Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med bryllupsdagbok! Skal si det går unna her - 7 sider allerede! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jammen Madam Mim og Pysepus har startet timesbok...ikke DAGbok iallefall... :skratte::skratte::ler::lur:

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg tror jammen Madam Mim og Pysepus har startet timesbok...ikke DAGbok iallefall... :skratte::skratte::ler::lur:

Ja, du sier noe der :skratte: Pysepus har TO stykker!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Shrimp owns page 3, 5, 6 and 7 in your book! :juhu:

Sorry mate, du eiger ingenting enda!!! :riste:

Du må ta over en hel side for å eige den, sånn som jeg gjorde på side 5 i Pysepusen sin dagbok :Nikke:

Se og lær kjære lille Reka :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
...Mens Mim er mer moderat og klarer seg med en!!

:engel:

:skratte: :skratte: :skratte:

Tror du fint skulle klart å fylle opp en til jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud å boka di vokser a?!?!

men du titta litt på de listene dine igjen... også så jeg at du har skrevt 30 på hovedretten... er det med taler?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
herregud å boka di vokser a?!?!

men du titta litt på de listene dine igjen... også så jeg at du har skrevt 30 på hovedretten... er det med taler?!?!

30 er så lang tid det tar å spise den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Tror du fint skulle klart å fylle opp en til jeg! ;)

:hoho: med min munndiarè burde det gå greit ja :hoho:

Har ikke tid til jobb hvis jeg skal ha en dagbok til, så jeg tror jeg må begynne å studere jeg også :ler:

herregud å boka di vokser a?!?!

men du titta litt på de listene dine igjen... også så jeg at du har skrevt 30 på hovedretten... er det med taler?!?!

Her går det unna :skratte:

30 minutt er bare selve måltidet, hvor lang tid det tar å spise ca...taler o.l er utenom :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:hoho: med min munndiarè burde det gå greit ja :hoho:

Har ikke tid til jobb hvis jeg skal ha en dagbok til, så jeg tror jeg må begynne å studere jeg også :ler:

Ja, du får begynne å studere :fnise: Hvordan skal dette gå? Huff... kanskje jeg må forholde meg som evig student :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ja, du får begynne å studere :fnise: Hvordan skal dette gå? Huff... kanskje jeg må forholde meg som evig student :fnise:

Planen er vel egentlig studier til neste år faktisk :sjenert: Hvis jeg klarer å motivere meg selv for 4 år på skolebenken :fnise:

60 % jobb og 40 % studier fordelt på 4 år med 80 % lønn, så får jeg utdannelse innen det jeg jobber med :juhu:

Nå skal vi se Music and Lyrics :hjerter_rundt:

Tror jeg gleder meg en smule mer enn kjæresten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Planen er vel egentlig studier til neste år faktisk :sjenert: Hvis jeg klarer å motivere meg selv for 4 år på skolebenken :fnise:

60 % jobb og 40 % studier fordelt på 4 år med 80 % lønn, så får jeg utdannelse innen det jeg jobber med :juhu:

Nå skal vi se Music and Lyrics :hjerter_rundt:

Tror jeg gleder meg en smule mer enn kjæresten :hoho:

Det hørtes ut som en god plan :tommelopp: 40 % studier skal nok gå bra skal du se!

Åååå, kan jeg få komme og sitte i midten og se film med dere???? Liker det best jeg for da kan begge klappe meg :katt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Åhhh, nå har jeg sett Music And Lyrics :sukk: I`m In Looooooooove :hjerter::fnise:

Herlige filmen :dåne:

*sparker seg selv i seng*

Må få skjønnhetssøvnen min, sånn i tilfelle :fnise:

skal ha møte med fotografen imorgen :juhu:

:sjenert: for det kan jo være han blir så blendet av min skjønnhet :roll: at han bare må ta noen prøvebilder :sjenert:

:hoho: :hoho: :hoho:

Yeah right...!!!

Dessuten er den egentlige planen å sykle til jobb imorgen tidlig :overrasket::hakeslepp:

Yeah right, igjen, like sannsynlig som det med fotografen :skratte:

Ender nok opp i bil ja :fnise: skamme meg burde jeg :flau:

Bla bla blaaaa bla bla :skravle: blir det aldri stopp?!? Trenger ingen andre å prate med heller, klarer meg fint på egen hånd - det er det verste :hoho:

*poff*

:kosteskaft:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøssenavn for pjatting det var her da.. :hoho:

mista helt tråden jeg.. jaja sånn går det når man stikker av i et par dager.. for å gifte seg a gitt!

ang bordplassering: vi hadde ganske tradjonelt hovedbord med oss to, mine foreldre på min side, og motsatt. ellers hadde vi e-bord da.. blanda familiene etter de vi trodde kunne finne tonen og det funka perfekt! på det midterste bordet hadde vi forloverne rett foran oss, og alle par satt ved siden av hverandre. toastmaster'n satt i enden av dette bordet, med god oversikt over alle gjestene, samt kjøkkeninngangen. funka utmerket :)

ooo, 4 måneder igjen for dere nå jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alvebruden

Gratulerer med ny og spennende dagbok madam -mim. :fnise: Skal bli spennende å følge med på bokmål skrivinga di her inne. :juhu:

Endret av Alvebruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:love: :love: :love: :love: :love:

:love: :hjerte: 4 måneder!! :hjerte: :love:

:love: :love: :love: :love: :love:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...