Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Haha, dette skjedde nå nettopp faktisk, må bare skrive det ned.

Ligger ved siden av kjæresten som har sovnet, har vært litt på mobilen. Legger den så fra meg for å sove, og vil legge meg inntil han. Idet jeg legger hånda over magen hans, reiser han seg brått opp og dytter vekk hånda mi. Så sier han "det er en hest bak deg" også begynner han febrilsk å sjekke bak ryggen min osv. Så roer han seg litt når han ikke finner denne hesten, men så sier han "det kjentes ut som mange flere armer" og jeg bare "jaha? Skulle bare legge meg inntil deg" og da sier han "skjer det der igjen så må jeg kutte av deg armen" Så legger han seg ned og begynner å snorke igjen. Hahaha.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

I forrige uke lå kjæresten min og bokset mot meg samtidig som han sa fuck deg mange ganger etter hverandre xD Hahaha, jeg lo så godt da xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Våknet en natt av at kjæresten holdt en pose åpen foran munnen min. Jeg: "hva gjør du?" Han: "du må jo kaste opp? Prøver å hjelpe deg". Jeg: "jeg må ikke det?" Han: "åja, trodde det", og snur seg rundt og sovner.. Huska ingenting dagen etter

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Typen min fortalte meg sine innerste hemmelige fantasier når han sov.

En annen gang tok han tak i hånda mi og førte nedover kroppen sin. Før han reiste seg opp og satte seg over ansiktet mitt og knulla munnen min til han kom. Da la han seg ned og sov videre. Han husket ikke noe av dette senere.

Ellers snakker han ofte i søvne om hvor høyt han elsker meg å hvor viktig jeg er for han.

Han er virkelig verdens beste <3

Anonymous poster hash: a3f1f...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min sa følgende i søvne for mange år siden !

Han "forholdet vårt er som en pappeske"

Jeg "hø? Hva mener du?"

Han "inne i boksen er det en lyspære. Jeg er boksen, og du er en lyspære som lyser opp vårt forhold"

Haha, lo godt!

Anonymous poster hash: 3b211...0d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er en klapper når han sover. Uansett hva jeg gjør så klapper han på meg. Sånn koseklappe - "flink jente". Snur seg rundt, legger armen rundt meg og klapper. Jeg beveger meg litt, han klapper. Jeg snur meg, han klapper. Jeg hoster og han klapper og klapper og klapper. Alt mens han sover. Av og til klapper han på seg selv også :fnise:

Her om dagen fikk jeg ikke sove, og etterhvert kjente jeg at jeg måtte tisse. I det jeg åpner døren ut fra soverommet våkner samboer og sier "hva skal du?". Jeg svarte som sant var at jeg måtte på do. Så kommer jeg inn igjen og legger meg i sengen og så sier han "spiste du chips?" Og jeg "hæ?" "Det hørtes ut som du var på kjøkkenet og spiste chips". "Hehe, nei eg var på do" "Neeeei, jeg hørte tydelig at du spiste chips".



Anonymous poster hash: 9aa7b...893
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar av han dyna i søvne nesten hver natt for tiden :fnise:

Det gjorde jeg mye før også. Pleide å kaset dynen min på gulvet, og så stjele hans. Ble kjempesur og knurret til ham hvis han prøvde å ta den tilbake. Nesten morgen nektet jeg selvfølgelig for at jeg kunne ha funnet på noe slikt. Han måtte ha drømt det. Jeg har blitt snillere nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det gjorde jeg mye før også. Pleide å kaset dynen min på gulvet, og så stjele hans. Ble kjempesur og knurret til ham hvis han prøvde å ta den tilbake. Nesten morgen nektet jeg selvfølgelig for at jeg kunne ha funnet på noe slikt. Han måtte ha drømt det. Jeg har blitt snillere nå :sjenert:

Hahaha! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjør ingenting i søvne (eller så sover jeg og får det ikke med meg...), jeg derimot... Jeg snakker mye og går i søvne, men jeg er alltid helt bevisst på at jeg gjør det. En gang reiste jeg meg opp, tok dynen min og begynte å gå mot stuen. Dynen min hadde nemlig fått så mye experience-poeng at jeg måtte levle den opp i stuen. Kjæresten min spurte meg om hva jeg skulle, og da ble jeg så sur og ville ikke fortelle det til ham, fordi jeg var helt sikker på at han ikke kom til å forstå det uansett. Lå og surmulet i ti minutter før jeg innså hva som hadde skjedd, men jeg følte meg våken hele tiden... Og dette skjer ofte!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg rablet på mitt eget språk og han trodde jeg hadde fått slag eller noe slik så han ristet litt i meg og spurte om det gikk bra. Jeg svarte "hæ?" og så lo jeg og fortsatte å sove.

En annen natt sa jeg "skal du flytte ut?" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest StripeyPanda

Har lest tråden i flere omganger for jeg lo så jeg grein og magemusklene fikk kjørt seg... Får bidra og dytte tråden opp!

Jeg og samboer prater i søvne av og til, jeg har våknet flere ganger av at han sier helt tilfeldige ord ut høyt, også sovner igjen. Men jeg er den som faktisk prater, og har sagt følgende;

*samboer våkner av at jeg prater*
Jeg: Hvor er containeren?
Han: hvaforno?

Jeg: Containeren! HVOR ER CONTAINEREN?! *snur meg og sovner*

Har også brutt ut med "Get the paper out, we cant FUCKING talk!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære snakker mye i søvne. I forrige uke sa han: "Hvis Syria angriper, så må du melde det til FN som selvforsvar!" (Ja, han studerer politikk)



Anonymous poster hash: 96a57...413
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde å stappe en gulerot i kjeften min



Anonymous poster hash: 38f86...d0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en samboer som har kjørt bil i søvne. Vi snakker om en som lå på ryggen, med beina opp i lufta for å bruke pedalene og armene rett ut og rotterte noe voooldsomt på rattet.

Jeg spurte sånn pent "hva gjør du?". Svaret var skikkelig brått og kort "kjører bil!"

Men han har det egentlig verre enn meg, det er jeg som drømmer mest rart og er mest aktiv i søvne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Jeg er vanligvis den som snakker i søvne. Eller, mer, kjefter i søvne. Familien min tørr ikke å vekke meg lengre, jeg kaster ting og kjefter. Dagen etter husker jeg ingenting.
Tørr ikke å ha mannfolk over, for jeg er redd for å kjefte på de i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har våknet begge to av at vi snakket "sammen" i søvne. Vi snakket selvsagt om to helt forskjellige ting.

Vi har også våknet av at vi har skallet hverandre.

Ellers prater han veldig lite i søvne, jeg er nok den som er verst. Jeg har mye mareritt, så jeg har hylskreket etter hjelp i søvne, jeg har angrepet han flere ganger, jeg har tilogmed våknet av at jeg har bitt han kjempehardt og han har hatt merker etter bittet i flere dager etter.. Huff, stakkar.. :)

Jeg våknet faktisk en gang av at han sa "det er hemmelig" og jeg spurte "hva da?" Så svarte han med at jeg bare skulle glemme det og begynte å snorke.

Anonymous poster hash: fa708...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...