Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #1 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Madam Mim`s bryllupsdagbok er herved erklært åpnet Lista mi Ansvarsliste Handleliste Svar på invitasjoner - oppdatert Lokalet Meny Kirka Beregning av drikkevarer Drikkevarer Kaker *Må huske* Bilder vi må huske å ta Bryllupsnatten Må gjøres i uke 34 Må gjøres i uke 35 Må gjøres i uke 36 Endret 3. september 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. mai 2008 #2 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer med bryllupsdagbok! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. mai 2008 #3 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #4 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer med bryllupsdagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #5 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Liste-tid Rosa = klart Lilla = vi jobber med saken Blått = ikke klart Dato - 13.09.2008 Kirke Tidspunkt - 16:00 Prest - en kollega av kjæresten som har vært prest før. Kantor - Inngangsmarsj - May It Be Utgangsmarsj - Brothers In Arms Salmer - Å leva det er å elska og Måne og Sol Soloinnslag - Sailboat og en til (jeg får ikke vite..) Gitarist/pianist Bestemt pynt i kirken - Hvite blomster og kubbelys Lokale Kokk - følger med menyprisen Meny - Sjekke hva som er av servise o.l i lokalet Kakeliste Mottakelsen- Hva skjer - fotoshoot, frukt, sjokolade og musserende Mottakelsen- Hvem har ansvar - en venninne har sagt ja til fotoshooten, ellers ordner servitørene. Brud: Brudekjole - Agape 1060 Slør - langt "Mette-Marit slør" Underskjørt - Undertøy - Parfyme - Jean Paul Gaultiers sommerduft Sko - Strømper Strømpebånd - Smykker - gull og perler Hårpynt Sminke Skoputer Brudgom: Klær - Henger fint i skapet sitt; brun jakke, svart bukse, skjorte og vest. Mansjettknapper - vi fant noen gamle etter pappaen til kjæresten, syns det er fint å bruke de! Parfyme - han har så mye å velge i så han tar nok en av de han har og kjøper ny når vi reiser på bryllupsreise Sko - brune kjøpt i London, matcher jakka Brudepike: Kjole - Sko - gullglitrende ballerinasko Hårpynt - brudeslør (blomsten brudeslør altså ) Smykker Våre hjelpere: Forlovere - jeg har 2, han har 1 Ringbærer - sønnen hans overleverer ringene. Brudepike - dattera til kjæresten Fotograf - en bekjent Toastmaster - kjærestens forlover Gaveåpner Servitører - Pysepus og *Aprin* Bordpynt: Giga-lysestake - Dekketallerker i gull - Organzaløper i gull - Kubbelys - krem, beige og brune Telys - 300 stk hvite telys ligger i boksen sin! Telys-holdere - blanke Gjesteliste Tema - Middelalder / høst / lys Fargevalg - krem, gull og brunt Transport - pappaen til ene forloveren min Bestemme ringer - 5mm glatte ringer i hvitt gull Bestemme bordpynt - Bestemme bordkort - trådhjerter med gullglitter og Calla Bestemme bryllupskake - 3 etasjers bærpai med vaniljekrem Bestemme brudebukett - trådhjerter, brudeslør og kremfarga mini-hjerter Bestemme frisyre - Bestemme frisør - samme som fotograf Bestemme sminkør - samme som fotograf og frisør (hun får det travelt hehe..) Bestemme fotograf Bestemme location for fotografering Bestemme bryllupsreise - rundtomkring i Italia Bestille ringer - kjøpt og betalt, levert til gravering. Bestille frisør - Bestille sminkør - Bestille fotograf Bestille brudebukett - storesøster lager Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake - jeg har en konditor venninne som har sagt ja! Bestille bryllupsreise - mesteparten er betalt, resten tar vi ved ankomst! Skrive handleliste - Kjøpe bordpynt - Kjøpe inn til gaveåpning / nedpakking: * Plastsekker * Esker * Nummerlapper * Bok * Pakketeip * Penn Kjøpe drikkevarer Kjøpe snacks Kjøpe godlukt til toalettene Kjøpe gjestebok Lage ønskeliste Lage invitasjoner Lage foreløpig bordplan Lage endelig bordplan Lage menyer Lage bordkort Lage kirkeprogram Sende invitasjoner Sende prøvingspapirer, forlover-erklæringer og navneendringsskjema Levere ringer til gravering Purre ubesvarte - de svarte før vi rakk å purre Tilpasse brudekjolen Prate med presten om godkjenning av kirkeprogram - Øve på brudevals Familiebilder- hvem tar de? Sjekke alle bestillinger Endret 12. september 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #6 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Gratulerer med bryllupsdagbok! :klemmer: Gratulerer så mye!! Gratulerer med bryllupsdagbok! Tusen takk jenter Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. mai 2008 #7 Del Skrevet 11. mai 2008 Så fin liste!! *stjeler litt småtips* Masse grønt og klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #8 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Stjel i vei Begynner å komme seg med grønt ja, og mer skal det bli i dagene fremover :juhu: Det som er utfordringen er alt som skal kjøpes :dåne: Vi har ingen "bryllupskonto" der det står masse penger - vi tar alt av lønna vår etterhvert...Så vii går noen pengeløse mnd i møte Uff, det er godt vi kan leve en stund på luft og kjærlighet :love: På tirsdag skal vi endelig ha møte med han som (forhåpentligvis) skal være fotografen vår Har jo ventet en stund på det møtet der da............ Men det blir spennende å høre hvilken løsning han kommer opp med, jeg har jo en plan og ikke minst er vi spent på pris Så har vi en utfordring med at min kjære Trollmann ikke liker å bli festet til film, så håper fotografen har en løsning på hvordan vi gjør det også...dumt hvis alle bildene er av bare meg Selv om det skal være sagt at jeg tar meg veldig godt ut på bilder da Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #9 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Kurver på dametoalett: Plaster Gnagsårplaster Klar neglelakk Hårspray/ mousse Hårbørste Hårspenner Hårstrikker Tamponger (div str.) Nål og tråd (svart og hvit tråd) Mascara Sikkerhetsnåler Q-tips (roooosa) Kleenex Frisk Tyggis Neglefil Kurver på herretoalett: Plaster Gnagsårplaster Hårvoks Nål og tråd (svart og hvit tråd) Sikkerhetsnåler Q-tips (blå) Kleenex Frisk Tyggis Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #10 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) BILDER VI MÅ HUSKE Å TA: Når vi står opp Frokosten Hos frisøren Under påkledning Med presten BRUD: Alene Sammen med brudgom Med foreldre: brud med mor, brud med far, brud med begge. Med svigermor: brud med svigermor, brud med svigermor og foreldre. Med mormor Med søsken Med kjæres barn Med forlovere Med venner Brudebukett Frisyren BRUDGOM: Alene Sammen med brud Med mor Med barn Med svigerforeldre Med søsken Med forlover Med venner Bilde av brud og brudgom sammen med sine familier Alle samlet LOKALET Utenfor Bordene Kakene Maten Blomstene Gavebordet Hver enkelt gjest / par Så har jeg sikkert glemt en drøss også...Si fra hvis dere ser noe viktig jeg har glemt da!!! Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #11 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) LOKALET Vi får lokalet på fredagen og har det til lørdag kl. 02:00. Det må være en vakt der, denne er dritdyr - vi trodde han fulgte med i prisen :dåne: men han bruker tiden sin i oppvasken, så litt nytte er det i han Pris er for lokalet er 1500 kr med vask, duker koster 50 kr stk og så skal det være brannvakt/oppvaskhjelp der ja..Alt i alt 6300 kr! SERVITØRER TIL MIDDAG: Pysepus og *Aprin* serverer, søtingene mine :rødme: SERVITØRER TIL KAFFE: Da får Pysepus og *Aprin* fri, han mente han klarte resten av kvelden selv :klø: KJØLEKAPASITET: Ikke kjempestor - men nok til vår bruk. KAN VI HOLDE ALKOHOL SELV: Ja :juhu: NÅR FÅR VI LOKALET: Fredag formiddag! HVEM DEKKER BORDENE: Det gjør vi selv på fredagen. ER DET HØYTALERE OG ANLEGG DER: Ja et lite et, han mente det var godt nok til det lokalet, men vi tar heller med eget SERVERING PÅ FAT ELLER TALLERK: 1. servering på tallerk, 2. servering på fat. ANTALL SERVERINGER: 2 ER DET KAKESPADER DER: Jupp! BESTIKK, TALLERKER OG GLASS: Det som er der er...vel mindre lekkert for å si det fint de ordner hvitt servise!! ANNET: Tidsbruk på retter (å spise): - Forrett: 20 min. - Hovedrett: 30 min. - Dessert: den tiden folk trenger desserten skal nyyytes!! Endret 31. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #12 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) KIRKA PYNT - HVILKEN: Enkel pynt; kubbelys og hvite blomster. PYNTING - NÅR OG HVEM Storesøster tar seg av pyntingen, de åpner dørene for pynting ca 1 time før vielsen. ER DET ANDRE SOM SKAL GIFTE SEG DEN DAGEN Ikke som vi vet om enda HVEM DELER UT KIRKEPROGRAM: Det gjør vel kirketjener :klø: Endret 11. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 11. mai 2008 #13 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer med sdagbok! Her ser alt under kontroll ut jo :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 11. mai 2008 #14 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer så mye med bryllupsdagbok! Ser ut som du har good kontroll, og at enda mer kommer på plass til uka! Supre lister forresten! -stjeler litt her ja- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. mai 2008 #15 Del Skrevet 11. mai 2008 Oioioi enda mer tips å få her! Imponert over den kontrollen du har på alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 11. mai 2008 #16 Del Skrevet 11. mai 2008 hei! grattis med ny bok! ( kan jeg komme med en liten kommentar bare... det er litt vanskelig å lese teksta når du skriver med så tjukke bokstaver.. og fargen på lista di var litt grell ) men ellers var den fin altså! lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #17 Del Skrevet 11. mai 2008 hei! grattis med ny bok! ( kan jeg komme med en liten kommentar bare... det er litt vanskelig å lese teksta når du skriver med så tjukke bokstaver.. og fargen på lista di var litt grell ) men ellers var den fin altså! lover! Godt det ikke bare var meg Tenkte det bare var hodeverken min som slo meg ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #18 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er kjempeimponert over listene dine!!!! :-D Må nok innom her og samkjøre med mine egne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #19 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer med sdagbok! Her ser alt under kontroll ut jo Gratulerer så mye med bryllupsdagbok! Ser ut som du har good kontroll, og at enda mer kommer på plass til uka! Supre lister forresten! -stjeler litt her ja- Oioioi enda mer tips å få her! Imponert over den kontrollen du har på alt Takk *stolt* Nå fikk jeg lagt ut endel av de listene jeg har hatt for meg selv en stund også, så ja - ble riktig fornøyd her Så skal jeg innrømme at jeg har hentet inspirasjon hos enkelte andre her inne da hei! grattis med ny bok! ( kan jeg komme med en liten kommentar bare... det er litt vanskelig å lese teksta når du skriver med så tjukke bokstaver.. og fargen på lista di var litt grell) men ellers var den fin altså! lover! Godt det ikke bare var meg Tenkte det bare var hodeverken min som slo meg ut jeg Uff ja jeg så det skal ordne det snarest!!! Halloisen tutta! Grattis med ny bok Takk :bukke: Jeg er kjempeimponert over listene dine!!!! :-D Må nok innom her og samkjøre med mine egne Åh, har lille jeg imponert deg??? :dåne: nå er jeg stolt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 11. mai 2008 #20 Del Skrevet 11. mai 2008 du har noen fantastiske lister må jeg jo si!!! Gratulere med boka di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg