Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Pingting :klem:

Sarah Bernard er en fantastisk småkake, med mandelbunn nederst, smørkrem oppå, og med en topping av sjokolade rundt kremen. [email=http://bilder.vgb.no/15455/4col/img_457fa46d2a5c2.jpg]Sarah Bernard

Du ser på bildet noe som likner, men de jeg lager har en høyere bunn, samt sjokolade over all kremen (men ikke bunnen). Skikkelig kaloribomber, men fantastisk godt! Spiser de jo bare en gang i året...

Ble visst ikke noe baking av krydderkake, da jeg hadde så lite krydder, men driver i alle fall med juleforberedelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul, Pingting og Leela! Koselig av dere å stikke innom :)

Skal ha åtte damer på jule"brunsj/lunsj" klokka fire i dag, så dagen går med til forberedelser. Kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Karense

Håper du og K-mann har hatt en herlig jul, og at du har fått hvilt ut og kost deg masse. :nisse:

Ville bare innom for å ønske deg en fortsatt god jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Sarah Bernard er kjempe godt, smakte det for første gang i fjor jeg, :sikle:

Jeg har kanskje gjort meg litt mer klok ang. studentleiligheter, tror jeg skal sende en mail i februar når samordna opptak åpner opp for registrering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Merkelig at jeg bare skriver her inne når jeg egentlig ikke har tid. Note to self: bli flinkere til å skrive KG-dagbok!!

Har eksamen på onsdag, men når den er unnagjort, er det heldigvis ingen eksamen før i slutten av mai. Da skal jeg nyte resten av uka og ikke tenke skole et sekund, bare gjøre husarbeid og være snill kjæreste. Har ligget tre dager med omgangssyke, og da måtte K-man gjøre alt her, og nå er det han som har blitt syk stakkar. Hele hans familie har vært syke og, så det er nok derfra vi har fått det. Nå ligger han på sofaen og halvsover og ser på sport, jammen godt det var sportssøndag i alle fall, så har han noe å gjøre :)

Mitt nyttårsforsett i år er å bli litt flittigere på skolen, jeg skjønte selv at det ikke var særlig kult å lese alt pensum på tre dagen før forrige eksamen, og jeg er svært spent på resultatet. Men jeg kan jo glede meg selv med at den eksamen jeg følte gikk nogenlunde bra fikk jeg B på, noe som fortjener i *juhu*, i alle fall i hodet mitt. Jeg er strålende fornøyd. Håper vel at når alt kommer til alt, så får jeg jobb til slutt uansett om jeg ødela litt for meg selv det første året. Men nå er det nytt år, blanke ark og både tusjer og fargestifter så langt øyet kan se (sånn er det når man skal dekorere alle julegavene selv :fnise: ), så det tegner for å bli et godt år.

Kommer sterkere tilbake etter onsdag, men er ratt innom med litt klaging før den tid, samt utøsing av nervøsitet tirsdag kveld. På tide med nytt dagboknavn? :klø: Hurra for nye tider, godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...