Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal jeg slutte å ødelegge boken din Mim! Jeg lover :) I have been a very bad shrimp, but i promise to be better in the future!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeij! Rekis fikk det til! :juhu:

:danser::danse::danser::danse:

Egentlig drikker ikke vi reker så mye, men shit au :skaal::skaal::skaal: :skaal:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:danser::danse::danser::danse:

Egentlig drikker ikke vi reker så mye, men shit au :skaal::skaal::skaal: :skaal:

Drikker ikke reker? haha... det skulle du ha tenkt på FØR du gikk ut på søndag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke reker? haha... det skulle du ha tenkt på FØR du gikk ut på søndag :lol:

... Wooops... :lol: Kanskje jeg er en alkis reke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grattis med 4 mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den boka di vokser fortere enn jeg rekker å bla... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Her går det unna gitt :dåne: Nytter ikke å gå på jobb, da har Reka og Pysepus fest i boka mi :fnise:

:juhu: Reka, du klarte det; du eiger side 10 i boka mi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna gitt :dåne: Nytter ikke å gå på jobb, da har Reka og Pysepus fest i boka mi :fnise:

:juhu: Reka, du klarte det; du eiger side 10 i boka mi :klemmer:

Når ikke eieren er hjemme, så danser dyrene på bordet :ler:

(Ville ikke ta "når ikke katten er hjemme, danser musene på bordet" i frykt for at Pysepusen skulle bli lei seg :fnise:)

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Når ikke eieren er hjemme, så danser dyrene på bordet :ler:

(Ville ikke ta "når ikke katten er hjemme, danser musene på bordet" i frykt for at Pysepusen skulle bli lei seg :fnise:)

:juhu:

Pysepusen er en sart sjel, så det var nok lurt å lage en egen vri ja :Nikke::fnise:

*ser for meg en katt og en reke som danser på bordet* :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Må lage middag til mannen :sur: vil mye heller være her :sjenert: Så må vi lufte :hund: og såååå er det møte med fotograaaafeeeen :juhu: :juhu: :juhu:

Endelig noe bryllups-aktig som skjer i mitt liv også, har vært en la-a-a-a-ng dødperiode :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...