Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

:dåne:

Herlighet! Dere er ikke sanne! Jeg er borte i to små dager, og *svusj* her er det kommet 13sider!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skravlehøner!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
:dåne:

Herlighet! Dere er ikke sanne! Jeg er borte i to små dager, og *svusj* her er det kommet 13sider!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skravlehøner!

:skratte:

2 dager er en evighet her inne på kg :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

GOD MORGEN! :hoppe:

Jeg har løpetid så jeg stikker av til eksamenen min er ferdigskrevet nå... :fnise:

...hvis selvdisiplinen min er der den bør være :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

krysser fingrene for at det i løpet av dagen dukker det opp en fantastisk fotograf, som vil ta bilder av dere nesten GRATIS, fordi du er så herlig! :jepp:

Ønsker deg en STRÅLENDE DAG!! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: dumme fotograf!!! men du finner nok en ny en skal du se!!!

Masasje ja... jeg husker den tid jeg også fikk det... leeeeenge siden, men nå kan jo jeg spille :gravid: kortet!! 9 herlige måneder dette kommer til å bli!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Mim, tryll reka di frisk! :gråte: :klem:

:kose: Uff, stakar liten venn, hva har du pådratt deg nå? En syk reke er ikke bra :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Innom med en :klem:

krysser fingrene for at det i løpet av dagen dukker det opp en fantastisk fotograf, som vil ta bilder av dere nesten GRATIS, fordi du er så herlig! :jepp:

Ønsker deg en STRÅLENDE DAG!! :hoppe:

:klemmer:

Nåh, du er nå god :klemmer: Snakk om herlig, det kan du være selv :fnise::kose:

Faktisk så tror jeg det hjalp at du krysset fingrene for oss :jepp: for idag fikk jeg vite om ei her jeg jobber som tar bilder i bryllup o.l, og hun tar visst ikke særlig mye for jobben :overrasket: Må snakke litt med henne imorgen, for det var bare sånn i forbifarten at jeg fikk vite det; men ooooo lykke og glede hvis hun har sjans å være fotograf den dagen :dåne: :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:klemmer: dumme fotograf!!! men du finner nok en ny en skal du se!!!

Masasje ja... jeg husker den tid jeg også fikk det... leeeeenge siden, men nå kan jo jeg spille :gravid: kortet!! 9 herlige måneder dette kommer til å bli!! :fnise:

Mmmhm :slåss: på han, var ganske lei meg igår :sjenert: Men idag går det bedre :D Massasje hjalp :lur: og det faktum at jeg muligens har fått tak i ny fotograf allerede har gjort dagen min helt topp :hoppe: :juhu:

Jeg har en så god kjæreste, han gjør hva han kan for å muntre meg opp :love: så er det jo en win-win situasjon å gi meg massasje i dusjen da :lur: noe for meg og noe for han :fnise: Er aldri vanskelig å lokke med på sånt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: :overrasket:

Det var en høy pris ja! Huff så kjedelig :klemmer:

Til litteranne trøst så har vi også slitt veldig med å finne fotograf og vi har vurdert en hel haug forskjellige, alt fra amatørfotograf, til frilansfotograf til profesjonell 'bryllupsfotograf', og har endelig klart å lande på en bra en, men det var faktisk i forrige uke vi bestilte fotograf, så det er ikke så lenge siden.

Du skal se at det plutselig dukker opp noe fantastisk bra! Sånn som det du har kommet over nå, kanskje det er drømmefotografen?! :hoppe:

Det ordner seg for snille piker (og hekser) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
GOD MORGEN! :hoppe:

Jeg har løpetid så jeg stikker av til eksamenen min er ferdigskrevet nå... :fnise:

...hvis selvdisiplinen min er der den bør være :skratte:

:grine: helt til fredag?!? :sukk:

*krysser fingrene for at eksamen går bra!!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:overrasket: :overrasket:

Det var en høy pris ja! Huff så kjedelig :klemmer:

Til litteranne trøst så har vi også slitt veldig med å finne fotograf og vi har vurdert en hel haug forskjellige, alt fra amatørfotograf, til frilansfotograf til profesjonell 'bryllupsfotograf', og har endelig klart å lande på en bra en, men det var faktisk i forrige uke vi bestilte fotograf, så det er ikke så lenge siden.

Du skal se at det plutselig dukker opp noe fantastisk bra! Sånn som det du har kommet over nå, kanskje det er drømmefotografen?! :hoppe:

Det ordner seg for snille piker (og hekser) :fnise:

Så godt å høre at det ikke bare er vi som sliter med å finne fotograf :sjenert: føler at alle har det i boks så tidlig :dåne:

Hva må dere ut med for fotograf da? Vet liksom ikke hva som er normalpris for bryllupsfotografering heller, men 15 tusen er ihvertfal langt utover hva vi har budsjett til :Nikke:

Satser på at hun jeg fikk vite om idag er intressert, det får jeg jo vite imorgen isåfal :hoppe: hvis jeg bare treffer på henne...Ellers får jeg ringe :fnise:

Så ja, det ordner seg tydligvis for snille jenter...og hekser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:grine: helt til fredag?!? :sukk:

*krysser fingrene for at eksamen går bra!!!!*

Neida, ser bra ut dette ;) Må skrive 6-10 sider, og er nå halvveis på side 4 :-D Så forhåpentligvis er jeg ferdig til Home & Away, i nødstilfelle til One Tree Hill :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva må dere ut med for fotograf da?

Ja det virker som alle har det i boks.. vi har også følt på det, men det kan jo hende det er enda flere av oss! :jepp:

Vi betaler enten 3000 eller 4000 (3000 for 10 bilder i album, 4000 for 20 bilder i album), vi har ikke helt bestemt hvilken pakke vi skal ta. Hun er ganske så billig da, de aller fleste er dyrere. Men vi har ikke så god råd, så vi måtte finne oss noe som var bra, men billig.

Normalprisen på standarpakke (10-20 bilder) ligger vanligvis rundt 6000 hos de vanlige bryllupsfotografene her i området iallfall... men ellers vet jeg ikke hva som er normalt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, du er nå god :klemmer: Snakk om herlig, det kan du være selv :fnise::kose:

Faktisk så tror jeg det hjalp at du krysset fingrene for oss :jepp: for idag fikk jeg vite om ei her jeg jobber som tar bilder i bryllup o.l, og hun tar visst ikke særlig mye for jobben :overrasket: Må snakke litt med henne imorgen, for det var bare sånn i forbifarten at jeg fikk vite det; men ooooo lykke og glede hvis hun har sjans å være fotograf den dagen :dåne: :hoppe: :juhu:

åååå, så bra!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Skal krysse fingrene haaardt enda litt, sånn at det går i orden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg er innom å snikleser litt, også blir jeg visst tatt på fersken :flau:

Ikke lenge igjen til bryllupet ditt nå :bryllup: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Nytter ikke prøve å snike seg her i gården :lur:

Nå har jeg vært hos ene forloveren min og :skravle: litt..Trengs det innimellom :fnise:

Skal sette opp budsjett for de neste mnd, ser det er ganske mye penger som skal ut :overrasket: krysser fingrene for at pengene som kommer inn er i flertall :dåne: Kan bli stram økonomi fremover er jeg redd :sjenert::fnise: Slipper meg løs med alle planene mine så blir kortet fort varmt :shoppe::hoho:

Men nå er det natta, har vært oppe siden kvart på 5 idag tidlig, så kan si jeg kjenner det siger på; til tross for ørten kopper :kaffe: :ler:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

God morgen! :vinke:

Ja, det kan bli stram økonomi kjenner jeg... eller, det har jeg kjent siden i fjor sommer ;) Men det går seg til, det er iallfall helt sikkert! :)

Håper du får en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet faktisk ikke hva vi skal betale for fotografen vår jeg... men her er det ikke så mange å velge i... og de vi bruker kjenner vi til og de er flinke!!! Men det er jo klart at man betaler for det man får... og ettersom det er ett brudepar som er booket en time etter oss... så får vi en time.. synes kanskje det var litt kort, men slik er det nå...

men det er bra det har ordnet seg da!!! dere er nok ikke de eneste som sliter med fotograf, har hørt om mange som synes det er vanskelig.. og ikke minst overprisa!! og dermed vanskelig.. :fnise:

mannen min får ikke masere meg i dusjen.. :sjenert: den er jo så liten, er knapt plass til en inni der jo.. badet vårt er liksom litt trangt.. mye som skal inn på et lite rom!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...