Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Ville bare ønske deg en superfantastisktrillionkul helg! :danser:

Skal du noe gøyalt? :)

Takk!! :juhu: Skal jobbe i morgen, så pils med noen venninner etter jobb. Og når jeg kommer hjem har jeg en date med tv-en. Samme gjelder søndagen :fnise: Kanskje jeg får summa meg til å gjort noe annet og.

Du da søta? :sjarmor: Plans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg Skorpio? :-D Hvordan gikk pilsen med venninner? Ble det 1 eller 10? :fnise:

*gnir seg i henda og venter spent på å få høre om det ble fyllefest eller ei :fnise: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hatt en fin helg Skorpio? :-D Hvordan gikk pilsen med venninner? Ble det 1 eller 10? :fnise:

*gnir seg i henda og venter spent på å få høre om det ble fyllefest eller ei :fnise: *

Så koselig! :-D Søte Envy!

Det var kjempehyggelig, og det ble to eller tre pils og én rusbrus for å være nøyaktig. Også tror jeg kanskje han som serverte oss sjekka meg litt opp, vi hadde masse øyekontakt osv!=) så dit må jeg tilbake! :jepp: De tre andre dro videre på skolefest (hun ene har akkurat begynt på skolen og da er det visst bare festing hele den første uka), men jeg dro hjem fordi jeg må bare spare alt jeg har av penger nå. Skal nemlig operere nesa mi snart! :-D Gleder meg så sykt!! :hoppe:

Har du hatt en fin helg da?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Får du ikke dekket operasjon av trygdekontoret? Du skal jo opereres på grunn av pusteproblemer, var det ikke slik? Syns det høres ut som grunnlag til refusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Får du ikke dekket operasjon av trygdekontoret? Du skal jo opereres på grunn av pusteproblemer, var det ikke slik? Syns det høres ut som grunnlag til refusjon :)

Både og. Skal gjøre den mindre og rettere, så det er litt forfengeligheten som råder og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

heia! skal du operere du da. så skummelt. liker ikke operasjoner jeg. men det virker jo som du gleder deg, det blir jo sikkert bra! ville bare innom og si hei, lenge siden jeg har vært på besøk hos deg :)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
hehe, forfengelighet er en dyd ;)

Det går jo an å søke iallefall :)

Hehe! Trodde det var tålmodigheten? :ler:

:vinke:

heia! skal du operere du da. så skummelt. liker ikke operasjoner jeg. men det virker jo som du gleder deg, det blir jo sikkert bra! ville bare innom og si hei, lenge siden jeg har vært på besøk hos deg :)

:klem1:

HEI! :) det var lenge siden ja! Ja, det blir skummelt, men jeg gleder meg så utrolig at det kribler helt i magen bare jeg tenker på det! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Iiik, nosejob! Blir sikkert bra da :)

Hørtes ut som en koselig helg!

:klemmer:

:fnise: Hihi!

Bye bye :kosteskaft: og welcome :sexy: ! Haha!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
:hoho:

Jeg er sikker på at du er slående vakker jeg Skorpio!

Ja, mamma sier hvertfall det! :lol:

LOOOHOHOHOOOOL! XD

skjera?

Ikke så mye. Eter. Også skal jeg på The Roots konsert etterpå :)

Der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opa opa, opa opa!! jeg har fått dilla på den greske sangen. husker du den som var, for noen år tilbake? opa opa, opa opa, opa opa militsjoovpa ellernoe :gjeiper:

håper du har en finfin torsdag og at the roots var GØY! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Heii! :fisk: Savnet dagboka mi jeg.. :hjerte: Men disse dagene har gått i tut og kjør (heter det det??) hele tiden. Jeg jobbet i natt, jobbet i dag, og var på konsert og på byen på torsdagen. PJUH, jeg er flink til å leve for tida, er dere ikke enig? :-D

The Roots var heelt sjukt! De var virkelig kjempegode live, og stemninga var på topp fra de entret scenen til vi forlot stedet. Digger at de spiller instrumenter, er ikke mange hiphopere som gjør det! Sjekk ut dette. :Nikke: (<--det er meg som digger med) en av deres beste sanger synes nå jeg. Dro altså ut etter konserten, ble megafull og for ca 2. gang i mitt liv ble jeg dårlig dagen etter. (Pleier vanligvis ikke bli det jeg, men all ølen, rusbrusen og tyrkershotsene gjorde vel sitt..)

LekeHusmor: Jeg kan ikke si det ringer noen bjeller.. :klø: Bør jeg si heldigvis? :fnise:

Hvordan går det med mine kjære snokere da? Hatt en fin fredag og lørdag så langt?

:kyss:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...