Loevinna Skrevet 24. mai 2008 #81 Del Skrevet 24. mai 2008 Tar buss opptil flere ganger om dagen jeg. Må de jeg også om dagen... Bussing er pyton. Signerer denne.. Ønsker meg bil igjen... Tusen takk for alle innlegg ang minsten og MR. Men nå begynner det å skje ting. Det hjalp tydeligvis at jeg ringte og maste. I dag fikk vi brev om time for innleggelse neste tirsdag. Da skulle det være samtale med lege og røntgen på tirsdag, og MR på onsdag. Så nå skjer det endelig noe. :juhu: Det blir ikke mye Kg tid her i dag tror jeg. Jeg var nemlig ute i går etter jobb, drakk bare 2 halvlitere, men hodet mitt kjennes omtrent slik ut i dag. SÅ nå skal jeg ta en smertestillende, har prøvd å holde ut så lenge som mulig, men klarer ikke mer nå. OGså skal jeg legge meg på sofaen etterpå. Blir ikke mye tid her i morra heller. Da er det bort på ridninga med snuppa. Blir der hele dagen. for at ting skjer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2008 #82 Del Skrevet 25. mai 2008 Bra du minnet meg på ridinga. Jeg må ringe han Prinsessa rir hos og si at vi ikke kan komme før i kveld. Mannen har bilen på jobb. Ha en flott dag malle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2008 #83 Del Skrevet 25. mai 2008 Så godt at minsten har fått time på sykehuset nå. Håper de endelig finner ut hva som forårsaker de låsningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mai 2008 #84 Del Skrevet 25. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 25. mai 2008 #85 Del Skrevet 25. mai 2008 ...Det her ble mye klaging.... Nei! Ikke mere enn du har grunn til! Godt at det endelig ser ut til å skje noe... Lykke til, og til deg og minsten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2008 #86 Del Skrevet 26. mai 2008 God morgen Malle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 26. mai 2008 Må de jeg også om dagen... Signerer denne.. Ønsker meg bil igjen... for at ting skjer!!! Bra du minnet meg på ridinga. Jeg må ringe han Prinsessa rir hos og si at vi ikke kan komme før i kveld. Mannen har bilen på jobb. Ha en flott dag malle Så godt at minsten har fått time på sykehuset nå. Håper de endelig finner ut hva som forårsaker de låsningene. Nei! Ikke mere enn du har grunn til! Godt at det endelig ser ut til å skje noe... Lykke til, og til deg og minsten... God morgen Malle! God formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 26. mai 2008 Da var den helga over. Den var i grunn travel nok. Jobbet som tidligere nevnt på fredag. På lørdag var sambo, minsten og jeg i byen. Først var vi og handla bunnstoff til båten. Der kom jeg på at vi må jo ha vester til ungene. Snuppa har vokst i fra sin, og minsten har ikke. Så da ble det nye vester. Dyrt nok det.. Etterpå kjørte vi innom en sportsbutikk og kjøpte en ny blå ring til trampolina. Der ble det en fotball på snuppa og. (hun hadde besøk av fetteren sin i helga, og de spiller alltid fotball når de er sammen) Etterpå hjalp vi tanta til sambo med å tømme stua hennes. Hun skal pusse opp. MEn vi var søren meg ikke hjemme før i 5 tia på ettermiddagen. TTT I går var jeg med snuppa på ridninga. Hun skulle ta fedrig grønt kort. Det er ett kurs de må gjennomføre for å kunne starte på ordentlige stevner. Vi lar henne ikke starte på stevner enda, annet enn rideskolestevner. Vi synes at hun er for ung enda. MEn det grønne kortet er greit å ha likevel. Det er ikke noe som må fornyes eller noe. HAr hun fått det, så har hun det. Men da vi kom hjem var strømmen borte. Den hadde forsvinni i 2 tia, og kom ikke tilbake før i 20.30 tia. Da ble det Mc Donald middag på oss I dag er det ridning igjen. Må ha med minsten, så da blir vi forhåpentligvis ikke så lenge. VI kjører sammen med noen andre, så jeg er ikke aleine om å bestemme det. Får se om jeg kanskje klarer å komme meg hjem så jeg kan ta en liten tur innom her seinere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. mai 2008 #89 Del Skrevet 26. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mai 2008 #90 Del Skrevet 26. mai 2008 Høres ut som en travel helg. Men så lenge uten strøm.. Gikk det bra med ting i kjøleskap og sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. mai 2008 #91 Del Skrevet 26. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 26. mai 2008 #92 Del Skrevet 26. mai 2008 Får se om jeg kanskje klarer å komme meg hjem så jeg kan ta en liten tur innom her seinere i dag. Men det rakk du visst ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 27. mai 2008 Høres ut som en travel helg. Men så lenge uten strøm.. Gikk det bra med ting i kjøleskap og sånt da? Det gikk veldig bra. Bare om å gjøre å ikke åpne det. Selv om ikke det er så lett bestandig å huske på. Men det gikk bra. Men det rakk du visst ikke... Nei, det rakk jeg ikke. Sambo hadde satt pc'en på en ordentlig oppdatering som tok laaaaaaang tid, så da ble det ikke noe kg på meg i går kveld nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. mai 2008 #94 Del Skrevet 27. mai 2008 Innom med fersk Ha en fin dag, malle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 27. mai 2008 Takk for kaffen Ugla! Ha en fin dag du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 27. mai 2008 Da blir jeg borte en stund. Skal en tur ut å gå med noen i barselgruppa. Må benytte siste sjanse til å treffe dem før de begynner å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. mai 2008 #97 Del Skrevet 27. mai 2008 Da blir jeg borte en stund. *notert* God tur, og kos dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. mai 2008 #98 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper du fikk en fin dag sammen med barselgruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2008 #99 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) GRATULERER MED DAGEN!! :juhu: :blåse: Endret 27. mai 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. mai 2008 #100 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer med dagen. :blåse: :lese: :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå