IloveNY Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 22. juni 2008 Slapp av, de er der ute! Bleiker du tennene dine altså? Jaja, artig å prøve noe nytt.. :gjeiper: Men ikke bli en Vi Menn-babe a er du grei. :gjeiper: Har du sommerferie om to uker eller? Hvor på sørlandet er du fra? Kr.sand? Æsj, nå begynte det å regne!!! Wtf, jeg skal jo ut på tur med hunden nå! Hmm.. Jaja, på med regnutstyr da.. midt i fuckings juni.. Heldiggris som skal til sørlandet, der er det sikkert finere vær enn her. Ha en fin dag da, ILoveNY! Ja jeg håper det! Er LITT lei av å være evig singel nå... :gjeiper: Vi menn- babe kommer jeg aldri til å bli, heller ikke gatebil-babe... Jeg har 1 ukes ferie om 2 uker ja... Skal da hjem til Arendal :juhu: Regnvær er no dritt! Hvis det blir dårlig vær når jeg skal hjem blir jeg SUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. juni 2008 #262 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ja jeg håper det! Er LITT lei av å være evig singel nå... :gjeiper: Vi menn- babe kommer jeg aldri til å bli, heller ikke gatebil-babe... Jeg har 1 ukes ferie om 2 uker ja... Skal da hjem til Arendal :juhu: Regnvær er no dritt! Hvis det blir dårlig vær når jeg skal hjem blir jeg SUR! Haha, det er bra! Arendal ja, der tror jeg ikke jeg har vært før.. :klø: Har hørt om det da selvfølgelig! Er det fint der? Vi får krysse fingre og tær for herlig vær!! :-D Endret 22. juni 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 23. juni 2008 Arendal er kjempefint:) Men best på sommeren selvfølgelig! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #264 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg var hjemme kl 5 i natt jeg ble først noen pils etter jobb og så nachspiel! Så jeg er glad for at jeg ikke begynner på jobb heeelt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juni 2008 #265 Del Skrevet 23. juni 2008 Åå! Heldig! Arendal! Har ikke vært der på 2 år.. Savner det så forferdelig! Ikke helt sommer uten å være der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #266 Del Skrevet 23. juni 2008 Åå! Heldig! Arendal! Har ikke vært der på 2 år.. Savner det så forferdelig! Ikke helt sommer uten å være der.. JAAAA! :juhu: jeg vet men jeg trives veldig godt her oppe da, så det gjør ikke så mye... men jeg MÅ hjem minst 1 uke i sommer! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juni 2008 #267 Del Skrevet 23. juni 2008 Åå.. Kjenner jeg helst vil løpe ned og sette meg på sørlandsekspressen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 23. juni 2008 Gjør det! Gjør det! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. juni 2008 #269 Del Skrevet 24. juni 2008 Men hvor skulle jeg tatt veien? Bare banket på en dør og sagt: "Hei, jeg heter Reka, kan jeg bo hos dere noen uker?" :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja altså! Reker er jo somregel veldig godt likt på hele sørlandet, så det burde jo ikke være noe problem... :gjeiper: det som er litt verre er jo at du kanskje kunne bli forvekslet med en sånn middelmådig, lite søt, vanlig reke som blir spist! og det hadde vært veldig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 25. juni 2008 på en snurr! og jeg har spilt biljard! SERIØST! ! ! jeg skal øve masse så jeg blir en mester på det... for det grunnleggende er inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2008 #272 Del Skrevet 25. juni 2008 Din alkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #273 Del Skrevet 25. juni 2008 Uff ja... he he blir mye drikking når man jobber i den bransjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #274 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja altså! Reker er jo somregel veldig godt likt på hele sørlandet, så det burde jo ikke være noe problem... :gjeiper: det som er litt verre er jo at du kanskje kunne bli forvekslet med en sånn middelmådig, lite søt, vanlig reke som blir spist! og det hadde vært veldig trist! Oh shit, da drar jeg hvertfall ikke alene dit sånn at jeg risikerer livet mitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 25. juni 2008 #275 Del Skrevet 25. juni 2008 inne å leser hos gatebil-dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 25. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #277 Del Skrevet 25. juni 2008 Reka, ikke dø!! ILoveNY, er du ælkis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #278 Del Skrevet 25. juni 2008 Reka, ikke dø!! ILoveNY, er du ælkis?? "kremt" jeg drakk natt til mandag og igjen igår ja... men det er sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #279 Del Skrevet 25. juni 2008 "kremt" jeg drakk natt til mandag og igjen igår ja... men det er sommer! Det er sommer!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juni 2008 #280 Del Skrevet 26. juni 2008 Reka, ikke dø!! IM ALIVE!!!!! (Bare sånn tilfelle du var bekymret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå