Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

O Ungdom, o Reiselyst, ditt navn er Utålmodighet. Men Karense, du har jo mange år og reiser foran deg! :hoppe:

Ellers kan jeg si meg enig i at det er minst like viktig å investere i felles opplevelser som i materielle ting. Det gikk maaaaange år før vi hadde fullt sett av det vi samlet på til huset. Var gift i årevis før vi fikk vår første nye, kjøpte sofa, for ikke å snakke om oppvaskmaskin!! Men du verden så mye moro vi har hatt. :biggrin:

Jeg siterer George Best som tjente millioner på forballen: Jeg brukte 90% av pengene på piker, vin og sang, resten sløste jeg bort! Ta deg en tur med svanungen, du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk. Jeg som ER ute på tur, viljo helst bare hjem igjen! :ler:

Har du en fin uke,Karense?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Karense

Nå er det jammen lenge siden jeg har lagt igjen noen spor inne hos deg. Utenom en og annen god helg hilsen da.

Hvordan går det med reiselysten da? Håper at alt står bra til med deg og K-mann :Nikke:

Det er kjempemoro å reise og jeg reiste en god del til syden for noen år siden. Mamma hadde leilighet og jeg reiste ofte dit, både for en eller flere uker. Nå er det en stund siden. Har blitt mer Norgesturer nå. Og så koser vi oss så veldig i hagen store deler av året. Er jo lang sesong her. :)

Ha en fin dag Karense :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom for å hilse. Moro å reise da.

Merker det frister veldig med litt reiser her også, men greit at lillegutt blir litt større først.

Ha en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Snakk om å forsømme boka si! Har ikke hatt noen videre stor skrivelyst i det siste, har vært inne og lest litt, men skrevet svært lite.

Ikke mye nytt å melde om, har vinterferie denne uka, og det er DEILIG! Har nettopp vært på trening, og nå er det :dusj: før jeg må en tur ut i det nydelige været.

Er så babysyk at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men vår dag kommer vel også en gang. Vi har pratet veldig mye om både bryllup og baby i det siste, så det er tydelig at vi er enda et skritt nærmere :lur:

Skal bli flinkere til å skrive, og også å legge igjen spor inne hos dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! :hoppe: Godt aa hoere at det staar bra til! :)

Hihi, vet hvordan det er aa vaere babysyk! :ler: Synes alle jeg kjenner faar barn naa, jeg? men jeg har bestemt meg for aa studerer ferdig foerst, og jobbe litt. *karrierekvinne* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal jeg bli flinkere! I promise.

Har vært på København-tur i helgen med et vennepar, og hatt det knallmoro! København er virkelig en fantastisk flott by, jeg elsker Danmark (sier jeg stolt med mitt kvart danske hjerte). På'an igjen i dag med tusen ting å gjøre, men nå har det roet seg for kvelden. Burde virkelig rette noen bøker, men spørs om jeg lar være. Det kommer alltids en dag i morgen og, har drevet på i absoutt hele dag, så skal tillate meg selv å ta det med ro i kveld. Burde kanskje kutte litt ned på ting å drive med? :klø:

Nå er det straks tid for middag (endelig) og tv-kveld. Fiiiine helgen med fiiine venner og fin samboer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

København du!! Herlig, den byen er så fin!!!

Jeg ville slengt bena på bordet og kost meg med venner og samboer hvis jeg var deg!! ;) Hørtes ut som en koselig ide!

Jeg savner å prate med deg Karense, og jeg er full av dårlig samvittighet hver gang jeg er i boka di fordi jeg ombestemte meg angående studiene.. :sukk: Men hvis du vil ha besøk en helg så skrik ut, for jeg vet hvor toget går! Det mener jeg virkelig :)

:klemmer: på deg søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På'an igjen i dag med tusen ting å gjøre, men nå har det roet seg for kvelden. Burde virkelig rette noen bøker, men spørs om jeg lar være. Det kommer alltids en dag i morgen og, har drevet på i absoutt hele dag, så skal tillate meg selv å ta det med ro i kveld. Burde kanskje kutte litt ned på ting å drive med? :klø:

Haha, vet hvordan det er! :) Det er mange som ikke er flinke til å la seg selv slappe av litt med god samvittighet (jeg er en av dem tror jeg, bortsett fra at jeg slapper av litt for mye, og da med dårlig samvittighet, haha!)

Kos deg med TV-kveld og venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fiin helg. Liker København jeg også, til tross for at jeg ikke har halvt dansk hjerte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Karense

Høres herlig ut med Københavntur. Begynner å bli noen år siden jeg var der nå, men det er en fin by :)

Ha en fin søndag Karense :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Karense! Der var du igjen, og reist har du gjort! Bra! Enig med deg at Køben er en trivelig by. :hoppe:

Det blir nok både barn og bryllup for den som tålmodig venter.... :lur:

Ha en koselig helg, Karense! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor tidlig dødsfall hos kreftsyk mor til nær venninne i morges.

Spredning til skjelettet hos morfar.

Rough days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...