Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
I are fine jaa!

How is you? :fnise:

I are solbrent and don`t give a damn elle no sånn :klø: :hoho:

Som *Siri* sa: det er bedre å være rød enn hvit :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett mange filmer og lest mye av deg - du er flink ;) (men det er ikke alltid jeg liker deg...)

:sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Hallo! Du kan ikke si sånn! Dama kan jo trylle! Tenk hva slags hevn hun kan ta for at du sa det! :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I are solbrent and don`t give a damn elle no sånn :klø: :hoho:

Som *Siri* sa: det er bedre å være rød enn hvit :skratte:

Bedre rød enn hvit ja! Stemmer for den, jeg er jo en reke så er jo sånn hele tiden! :Hehe: :Hehe: :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nå ser det ut for at det blir kaffe-gjester på oss også :sjenert:

Gudbay lite bryllup - hellåo litt større bryllup :dåne: Jeg og den h**** samvittigheten min :sur:

Neida, det blir ikke gæli, bare sånn 10 - 15 stk ekstra til kaffe (er 25 fra før)

pluss Pysepus, *Aprin*, Anea, Mazilla og *Siri* da :sjenert::hoho: Eller var det bare bryllupsreisen dere skulle være med på?! :klø: Husker ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Hallo! Du kan ikke si sånn! Dama kan jo trylle! Tenk hva slags hevn hun kan ta for at du sa det! :rulle:

Reka er en klok dame :Nikke:

Madam Mim --> :heks: tenker på jordbærsyltetøy og prøver å se ond ut :skratte:

Bedre rød enn hvit ja! Stemmer for den, jeg er jo en reke så er jo sånn hele tiden! :Hehe: :Hehe: :Hehe:

:skratte: :skratte: :skratte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
... :sjenert: Jeg vil også være med på bryllupsreisen din da! Hvor skal vi?

Vi skal til Italia :juhu: :juhu:

:buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka er en klok dame :Nikke:

Madam Mim --> :heks: tenker på jordbærsyltetøy og prøver å se ond ut :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte:

:skratte: :skratte:

Vi skal til Italia :juhu: :juhu:

:buss:

JA!!! :juhu: :juhu: Jeg har aldri vært i Italia jeg! Så fint at jeg kan bli med dere!

Næææt :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut for at det blir kaffe-gjester på oss også :sjenert:

Gudbay lite bryllup - hellåo litt større bryllup :dåne: Jeg og den h**** samvittigheten min :sur:

Neida, det blir ikke gæli, bare sånn 10 - 15 stk ekstra til kaffe (er 25 fra før)

pluss Pysepus, *Aprin*, Anea, Mazilla og *Siri* da :sjenert::hoho: Eller var det bare bryllupsreisen dere skulle være med på?! :klø: Husker ikke :fnise:

Jeg kan bare være med på bryllupsreisen Mim, for det har seg sånn at jeg er opptatt i mitt eget bryllup når du gifter deg :fnise:

må bare :kosteskaft: siden jeg er i en heksebok...(ser så gøy ut liksom...måtte bare prøve..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Abbonnere!

:tommelopp:

Jeg kan bare være med på bryllupsreisen Mim, for det har seg sånn at jeg er opptatt i mitt eget bryllup når du gifter deg :fnise:

må bare :kosteskaft: siden jeg er i en heksebok...(ser så gøy ut liksom...måtte bare prøve..)

Stemmer det ja :hoho: vi gifter oss på samme dag :hoppe: Teflonhjerne er noe jeg er innhaver av ja :jepp:

Forresten :kosteskaft: er forbehold hekser :kjefte:

:skratte: :skratte: :skratte:

Har vært og hevna meg i Pysepusen sin dagbok :lur: der får hun når hun ikke liker meg :kjefte:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Du Reka.... :sjenert:

Hvordan kan det ha seg at du har bilde av en kylling på avataren din?!? :klø: har den spist deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du Reka.... :sjenert:

Hvordan kan det ha seg at du har bilde av en kylling på avataren din?!? :klø: har den spist deg???

Ja! Den har spist meg!! Det var en bra forklaring! Den skal brukes fra nå av!

(Det som egentlig skjedde var at jeg hadde ett annet bilde, men så kom det en og meldte seg inn på kg og sa at jeg måtte bytte for det var hennes bildet og sånn.. Menmen, jeg trives som spist reke ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:hoho: Hva tryllet du henne til?

Tryllet henne svart (og kansje litt irritert :skratte:)

Og nå er hun MIN katt :lur: Alle hekser med respekt for seg selv har jo katt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim
Ja! Den har spist meg!! Det var en bra forklaring! Den skal brukes fra nå av!

(Det som egentlig skjedde var at jeg hadde ett annet bilde, men så kom det en og meldte seg inn på kg og sa at jeg måtte bytte for det var hennes bildet og sånn.. Menmen, jeg trives som spist reke ;) )

*prøver å finne rekebilde til Reka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Uuuuu, vet ikke om jeg tør å gå inn i min egen dagbok jeg nå... :gråte: :cry: :tristbla::roll::redd::redd::redd::redd::redd::redd::redd::redd::redd: Du vet jo at jeg er en sart sjel....................... :sukk:

P.S. Jeg skal i bryllupet ditt også, men til middag selvfølgelig! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:kose: på Pusen min :katt: :fnise:

Mim er en veldig lite ondskapsfull heks så lenge hun ikke blir utsatt for jordbærsyltetøy :spy::kjefte:!!!!!!!!!!

Ser du vi har gitt etter for "presset" vi også ang gjester :dåne: Nå blir det kaffegjester hos oss også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...