Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pysepus
:skratte:

miiiiiiiiin boooooooooook!!!!

Og litt min :lur: Bare vent! Skal ta det i morgen når du ligger og sooover jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Oh my god, JORDBÆRSYLTETØY!!!

NEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII!!!:spy:

:kjefte:

:regler:

Åhhh, du er fæl!!!!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Meeen; hvorfor blir det kaffegjester hos dere da? Det er ikke bra å gi opp for press! :sur:

Æsj, fordi jeg har for mye samvittighet og orker ikke tenke på at jeg skuffer noen av de nærmeste :sjenert:

De får bare komme til kaffe altså, dermed basta bom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryllet henne svart (og kansje litt irritert :skratte:)

Og nå er hun MIN katt :lur: Alle hekser med respekt for seg selv har jo katt :jepp:

:fnise:

*prøver å finne rekebilde til Reka*

Ja! Finn et fint ett a! Jeg finner bare sånne bilder av 1 kg med kokte reker.. og det ække slektsbilde jeg skal ha på avataren min liksom!

Jeg har forreste ombestemt meg Mim, jeg kan godt komme på middag og kaffe i tillegg til bryllupsreisen.. Hva slags mat skal vi ha? :sikle:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Æsj, fordi jeg har for mye samvittighet og orker ikke tenke på at jeg skuffer noen av de nærmeste :sjenert:

De får bare komme til kaffe altså, dermed basta bom!!

Bare kvitt deg med samvittigheten da :ler: Kaffe er greit det - inviter dem seeent da :fnise: Så er det ingen som gidder å komme uansett :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Bare kvitt deg med samvittigheten da :ler: Kaffe er greit det - inviter dem seeent da :fnise: Så er det ingen som gidder å komme uansett :skratte:

:hoho: det var en plan :tommelopp: Åh, du er herlig ond :lur:

Neida, dette er koslige folk; for all del :sjenert: var bare ikke planen med kaffegjester, men nå er det jo etterhvert mye som ikke blir etter den opprinnelige planen likevel så......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...