Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Da har jeg vært å stelt føttene mine - endelig :hoppe: De har flytta timen min 2 eller 3 ganger pga sykdom :tunge1: Men nå sitter jeg her med myke velstelte føtter - med knallrosa neglelakk på :hoho: Frisker opp i hverdagen det :fnise:

Til nå har jeg hatt:

Manicure u/ lakk 490 kr

Fotpleie 435 kr

I tillegg har jeg bestilt:

Manicure u/ lakk: 07.08.08

Legge negler inkl. manicure: 11.09.08 - 600 kr

Fotpleie: 11.09.08

Teste i.d minerals make-up for å finne ut hva jeg må kjøpe: 05.08.08 - 200 kr

:overrasket: det er dyrt å ta vare på hender og føtter! Sånn strengt tatt så trenger jeg sikkert ikke den manicure-timen i august, men jeg vil hendene mine skal se flotte ut - og når en jobber i barnehage så blir de lett litt slitne :fnise: Så den timen unner jeg meg selv :jepp:

Så må jeg bestille time til:

Napping av øyenbryn - 125 kr

Dyprens/ hudpleie - 695 kr

:dåne: jeg kjenner jeg blir fattig :hoho: Men jeeez så herlig det er å skjemme seg selv vekk på denne måten :lur:

Er det forresten noen av dere som har prøvt å vokse legger, lår og bikinilinje her?! Jeg lurer på hvor vondt det er :sjenert: Lei av å barbere :sukk: Skulle ønske jeg var litt mer hårløs på kroppen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: ja det var det de kalte de :skratte:

Sånne bjeller som gjestene ringer i og vi må reise oss å :kline::ler:

:ler:

skal alle gjestene liksom ha sånne da?? Da kan det fort blir veldig mye klining :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:ler:

skal alle gjestene liksom ha sånne da?? Da kan det fort blir veldig mye klining :lur:

:lur: det er nettopp det :kline: Gleder meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det er liksom det :Hehe:

Legge ut bilder som ikke er fine fra bryllupsdagen er det samme som å skyte seg selv i foten :skratte:

Nå skal det vel noe til å ta dårlige bilder på en sånn dag da - med en så vakker brud :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Legge ut bilder som ikke er fine fra bryllupsdagen er det samme som å skyte seg selv i foten :skratte:

Nå skal det vel noe til å ta dårlige bilder på en sånn dag da - med en så vakker brud :kyss:

Ja, du skyter deg selv i foten hvis du legger ut stygge bilder for du vet at jeg tar hevn :lur:

Bare vent til du ser alle de rare ansiktsuttrykkene som kommer på bilder du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Helvete! Idet jeg skal poste innlegget mitt spjærer buksen enda mer!! Dritt! :kjefte:

:overrasket::sjokkert::hakeslepp:

for et språk da Reka, også i bryllupsboka mi som er så pur og ren fra før..... :fy_fy:

:roll:

:skratte: :skratte: :skratte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Mim!!! I`m back :) Så deilig det hørtes ut med masse selvpleie! Klart vi må unne oss alt sånt :)

...hørte jeg noe om blogg?

:klemmer: til Mim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:goodbye: Mim!!! I`m back :) Så deilig det hørtes ut med masse selvpleie! Klart vi må unne oss alt sånt :)

...hørte jeg noe om blogg?

:klemmer: til Mim

Der var du jo :klem:

Jeg har ingen planer om at dette selvpleie-opplegget kun skal vare nå før bryllupet :sjenert: Sa det til kjæresten idag, at fra nå av så skal jeg ta fotpleie og manicure minst hver 3. mnd :fnise: Må jo holde det vedlike nå når det blir så bra :jepp: Kjøpte en neglebånd-olje når jeg tok manicure, og den er fantastisk!! Kosta 400 kr for en bitteliten flaske, men den gjorde underverker for neglebånda mine :dåne: Nå er de kjempefine, bare etter noen uker :hoppe:

Og bloggen min har du tilgang til, bare gå inn på "blogger" øverst ved "mine innlegg" så ligger den der; Madam Mim`s blogg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Du... kan ikke vi gå på kafé en dag da den uka jeg er hjemme før bryllupet? Med forbehold om at jeg har tid til det :fnise: Hadde vært så kos :-D Så kan vi spør om *Aprin* vil også?? :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... kan ikke vi gå på kafé en dag da den uka jeg er hjemme før bryllupet? Med forbehold om at jeg har tid til det :fnise: Hadde vært så kos :-D Så kan vi spør om *Aprin* vil også?? :hoppe:

jeg vil, jeg vil, jeg vil!! :hoppe: :hoppe:

..har siste jobbedag lørdag 26. juli, å så har jeg fri til jeg begynner i nye-jobben 25 august! :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
jeg vil, jeg vil, jeg vil!! :hoppe: :hoppe:

..har siste jobbedag lørdag 26. juli, å så har jeg fri til jeg begynner i nye-jobben 25 august! :juhu: :juhu:

Da sier vi en av dagene i begynnelsen av den uka da, eller? Mandagen kanskje etter prøvetimen min? (om ikke mamma kommer på noe jeg må gjøre...)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå har ikke mim noe valg :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sier vi en av dagene i begynnelsen av den uka da, eller? Mandagen kanskje etter prøvetimen min? (om ikke mamma kommer på noe jeg må gjøre...)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå har ikke mim noe valg :erter:

Funker fint for meg!! Må bare vite når kl. så jeg kan skaffe barnepass!! :hoppe: gleder meg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Funker fint for meg!! Må bare vite når kl. så jeg kan skaffe barnepass!! :hoppe: gleder meg! :kose:

Du kan jo ha henne med også for min del da :tunge1: Vi snakkes når det nærmer seg *Pysepus er dårlig til å planlegge for tiden* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

:juhu: :juhu: JAAAA!!! :juhu: :juhu:

Har vi allerede funnet en dato?! :klø: Ja det hadde dere visst :ler: Jaja, det skulle passe med mandagen for meg også :Nikke: Jeg jobber da, men ikke lenger enn til 12 u know :sjenert: Åh, dette blir kos :jepp: Og *Aprin* må gjerne ta med seg den lille skatten sin :hjerte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Kom akkurat hjem forresten, har vært på kafè med konditorvenninna mi og prata kake - og litt til :ler: Så nå har hun sagt et endelig ja til å lage den bærpaien som det ligger bilde av i bloggen :banantroll: bare med 3 etasjer, ikke 6-7 som på bildet :hoho:

Vi kom fram til at det blir finest uten brudepar på toppen - kaka er så pynt i seg selv og alle i bryllupet skjønner jo at det er bryllupskaka liksom, og at det er vi som er brudeparet :roll::fnise:

Hun sa ikke noe om pris, men jeg har nå uansett tenkt å betale for ingrediensene pluss gi henne en liten gave som takk..og så laga jeg middagen i hennes bryllup gratis - dette blir som en venne-tjeneste :hoppe: Vi avtalte nemlig dette når vi var lærlinger, at vi skulle fikse maten i hverandre sitt bryllup :fnise: Men nå har vi jo kokk, og hun jobber som konditor i stedet så da så :duskedame:

Og imorgen skal jeg hente brudepikekjoleeeen :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhuu: for bryllupskake!! Nammenam... Er så greit med vennetjenester altså, men mine venninner har liksom sånne yrker som ikke funker så bra sånn.. Sykepleiere, jurister og sosialarbeidere for å nevne noen :ler: Får ikke håpe jeg trenger deres hjelp med det første..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for bryllupskake!! :hoppe:

Kjempegreit å kjenne folk som kan gjøre det litt billigere av og til :jepp: Vi sjekket hva kaken vi ønsket oss kom til å koste på alllle bakerier/konditorier i Oslo-området, og det var fra 3000 og oppover :dåne: Men nå får vi den for 700 istedet, og du får deres sikkert ennnda billigere enn det!! :hoppe:

:klemmer: Ha en fin torsdag Mim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...