Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet at pappa skal sitte ved siden av meg, men skal han egentlig ha svigermor som borddame da??? :overrasket:

Hvor sitter forlovere i forhold til brudepar? Og søsken, toastmaster osv. Vi skal også ha presten der under middagen, hvor i alle dager setter jeg henne??????

Og er det sånn at forloverene også skal sitte med sine partnere?

Du fikk fine linker til tradisjonene rundt bordplassering av reka :)

Men altså.. jeg har inntrykk av at det er utrolig få som plasserer brudens far ved brudgommens mor og omvendt... de aller fleste nå setter brudens mor og far sammen og brudgommens mor og far sammen (hvis det ikke er noen skilsmisser).

Det er i tradisjonen sånn at man helst skal prøve å sette annenhver mann/dame, men det er jo noen ganger helt umulig å overholde 100%.

Også sier vel tradisjonen at kjærester ikke skal sitte sammen... :sjenert: Vi har tenkt å la ekteparene sitte ved siden av hverandre vi... men det går jo også an å plassere kjærester overfor hverandre, så sitter de i det minste i nærheten av hverandre! Syns det må være stusselig å sitte sammen med helt totalt fremmede jeg iallfall...

Toastmaster vet jeg ikke noen tradisjon på, men der bør man heller tenke praktisk.. hvis toastmaster skal ha mye å si med taler og sånt, eller ha mye kontakt med kjøkkenet, så bør toastmaster være en plass som alle ser hvis h*n reiser seg og med lett tilgang til kjøkkenet

Men.. mitt viktigste tips: ikke heng dere opp i tradisjonene for mye, men gjør det dere føler er naturlig og vil gi best stemning blant gjestene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle man gjort uten google?! :fnise:

Jeg er enig med Tassie:

Men.. mitt viktigste tips: ikke heng dere opp i tradisjonene for mye, men gjør det dere føler er naturlig og vil gi best stemning blant gjestene! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Takk for gode tips Tassie :klemmer:

Jeg tror også det at det er bedre å gå etter trivsel enn tradisjoner :sjenert: Det gikk bare litt i stå for meg her :fnise:

Tror nok vi kommer til å sette mine foreldre ved min side og hans mor ved hans side :Nikke: Kjæres far er gått bort så vi mangler en bordkavaler ved svigermors side, lurte på å sette kjæres sønn på "farfarens plass"..Det er jo nærmeste mannlige slektning :jepp:

Vi trenger også noen til å passe på kjæres datter på 6 år, det får bli storebroren sin oppgave :ler: Han igjen vil nok ha sin kjæreste i nærheten :sukk: så hvis vi setter kjæres mor, kjæres sønn, kjæres datter og sønnens kjæreste i den rekkefølgen så blir kansje alle fornøyde :fnise:

:overrasket: så mye arbeid det er å plassere 25 mennesker rundt et bord :dåne: All ære til dere som har sånn 60-70-80-90 gjester til middag :pls:

Kansje vi bare skal la alle sette seg der de har lyst :hoho:

Det enkle er ofte det beste har jeg hørt :skratte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Ta bordplasseringen sammen med søsteren din eller noe :-D Jeg gjorde det med mamma og da gikk det kjempefort - og lett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Mim'en begynner å få seg noen kjæledyr! Koselig! *stryker seg inntil beinet til mim for jeg vil bli klødd på magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:skratte:

:rulle:

Joda, klart det!!

:juhu: Im your shrimp!

Mim'en begynner å få seg noen kjæledyr! Koselig! *stryker seg inntil beinet til mim for jeg vil bli klødd på magen*

Jeg liker best å bli klødd på skallet jeg :Nikke:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

*klør Pysepusen på magen*

Så lenge jeg holder Pusen langt unna Reka (eller omvendt :klø:) så burde dette gå bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

næmmen?! Her har jeg vært borte i noen timer, så er boka di vokst fra 2 til 6 sider?! Nå blir jeg her resten av kvelden altså, vil ikke gå glipp av mer! :fnise: (sorry kjære, kan ikke rydde som vi har planlagt, kan gå glipp av no på KG :ler:)

Jeg kommer definitivt til kaffe!! Er ikke jeg som skal ha mini-mini-bikini på Italia-turen, så kan spise maaaaasse kake også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
næmmen?! Her har jeg vært borte i noen timer, så er boka di vokst fra 2 til 6 sider?! Nå blir jeg her resten av kvelden altså, vil ikke gå glipp av mer! :fnise: (sorry kjære, kan ikke rydde som vi har planlagt, kan gå glipp av no på KG :ler:)

Jeg kommer definitivt til kaffe!! Er ikke jeg som skal ha mini-mini-bikini på Italia-turen, så kan spise maaaaasse kake også! :fnise:

Det er her det skjer :hoho:

Har nå faktisk klart å erverve meg en ganske fin brunfarge på magen og deromkring

(:fnise:) innimellom all galskapen her inne :overrasket:

Åhhh, liker å ha fri når det er sol ass......:dåne:

Er heldigvis ikke så glad i kake jeg, så du og Tassie kan få min del av kaka også :hoho:

:fy_fy: skal ikke gjøre narr av mini-mini-mini-bikiniene mine, de funker som bare det skal jeg si deg :skratte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Jeg kan også spise masse kake for mine bikinier er av naturlige årsaker litt større (ja, puppene mine henger ikke oppe av seg selv :skratte: ) Føler meg passe teit når jeg må ha største størrelsen i bikini på HM :sukk: Jaja, kjæresten liker dem :sjarmor:

Og du... jeg tror du må holde Reka borte fra meg ellers spiser jeg henne! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Og du... jeg tror du må holde Reka borte fra meg ellers spiser jeg henne! :spise:

:redd:

*Mim passer godt på Reka si*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klør Pysepusen på magen*

Så lenge jeg holder Pusen langt unna Reka (eller omvendt :klø:) så burde dette gå bra :ler:

I will take the pussycat! :fred: The winner is the shrimp! Og så levde de lykkelige i alle sine dager osv osv. :juhu:

Jeg kan også spise masse kake for mine bikinier er av naturlige årsaker litt større (ja, puppene mine henger ikke oppe av seg selv :skratte: ) Føler meg passe teit når jeg må ha største størrelsen i bikini på HM :sukk: Jaja, kjæresten liker dem :sjarmor:

Og du... jeg tror du må holde Reka borte fra meg ellers spiser jeg henne! :spise:

:hakeslepp: Spise meg? :hår:

:redd:

*Mim passer godt på Reka si*

:hoho:

Ja :Nikke: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...