Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes you are :jepp:

:-D

Jeg syns det er for mye snakk om å drepe Reka her inne jeg :klø:

Jeg liker ikke reke-smaken, så jeg stemmer for at Reka skal leve :flagg:

:juhu: Dinedama er kul!!

:hoho:

Nå tenker jeg du har fått en venn for livet i Reka :skratte:

Ja! Så nå er jeg ikke redd for pysepus lenger!! :tunge1:

Ja, det tror jeg også! Bra hun har en da :lur:

Hva :lur: - er du for da? :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:overrasket:

forloverene mine har rotta seg sammen :fnise: og skal planlegge utdrikningslaget mitt ikveld :redd::hoho: *grøss* de to koker godt sammen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

forloverene mine har rotta seg sammen :fnise: og skal planlegge utdrikningslaget mitt ikveld :redd::hoho: *grøss* de to koker godt sammen :lur:

Så gøy! :hoppe: Det blir helt sikkert et kjempebra utdrikningslag :) Syns de fleste her har hatt utrooolig koselige utdrikningslag, håper på det samme selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:rulle: jeg er supermett og har fått en overdose :kaffe: så jeg ser omtrent sånn :overrasket: ut :hoho: Kommer aldri til å få sove inatt :skratte: Sånne jentekvelder er knall :hoppe:

:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Nå- nå! : :fy_fy:

:hoho:

Nå tenker jeg du har fått en venn for livet i Reka :skratte:

Kansje det :lur:

Ja, det tror jeg også! Bra hun har en da :lur:

:overrasket: stygg i munntøyet i dag :hår: :fnise:

:-D

:juhu: Dinedama er kul!!

Det er akkurat det jeg også syns :jepp:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Alt står på hodet her :overrasket: Jeg blir gaaaal :dåne:

Har malere her for å fikse opp etter brannen i påsken, og alle møblene er stabla inn i den ene stua, det er pussestøv og malingslukt i hele huset og alt føles skittent uansett hvor nyvaska det er :sur: Nå har vi rydda og vaska som best vi kan (igjen-for 3 gang på 3 dager :dåne:)

Jeg rømmer snart :kosteskaft::fnise:

Det verste er jo at ungene kommer i helga, og lille frøken bøllefrø krever sin plass :fnise::pls: til høyere makter om :sol: så vi kan være ute!!

(selv om jeg egentlig har sendt all go`været til Anea, så håper jeg det er litt rester til oss :sjenert: )

Forresten fikk jeg melding av forloverene mine om å skrive liste over de som skal være med i utdrikningslaget, meldingen avsluttes med "let the games begin" :hoho: kjente jeg fikk en sommerfugl og 356 i magen ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Har du like ondskapsfulle forlovere som jeg har?? :lur: Eneste jeg gruer meg til nå er utdrikningslaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe ikke forloverne dine er altfor slemme med deg... men du kan jo hilse fra meg og si at om de faktisk er veldig slemme så må de legge ut bilder av seansen her altså... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...