Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1461 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Da er alt i skjønneste orden Fikk jammen lyst på sjampis nå Snille kjæresten kom med en iiiiskald skummende til meg nettopp Hva smaker bedre i sola?! Endret 31. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1462 Del Skrevet 31. juli 2008 Snacks innkjøpt idag: 2 poser Maarud Salt Potetgull 2 poser Maarud Paprika Potetgull 2 poser Maarud Salt & Pepper Potetgull 2 store poser Cheez Doodles 2 store poser Polly Peanøtter - jeg skal kjøpe 1 til 2 store poser Chilinøtter - jeg skal kjøpe ett par til 3 pakker saltstenger 3 pakker dip - tror vi må ha mer av dette også ass :klø: 2 bokser Daim Mini til fruktfat Holder dette til 30 stk da tro?! Livredd for å ha for lite av noe Kjæresten mener det holder, han sier folk har tross alt også spist 3 retters middag og kaker Stiller meg litt tvilende til om jeg er enig Derfor kjøper jeg nok inn litt ekstra av nøtter og dip..........Det blir jo alltids spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. juli 2008 #1463 Del Skrevet 31. juli 2008 Du den malen du prater om, er det en sånn det er mulig å få tilsendt på mail?! Pretty pretty please Vi har nemlig laga klar kirkeprogram tidligere, men jeg får det ikke stilt inn slik at det blir beint når de brettes For de bør vel brettes :klø: Bare gi meg mailadressen din på PM du, så sender jeg over Det ble helt riktig i forhold til bretting og papiret og alt, vi behøvde kun å skrive ut teksten, brette, så var alt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1464 Del Skrevet 31. juli 2008 Bare gi meg mailadressen din på PM du, så sender jeg over Det ble helt riktig i forhold til bretting og papiret og alt, vi behøvde kun å skrive ut teksten, brette, så var alt klart Sendes straks Tusen takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1465 Del Skrevet 31. juli 2008 Vi har gjort en kjempebrøler :dåne: :dåne: :dåne: Sitter her og skal skrive ut de siste 3 kaffe-invitasjonene, og ser at på malen står S.U 30. AUGUST!!!!!!!!!!!! Måtte ringe mamma og høre hva som sto på deres og joda, 30. august :dåne: Er det mulig?! Idiot Ikke rart enkelte ikke har svart enda, de har jo fortsatt 1 mnd på seg Må jo sende melding til den ene av middagsgjestene som ikke har svart og si vi har skrevet feil svarfrist på invitasjonene Kan ikke vente til 14 dager før med å gi antall middagsgjester til restauranten, det måtte de ha senest 3 uker før Det er offisielt, jeg er enVIMSEHØNE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. juli 2008 #1466 Del Skrevet 31. juli 2008 Godt å se at det går fort i svingene for andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1467 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Middagsgjester: Invitert: 22 Kommer: 20 Kommer ikke: 1 Ikke svart: 1 Kaffegjester: Invitert: 15 Kommer: 8 Kommer ikke: 0 Ikke svart: 7 Endret 31. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1468 Del Skrevet 31. juli 2008 Godt å se at det går fort i svingene for andre også :dåne: kommer ikke over det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 31. juli 2008 #1469 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Feil dagbok Endret 31. juli 2008 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. juli 2008 #1470 Del Skrevet 31. juli 2008 Feil dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1471 Del Skrevet 31. juli 2008 Susiepia kan vel være litt hos meg også vel? Kan låne henne bare bittelitt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. juli 2008 #1472 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, men det er jo ikke bare en dag til du skal gifte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1473 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Da har vi oppdatert ønskelista vår på nettsiden - etter ønske fra gjestene De hadde visst for lite å velge mellom Vi har strøket peis fra lista - får aldri i livet 25.000 i kontanter sånn at vi kan kjøpe drømmepeisen likevel, og den vi har funker bra og tilføyd gavekort fra Elkjøp (til speireflekskamera og liten flatskjerm til å ha i andre stua..) og Living, noe bestikkgreier, liste på Kitch`n og....:klø: jo, lyst sengetøy Det må vel være et bra utvalg av ønsker vel?? Endret 31. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1474 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, men det er jo ikke bare en dag til du skal gifte deg Nei det er sant Heldigvis - for jeg har satt svarfristen til 30. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 31. juli 2008 #1475 Del Skrevet 31. juli 2008 Er her jeg vettu, var bare ikke klar over det selv første gang Ammetåka har tatt fullstendig overhånd nå Hører du har fått den store ære å servere i helga, så koseligt da Må du huske være stø på hånda Susiepia vil også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 31. juli 2008 #1476 Del Skrevet 31. juli 2008 Nei det er sant Heldigvis - for jeg har satt svarfristen til 30. august Fullstendig kaos... bryllup 2.august med svarfrist den 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1477 Del Skrevet 31. juli 2008 Susiepia i dagboka mi :juhu: :juhu: Jeg skal servere ja, og gleder meg til å se alt planleggingen til Pysepus og mannen in real life Må nok ta med meg ett lommetørkle og to lettrørt som jeg er Pysepus har satt meg til å servere på høyrefløyen, og jeg fikk beskjed om å søle mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1478 Del Skrevet 31. juli 2008 Fullstendig kaos... bryllup 2.august med svarfrist den 30. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 31. juli 2008 #1479 Del Skrevet 31. juli 2008 Susiepia i dagboka mi :juhu: :juhu: Jeg skal servere ja, og gleder meg til å se alt planleggingen til Pysepus og mannen in real life Må nok ta med meg ett lommetørkle og to lettrørt som jeg er Pysepus har satt meg til å servere på høyrefløyen, og jeg fikk beskjed om å søle mest mulig Klarte ikke holde meg lenger Tror jeg måtte hatt med en hel klenexpakke om jeg skulle vært tilstede Så heldig du er, en stooor ære å få høyrefløya da. Håper de fleste tar rødvin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1480 Del Skrevet 31. juli 2008 Klarte ikke holde meg lenger Tror jeg måtte hatt med en hel klenexpakke om jeg skulle vært tilstede Så heldig du er, en stooor ære å få høyrefløya da. Håper de fleste tar rødvin da Du har holdt deg lenge da Huff ja, Kleenex må til, og sminke til å freshe seg opp igjen med Ellers tror folk det er en padde som serverer Rødvin må være spennende å søle *grøss* tenk om jeg søler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg