jente 79 Skrevet 15. november 2008 #421 Del Skrevet 15. november 2008 Kjedelig å høre du plundrer med beinet. Får håpe det gir seg fort. Hørtes ut som et kjempefint jubileum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 15. november 2008 #422 Del Skrevet 15. november 2008 Det er vondt å ville så gjerne, men så vil ikke kroppen. Jeg vet litt om det nå. Ikke gi deg, ha tålmodighet til det bedrer seg. Å presse kroppen gjør alt verre. Skjønner at du gjerne vil, men det er viktig å lytte til hvor mye kroppen tåler. Håper du får det fint i helgen likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 22. november 2008 #423 Del Skrevet 22. november 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 22. november 2008 #424 Del Skrevet 22. november 2008 Ich miss ju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 22. november 2008 #425 Del Skrevet 22. november 2008 God helg Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 26. november 2008 #426 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem er det som har kidnappa Karense denne gangen, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 26. november 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 26. november 2008 Uff, jeg er fælt dårlig til å oppdatere om dagen. Livet går så i bølgedaler. Misforstå meg rett, jeg har det på ingen måte fælt, men det er litt kjeie tider. Eksamen nærmer seg med stormskritt, og først nå har jeg innsett hvor mye pensum det er, og hvor lite jeg faktisk har lest i høst. Mye tid har gått med til å bli kjent med hele systemet og smake litt på høgskole-livet, og nå får jeg svi for det. Men jeg er nok ikke den første studenten som føler det slik akkurat! Jeg har bestått og fått godkjent våre tre store innleveringer, hvor en del strøk nr to, og maaange strøk på nr tre, så det er jeg fornøyd med, og bør gi en liten pekepinn på at det faktisk kan gå bra. I tillegg sliter jeg med beina som gjør at jeg ikke kan trene det jeg vil, og da jeg var på spinning i dag, så gikk ikke det heller særlig bra. Dette med beina fikk en del konsekvenser, men vil ikke legge ut så mye om det her i fare for å bli altfor personlig. Kan evnt sende pm. Har konstant dårlig samvittighet for lesingen, og jeg er fæl til å finne på andre ting når jeg skal lese. Har korte perioder hvor jeg er effektiv, og så er det KG, Facebook, VG Nett, et eller annet som jeg finner på i stedet. Og jeg er avhengig av å bruke PC-en når jeg leser, for å slå opp begreper jeg ikke forstår eller finne referanser etc. Så ting er litt, hva skal jeg si, blæ, for tiden, men egentlig er det ikke synd på meg i det hele tatt. Det er jo så mange som har det verre! Men det har vært litt av en overgang, fra å ha alle vennene sine rundt seg omtrent til enhver tid, til nå hvor det er svært få som bor igjen i byen. Men det er vel prisen man betaler for å bli igjen i hjembyen sin når alle andre flytter. Kjærligheten går det bra med da :rødme: Jeg har jammen meg en fantastisk K-man som gjør livet veldig verdt å leve. Jeg skal jobbe på lørdag, og det sa han var bra, for da kunne han endelig få ordnet litt kalendergaver og sånn :klø: Lurer på hva -og sånn- er for noe! Jeg skal bli flinkere til å oppdatere boka mi, for jeg vet at det finnes så mange herlige KG-damer der ute som alltid muntrer opp dagen min. Snart er det jul, og da kommer det maaasse venner hjem - det blir herlig! Nå skal jeg hoppe i dusjen, og så lese ferdig en bok til i morgen. Bedre sent enn aldri å bli flittig student! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. november 2008 #428 Del Skrevet 26. november 2008 Se DET var en velkjent situasjon! Semesteret virker alltid eviglangt for meg, før jeg en dag plutselig innser hvor kort tid det er igjen. Samme greia hvert år. Og det med å være på Kg i stedet for å gjør fornuftige ting er ihvertfall kjent! (jeg burde gjort noe fornuftig akkurat nå!) Jeg tror du klarer deg bra jeg, du hadde jo tydeligvis vært kjempeflink på de oppgavene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 27. november 2008 #429 Del Skrevet 27. november 2008 Går det bra med beina? Du er jo veldig flink på skolen da Karense! Husk det! Så selvom det virker som om det er mye, så har jeg troen på deg Og bra ting er herlig med K-mannen! (Det kan jo hende du får en til venn i hjembyen til neste år da.. ) Sender masse gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. november 2008 #430 Del Skrevet 27. november 2008 Karense Høres ut som du har det nesten som niesa mi for tiden. Bare at i hennes tilfelle er det henne som har flyttet ut for å studere. Hun studerer i Trondheim. Trives med studiene og gjør det bra, men savner venner og familie. Hun har ei god venninne da som hun deler leilighet med og som hun gikk på folkehøyskole med i fjor. Merker tydelig at hun savner familien iallefall, for selv om vi har bodd langt unna hverandre i mange år har jeg aldri fått så mye sms, mail o.l. fra henne før. Og det er jo koselig. Så har hun(så vidt jeg vet da) ingen kjærest å trøste seg med. Godt å høre at du og K-mann har det så bra :rødme: Ha en fin kveld Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 28. november 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 28. november 2008 Bena går det bedre med, gjør ikke vondt når jeg går lenger, men det blir nok svømming for alle penga fremover, som har svært lite belasntning. Dro tidlig fra skolen i dag, ville heller hjem og lese på ting som jeg synes var vanskeligere, men endte opp med å reise en tur til mamma og pappa og spille litt piano, som er evigheter siden jeg har gjort, før jeg dro hjem og har hørt på julemusikk og pakket inn kalendergaver til K-man. Har også gjort klar det meste av adventsstaken vår, det eneste triste er at jeg ikke får plass til den lilla svibelen jeg hadde håpet skulle passe inn. Får finne noe annet lilla da, foreløpig står det fire hvite kubbelys på et sølv- og speilfat med påhengte tall (1-4), og da hadde det passet så fint med en lilla svibel ved siden av. Men hvis jeg har svibel, så ser man ikke lysene, så da får vi finne på noe annet for svibelene. Hvordan ser deres adventsstaker ut? Trodde vi skulle ha en stille og rolig fredagskveld, men vi får overnattingsbesøk (som riktig nok skal på julebord, men de er i alle fall her i morgen tidlig), og K-mans søster og samboer kommer en tur, og ville kanskje videre ut. Tror vi får en finfin kveld! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. november 2008 #432 Del Skrevet 28. november 2008 God helg, Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 3. desember 2008 #433 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Karense! Måtte bare innom og se hvordan det går med deg! Hvordan har beina det? Blir det orden på de? Må du regne med å gå lenge? Huff.... Får prøve og kose deg så godt du kan med førjulsaktiviteter, og NYTE dagene! Når er det eksamen? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 3. desember 2008 #434 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg gleder meg til neste år jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 3. desember 2008 #435 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Karense! Synd at du plages med bena, da. Håper det ordner seg etter hvert. Virker som du klarer deg bra på skolen, men klart det gir en mye bedre følelse å være godt forberedt til eksamen. Trodde sånn "sittepårekkeoggulpeoppaltmankan-eksamen" var litt avleggs nå, jeg? Lykke til! Og du, det BLIR jul, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg HATER EKSAMEN!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. desember 2008 #437 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2008 #438 Del Skrevet 10. desember 2008 Når er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 10. desember 2008 Tusen takk for klemmer, Ulva og Pingting! Har en nå på fredag, og en på mandag. Det er sikkert ikke de verste jeg skal i livet, men det er så himla mye stoff og så mange teoretikere som skal skilles fra hverandre med ulike, men likevel like meninger etc. Jammen blir det godt å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2008 #440 Del Skrevet 10. desember 2008 Tusen takk for klemmer, Ulva og Pingting! Har en nå på fredag, og en på mandag. Det er sikkert ikke de verste jeg skal i livet, men det er så himla mye stoff og så mange teoretikere som skal skilles fra hverandre med ulike, men likevel like meninger etc. Jammen blir det godt å bli ferdig! Pfffft, det kan da være ille selv omdet ikke er verst? Men du er jo snart ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå