Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skjer det. Jeg skal gi alt, prøve så hardt jeg kan, og mer får jeg ikke gjort. Jeg tror at jeg klarer å stå, og det er målet. Alt over ståkarakter er bonus. Tenk på meg mellom 9 og 13, etter det er jeg ferdig, og det blir godt!!

Koblet av med Wii-spill og Max Manus i går kveld, fantastisk sterk, men meget bra film. Verdt å se for alle som ikke har kommet seg på kino ennå!

Jeg hopper i det...

og håper å komme ut med flagget til topps. Det er da vitterlig ikke verdens undergang om det ikke skulle gå, men tro kan flytte fjell, dette fikser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Nå har du eksamen Karense og jeg tenker på deg og ønsker deg masse lykke til.

Sender masse lykketil tryllepulver i din retning :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdiiiiiiiiiiig! :hoppe: :hoppe:

Krysser fingre for at det gikk helt greit - som du sier: Det gjelder å stå!

Nå er jeg spent!! :bond::smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, Reka! Gleder meg til å få deg hit, har vært en stille høst, og det tror jeg ikke det blir når du er i byen :ler:

Vet at jeg ikke klarte alt i går, men håper jeg klarte nok til å stå. Det var fire oppgaver, med tre eller fire deloppgaver på hver, og jeg svarte ikke på tre av de. Så håper at det andre jeg gjorde er nok til ståkarakter, så får alt over det være bonus. Skulle vært på skolen i dag, men er ikke det, i likhet med svært mange andre i klassen. Sikkert dårlig måte å begynne semestret på, men det får så være. Jeg har trent, og nå lager jeg middag og rydder. Gleder meg til å få K-man hjem om en halvtimes tid, her blir det fiskegrateng i dag. Nammmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg håper også det blir bra! Og det blir det, jeg må bare sørge for å søke 1 mars klokken 00:01, slik at jeg er den første søkeren så jeg får hybel med eget bad og bare må dele kjøkken med 1 person :ler:

Jeg krysser fingrene for at det gikk bra i går!! Og flinke du som har trent!

kos dere med fiskegrateng, det er grusomt godt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! I dag har jeg ordentlig fri, ingen forelesning i det hele tatt. Planer for dagen er å levere bilen på service, hente ski, drikke kaffe med venninne A, og øveøveøve til noe jeg skal på søndag.

Vi hadde kjemperyddings her i går, og fikk vekk alt som kan minne om jul, godt var det. For meg så er egentlig jula over så fort vi går over i nytt år, men vi fikk aldri rydda ut jula når begge var sengeliggende og syke. Så det var godt å få deg vekk i går. Jeg elsker jul, men i midten av januar, så har jeg ikke særlig mye julestemning.

Var en tur og handlet litt i går, kjøpte nye svarte skinnstøvletter til 650,- (!! :hoppe ) som skal blokkes ut litt, og som jeg skal hente i dag. Er egentlig på utkikk etter både grå og brune også, det er så kjekt å ha støvletter som passer til det meste, trenger ikke tenke så mye. Håper de passer supert i dag.

Nå må jeg reise med bilen til service. Ha en vakker fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Karense!

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg! Kos deg, nyt helgen og slapp godt av. Håper du får det eksamensresultatet du ønsker deg, har krysset fingrene for harde livet :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lover å kose meg!

Burde egentlig øve enda mer til søndag, men kjenner at kroppen begynner å bli litt gåen nå. Tror jeg skal sette på filmen jeg har leid, har gledet meg i hele dag. K-man er borte i kveld, så jeg har lånt skikkelig jentefilm, PS I love you. Har lest boka flere ganger, så gleder meg til å se filmversjonen. Nytt pledd har jeg og, det var visst supersalg på Kid, visst. Vet ikke om det er så varmt, men det er i alle fall veldig fint, så da er det jo greit :ler:

Happy frrrrrredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg heller at du har, Imli. Men du er gladelig og hjertelig velkommen :strix:

Trist film :grine: Er ikke ferdig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle vært her for lenge siden, du har jo besøkt meg, men så har jeg liksom ikke funnet deg :fnise: Oppdaga først nå at du holder til i samme nabolag som meg! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Huff! :fnise:

Ikke bare bare med sånne filmer! Er helt håpløst lettrørt selv... Må ha en voldsom tåreproduksjon, det renner jo stadig over! :ler:

Håper du koser deg med pleddet og filmen. Her er det NRK og masse stearinlys. Koselig!

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stearinlys her og, jeg elsker levende lys! K-man er helt oppgitt over alle telysestakene vi har, og jeg har til tider fått forbud mot å kjøpe flere. Men det er så mange fiiiine! Måtte pause filmen igjen, en dame fra styret jeg sitter i ringte, men jeg tok den ikke. Jeg vet hva det gjelder, og jeg mener at man må da kunne la være å ringe noen klokka ni fredag kveld!? Sjansene er store for at jeg hadde vært ute på noe og ikke kunne tatt den likevel. Hun har ringt ubeleilig tidligere og, klokka 23 om kvelden. Send en mail, evnt en melding om hva det gjelder.

Nå er jeg sikkert litt prippen, men det er litt slitsomt at vi har gjort oss så forferdelig tilgjengelige hele tiden. Det er liksom krise om man ikke får tak i noen på første ring. Derfor har jeg blitt flinkere til å legge vekk telefonen, det må da være lov å være litt utilgjengelig en gang i blant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levende lys er det fineste som finnes!

Og jeg synes du er i din fulle rett til å la være å svare! Hvis det er viktig så burde hun ha ringt før, og ikke på en fredags kveld hvor man enten ikke er hjemme eller er hjemme etter en slitsom uke.

Jeg synes at det er kjempe deilig å ta mobilen på lydløs og bare legge den fra meg et par timer.

Kos deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...