det jeg må ut med, men så tjener han mye bedre enn jeg og da) Men når sånne ting skjer som jeg da irriterer meg over, kommer hodepinen ofte snikende. J..... irriterende. :sur:

Går og setter meg i sofaen. God natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:jepp: Det er det. Det er stadig noe med de bilene våre. Min er grei nok at det er litt med, den er 14 år, men sambo sin, det er ikke greit synes jeg. Den er 8 år. At en må bytte slitedeler av og til skjønner til og med jeg, men at andre ting går i stykker..... Men nå tror jeg kanskje sambo skjønner at det kan være lurt å bytte den ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vår er 7 år, og nå er det så mye rart med den så..

Til og med rattet er utslitt. Og bilbeltet fliser seg opp. :ler: Sånne teite ting óg liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...