Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Haha, elsker denne tråden! Vi hadde en "samtale" i søvne her om dage. Jeg våknet og trodde det var innbrudd (dvs,jeg drømte det, men da jeg "våknet" trodde jeg det fortsatt). Prøvde litt sånn halvveis i søvne å vekke kjæresten og fortelle det, han "våknet" og ropte: HOT BUTTER! driiithøyt, hahaha! Så sovnet han igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var ikke HrMinya, men jeg som sa;

Vi skulle få besøk av en elektriker eller feier eller ett eller annet, og HrMinya hadde jobbet natt så da han kom og la seg om morgenen spurte han meg om jeg kunne passe på å ta imot vedkommede og ordne så han fikk gjort det han skulle.

Hvorpå jeg klarte å lire av meg i halvsøvne;

"Jada, jeg skal bare grinde ferdig først"...

...og så sprutet jeg ut i latter fordi jeg innså hva det var jeg hadde sagt.

(Minyas hjerne var fullt opptatt med å spille Terraria og grinde etter stæsj)

Endret av Minya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En natt jobbet kjæresten min skift, og kom hjem rundt 7 om morningen. Jeg våkner av at han kommer inn døra, er litt fortumlet og da han skal til og gi meg et kyss, utbryter jeg: "Hvor lenge har du vært våken!??! det er SEINT!" :fnise:

En annen gang våkner jeg av at kjæresten ligger og mumler i søvne. Jeg spør hva det er, og han svarer: "jeg vil ikke..." hvor jeg da spør: "vil ikke hva?" da utbryter han: "TA OPPVASKEN, VEL!" Haha...

Broren min også var fæl til å gå i søvne da han var yngre.

Vi var på ferie i Spania, og det var gittere utenfor dørene. Den ene døra var ikke låst, men gitterdørene var det. Plutselig våkner mamma og pappa av at noe bråker. I stua (hvor gitterdørene var) stod broren min og ristet i dem og skrek; "SLIPP MEG UT! SLIPP MEG UUUUUT!!"



Anonymous poster hash: 5f27f...cf9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min snakker av og til i søvne, men jeg er alltid i halvsøvne selv, så husker aldri hva han har sagt.. Så da får jeg ta andre rare ting han har gjort;
en periode våknet jeg ofte av at han runket i søvne :fnise: Da jeg tok det opp med han dagen etter ble han dødsflau, men jeg synes nå det bare er morsomt. Men det verste er den ene gangen han begynte å ha sex med meg i søvne! Altså, jeg var våken og han sov. Og han var den aktive parten! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, men han sier han våkna litt uti "akten", var smått forvirra i noen sekunder, men bestemte seg for å bare fortsette, haha :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ikkje noke kjæresten min gjer, men han må vekke meg når han overnatter, for eg synger nasjonalsangen i søvne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjæresten min har gjort, men litt fornøyelig likevel.

Hadde vært på nattevakt, og da sover jeg alltid med ørepropper. Våkna av at jeg tygde på noe som smakte forjævelig, men som jeg trodde var ostepop. Da lå jeg å smatta på øreproppene..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I natt så reiste han seg plutselig opp, hadde latterkrampe i et et minutt og sa "jeg tror katten sa noe", mens katten lå nede med beina hans. Så fortsatte han å le, men da jeg spurte om hva katten sa, ble han sur og la seg igjen. Hahaha!!

Anonymous poster hash: 75308...829

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

"Pot er godt"

"Hvor er brennmanet-lampa?"

"Han stjal trehjulssykkelen min!!"

 

Noen gullkorn fra mine kjente og kjære.  :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

I natt så reiste han seg plutselig opp, hadde latterkrampe i et et minutt og sa "jeg tror katten sa noe", mens katten lå nede med beina hans. Så fortsatte han å le, men da jeg spurte om hva katten sa, ble han sur og la seg igjen. Hahaha!!

Anonymous poster hash: 75308...829

:fnise:  :fnise: Jeg ler og ler. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer satte seg opp i senga og sa "åååååå fytti pusekatta og jeg elsker deg"

Kommer aldri til og glemme :)

Anonymous poster hash: b14b1...3f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer satte seg opp i senga og sa "åååååå fytti pusekatta og jeg elsker deg"

Kommer aldri til og glemme :)Anonymous poster hash: b14b1...3f0

Haha, awww :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste kom til å si navnet mitt flere ganger i søvne, i sitt tidligere forhold...

Det satte fart på bruddet, for å si det sånn  :fnise:



Anonymous poster hash: 9ebd6...ea5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg klina med kjæresten i søvne her om dagen. Han våkna av at vi lå og klina :fnise:

Og så slår jeg han i søvne hvis han dytter borti meg når jeg holder på å dytte han ut av senga :O Stakkars han...

Han pleier å riste litt i søvne nesten hver natt

Anonymous poster hash: fd588...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjæresten min har gjort, men litt fornøyelig likevel. 

 

Hadde vært på nattevakt, og da sover jeg alltid med ørepropper. Våkna av at jeg tygde på noe som smakte forjævelig, men som jeg trodde var ostepop. Da lå jeg å smatta på øreproppene.. 

 

Genialt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg plutselig av at kjæresten begynte "Ja! Du! jeg tenkte på noe angående sånne intervjufaser...*mumling* 

 

vi hadde dagen før forsåvidt snakket om intervjufaser i og med at jeg må forklare de i en oppgave. 

Men han var så klar i talen når han begynte å prate at jeg trodde virkelig først at han med viten og vilje begynte å ta opp intervjufaser kl 3 ish om morran....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen min snorker veldig, så jeg må av og til vekke han og be han snu seg, og Hender jeg får mange rare svar.. en gang fikk jeg kjeft : du påstår du er så glad i dyr, så går du å velter nabokua! Meg får du ikke velte! 😮

Jeg snakker og i søvne, dvs roper i søvne. En gang ropte jeg plutselig "zombiene kommer" og senest i går drømte jeg at jeg var på fest og måtte snakke veldig høyt! Og det gjorde jeg vist og...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen våknet jeg veldig oppspilt og ristet samboeren min våken for å fortelle at han kunne kaste 20 kniver per måned... :sjenert: Jeg husker veldig godt at jeg gjorde det og at det var utrolig viktig at han fikk vite det, men jeg husker ikke hvorfor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Han puttet tlf sin i munnen da den ringte her en morgen. Våknet av at han lå å tygde på den mens den ringte 😂 han aner ikke hvorfor, men ble litt forbausa over seg selv og la den fra seg igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...