Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Samboeren min snakker lite, men er fæl til å gjøre ting!

En natt da jeg nesten hadde sovnet, kom han bort til meg i senga og la armene sine rundt meg. "Så koselig" tenkte jeg. Helt til han klemte til og begynte å jukke helt vilt. Jeg skjønte ikke å mye, og husker jeg ropte navnet hans og fikk jaget ham vekk. Han husker ingenting, men det er ganske vittig å tenke på i ettertid!

Han pleier også å mumle, og når jeg spør hva det er, snur han seg og fiser på meg! :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg og kjæresten nettopp var blitt sammen snudde han seg mot meg og sa "hva i helvete gjør du her?". Det var ikke så koselig :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde visst en samtale på engelsk her en natt. Fikk ikke med meg alt, hørte bare "yes, yes! No, no! *smattsmatt*".

Er lenge siden han har gjort/ sagt noe skikkelig morsomt nå, eller så er jeg kanskje blitt så vandt til det at jeg sover meg gjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest melonly

Her er det jeg som er problemet! I natt våknet jeg av at han ristet meg, på grunn av han ble skremt siden jeg begynte å "tungetale" sa han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er nok den i forholdet som er urolig og prater, men det sprøeste jeg har gjort var vell å kjøre hodet i betong veggen uten å våkne.... O__o''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han: Men jeg har ikke nok melk!

Jeg: Til hva da?

Han: Til kaffen.

Jeg: Åh, trodde du mente puppene, jeg.

Tror ikke jeg var helt våken heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov hos kjæresten, og midt på natten våkner jeg av at han tar hånden min og roper "PASS DEG FOR TANKSEN!!!!!" Jeg hadde jo sovet og var sykt forvirret, og spurte han hva i huleste han pratet om. "De flyr! Pass deg for tanksen sa jeg jo." Så skjønte jeg at han pratet i søvne og lo. Da snudde han seg og bare "javel bare bli fanget du da. dust." :fnise:



Anonymous poster hash: 8342f...f79
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen min lå alltid med to dyner og et teppe, en dyne hver. Plutselig våkna jeg midt på natta av at jeg frøs, og så at jeg bare lå med teppet. Tenkte ikke noe mer over det å la meg bare under dyna til eksen min, helt til jeg ikke fikk sove og jeg så meg litt rundt i rommet så var dyna INGEN plass. Ikke i senga, ikke på gulvet, ikke i sofaen eller noe.

Fant dyna trødd inne i klesskapet senere. Fy fader som jeg lo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang stakk hun en finger inn i øret mitt - såpass langt at jeg kun hørte suselyder på den siden i en uke. Vet ikke om det kan kvalifiseres som morsomt, men det var i hvert fall noe...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke så veldig mye av det han sier, man han kan mumle ganske høyt, for så å flire rått av seg selv etterpå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Jeg presterte å gi min kjære en lusing så det sang etter i morges. Han hadde et fint, rødt håndavtrykk på kinnet når jeg våknet... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten ta denne anonym. Kjæresten min hadde en vill drøm her forleden, han drømte at han fikk et brev på arabisk som han måtte oversette (han kan jo ikke arabisk) samtidig måtte han så veldig på do, så han bestemte seg for å ta med brevet inn på doen, hvor litt av oversettinga kom, b.la "ta ned buksa, ned med bokseren, ta frem penis" så han gjorde jo som brevet instruerte (i drømme vel og merke) og det hele endte med at han tisset på seg. Våkner av at han dytter meg bort "FLYTT DEG SØTA! SHIT! FLYTT DEG!" Har aldri ledd så godt såå tidlig på morgenen! :fnise:



Anonymous poster hash: d4930...421
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er det min kjære som er mest aktiv og får noen raptus i søvne.

For en stund siden:

Han kaster seg rundt i søvne og forteller meg i svært oppgitt tone at han ; Har GLEMT å tømme LOFILTERET i OPPVASKMASKINEN!!

Jeg: Ja, for det er jo lofilter i oppvaskmaskinen...... (jeg skjønner at han snakker i søvne og legger ikke så veldig mye i det han sier) :ler:

Får bare et sukk tilbake, og et mumlende svar før det snorkes videre.

Han jobber i hvitevare"bransjen" og burde jo holde styr på hvor lofilteret er :P

Det skjer også fra tid til annen at jeg får kjeft i søvne, hvorpå jeg ofte svarer at "nå snakker du i søvne, vennen". Får da stort sett kontant tilbake at "NEI det gjør han da SLETT IKKE", også er det noe mumling og "vet ikke" før han sover videre.

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var smårar i natt.

Han reiste seg plutselig opp av sengen, gikk ut utgangsdøren vår og hoveddøren til blokken vi bor i. Vel ute stod han og så ned i bakken og ringte på ringeklokka.

Han så rimelig forvirret ut da jeg gikk ut og spurte han hva i alle dager han drev med :P

Anonymous poster hash: a1b47...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her i huset er det nok jeg som snakker mest i søvne. Mannen har blitt så vandt til det at han merker seg ikke ved det lenger.

Verst er jeg om morgenen når han prøver å vekke meg midt i en drøm.

"Jeg er våken jeg" - den har han gått i fella på så mange ganger at han nekter å gi seg før jeg står på gulvet. Før trodde han på meg, og jeg forsov meg så klart :fnise:

En annen dag var jeg VELDIG opptatt med noe VIKTIG i drømme. "Nei, jeg må gjøre meg ferdig først!" Klaget jeg høyt når han prøvde å vekke meg.

Er ikke helt god i halvsøvne heller. En lørdag morgen gløttet jeg opp og så på armbåndsuret til mannen.

Og fikk panikk! "Herregud xxxx! Klokken er tre på dagen! Vi må stå opp!" hylte jeg mens jeg filleristet stakkaren.

Han: "Sukk" Og uten å se på klokken: "Skygge, legg deg og sov. Klokka er bare halv ni".

Myste litt nærmere, og ups..jeg hadde sett på klokka hans opp ned. I halvsøvne så lignet det nok for meg. La meg pent ned igjen og sovnet på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen min lå alltid med to dyner og et teppe, en dyne hver. Plutselig våkna jeg midt på natta av at jeg frøs, og så at jeg bare lå med teppet. Tenkte ikke noe mer over det å la meg bare under dyna til eksen min, helt til jeg ikke fikk sove og jeg så meg litt rundt i rommet så var dyna INGEN plass. Ikke i senga, ikke på gulvet, ikke i sofaen eller noe.

Fant dyna trødd inne i klesskapet senere. Fy fader som jeg lo.

:hoho:

Noen anelse om hvem av dere som hadde putta den der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til igår satt jeg oppe og leste til eksamen til langt på natt, og da jeg gikk og la meg hadde kjæresten min FOR LENGST hadde sovnet. En stund etter jeg hadde lagt meg ned, og endevendt sengen litt fordi jeg ikke fant riktig stilling, så begynte han å mumle irritert noe greier jeg ikke fikk med meg. Jeg spurte "hæ?", og han snur seg halvveis mot meg og begynner å spørre: "Hvor er den platen? Den metallplaten med hull i? Finner den ikke! Hvor er den???", skikkelig irritert, mens han leitet rundt på kroppen sin etter den. Det varer i underkant av fem sekunder, før han legger seg til å snorke igjen. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tellingen på hvor mange ganger samboeren min har måttet riste i meg fordi jeg er i halvsøvne og drømmer at edderkopper + andre dyr kryper over senga. Første gangen.ble han helt fra seg og ga meg en lang klem :-p Har gjort en del andre ting også, men det får jeg ta når jeg kommer på pcen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...