Serenity88 Skrevet 15. august 2008 #341 Del Skrevet 15. august 2008 Ville bare ønske deg en superfantastisktrillionkul helg! Skal du noe gøyalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. august 2008 #342 Del Skrevet 15. august 2008 Ville bare ønske deg en superfantastisktrillionkul helg! Skal du noe gøyalt? Takk!! :juhu: Skal jobbe i morgen, så pils med noen venninner etter jobb. Og når jeg kommer hjem har jeg en date med tv-en. Samme gjelder søndagen Kanskje jeg får summa meg til å gjort noe annet og. Du da søta? Plans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 #343 Del Skrevet 15. august 2008 Innom for å ønske deg en super helg, kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. august 2008 #344 Del Skrevet 18. august 2008 Hatt en fin helg Skorpio? :-D Hvordan gikk pilsen med venninner? Ble det 1 eller 10? *gnir seg i henda og venter spent på å få høre om det ble fyllefest eller ei * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2008 #345 Del Skrevet 18. august 2008 Hatt en fin helg Skorpio? :-D Hvordan gikk pilsen med venninner? Ble det 1 eller 10? *gnir seg i henda og venter spent på å få høre om det ble fyllefest eller ei * Så koselig! :-D Søte Envy! Det var kjempehyggelig, og det ble to eller tre pils og én rusbrus for å være nøyaktig. Også tror jeg kanskje han som serverte oss sjekka meg litt opp, vi hadde masse øyekontakt osv!=) så dit må jeg tilbake! De tre andre dro videre på skolefest (hun ene har akkurat begynt på skolen og da er det visst bare festing hele den første uka), men jeg dro hjem fordi jeg må bare spare alt jeg har av penger nå. Skal nemlig operere nesa mi snart! :-D Gleder meg så sykt!! Har du hatt en fin helg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. august 2008 #346 Del Skrevet 18. august 2008 Får du ikke dekket operasjon av trygdekontoret? Du skal jo opereres på grunn av pusteproblemer, var det ikke slik? Syns det høres ut som grunnlag til refusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2008 #347 Del Skrevet 18. august 2008 Får du ikke dekket operasjon av trygdekontoret? Du skal jo opereres på grunn av pusteproblemer, var det ikke slik? Syns det høres ut som grunnlag til refusjon Både og. Skal gjøre den mindre og rettere, så det er litt forfengeligheten som råder og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. august 2008 #348 Del Skrevet 18. august 2008 hehe, forfengelighet er en dyd Det går jo an å søke iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. august 2008 #349 Del Skrevet 18. august 2008 heia! skal du operere du da. så skummelt. liker ikke operasjoner jeg. men det virker jo som du gleder deg, det blir jo sikkert bra! ville bare innom og si hei, lenge siden jeg har vært på besøk hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2008 #350 Del Skrevet 18. august 2008 hehe, forfengelighet er en dyd Det går jo an å søke iallefall Hehe! Trodde det var tålmodigheten? heia! skal du operere du da. så skummelt. liker ikke operasjoner jeg. men det virker jo som du gleder deg, det blir jo sikkert bra! ville bare innom og si hei, lenge siden jeg har vært på besøk hos deg HEI! det var lenge siden ja! Ja, det blir skummelt, men jeg gleder meg så utrolig at det kribler helt i magen bare jeg tenker på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. august 2008 #351 Del Skrevet 18. august 2008 Iiik, nosejob! Blir sikkert bra da Hørtes ut som en koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2008 #352 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Iiik, nosejob! Blir sikkert bra da Hørtes ut som en koselig helg! Hihi! Bye bye og welcome ! Haha! Endret 18. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. august 2008 #353 Del Skrevet 18. august 2008 Hehe! Trodde det var tålmodigheten? Og latskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2008 #354 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg veit nå ikke om latskap og forfengelighet er en dyd. Eller jooo, til en viss grad kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. august 2008 #355 Del Skrevet 18. august 2008 Hihi! Bye bye og welcome ! Haha! Jeg er sikker på at du er slående vakker jeg Skorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. august 2008 #356 Del Skrevet 21. august 2008 Hihi! Bye bye og welcome ! Haha! LOOOHOHOHOOOOL! XD skjera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. august 2008 #357 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg er sikker på at du er slående vakker jeg Skorpio! Ja, mamma sier hvertfall det! LOOOHOHOHOOOOL! XD skjera? Ikke så mye. Eter. Også skal jeg på The Roots konsert etterpå Der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 21. august 2008 #358 Del Skrevet 21. august 2008 Mødre har alltid rett vettu Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. august 2008 #359 Del Skrevet 21. august 2008 opa opa, opa opa!! jeg har fått dilla på den greske sangen. husker du den som var, for noen år tilbake? opa opa, opa opa, opa opa militsjoovpa ellernoe :gjeiper: håper du har en finfin torsdag og at the roots var GØY! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. august 2008 #360 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Heii! Savnet dagboka mi jeg.. Men disse dagene har gått i tut og kjør (heter det det??) hele tiden. Jeg jobbet i natt, jobbet i dag, og var på konsert og på byen på torsdagen. PJUH, jeg er flink til å leve for tida, er dere ikke enig? :-D The Roots var heelt sjukt! De var virkelig kjempegode live, og stemninga var på topp fra de entret scenen til vi forlot stedet. Digger at de spiller instrumenter, er ikke mange hiphopere som gjør det! Sjekk ut dette. (<--det er meg som digger med) en av deres beste sanger synes nå jeg. Dro altså ut etter konserten, ble megafull og for ca 2. gang i mitt liv ble jeg dårlig dagen etter. (Pleier vanligvis ikke bli det jeg, men all ølen, rusbrusen og tyrkershotsene gjorde vel sitt..) LekeHusmor: Jeg kan ikke si det ringer noen bjeller.. :klø: Bør jeg si heldigvis? Hvordan går det med mine kjære snokere da? Hatt en fin fredag og lørdag så langt? Endret 23. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå