Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Du, Karense..

Hvordan er høgskolen der du bor? Kan du sende meg en pm om det om du gidder? Evt. på facebook om du er veldig kg lei?

Jeg driver med litt "neste-års-reasearch" og tenker på steder som ikke er så langt fra Oslo, samtidig som jeg kommer litt vekk og er på et sted hvor jeg har slekt i tillegg.

Håper du har det bra, og at helgen var fin :)

Skjønner det må være deilig at samboern jobber på dagene nå :nigo:

:klemmer::hjerte::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Her kommer et lite hurra fra meg. Det har på merkelig vis dukket opp unaturlig mange kviser i ansiktet mitt i det siste (dvs jeg pleier ikke ha noen, nå var det plutselig fire), og jeg sa til kjære at han måtte nok belage seg på endringer i heimen, så mange kviser jeg hadde fått var jeg nok svært hormonell og så nesten gravid ut. Så forsikret jeg han om at jeg ikke var det, men spurte så hva han hadde sagt om jeg faktisk var det. Og da sier han; det hadde vært koselig det :strix: Et skritt videre i veien mot prøving en eller gang. Hadde egentlig vært perfekt akkurat nå, da hadde det blitt fødsel i juli/august, og jeg kunne fortsatt på andre året hvis mulig. Men det er lang vei igjen dit, og jeg vet jo ikke en gang om jeg blir gravid helt av meg selv. Mange tanker i hodet nå, men det var i alle fall en liten glede i hverdagen :) Er ekstremt mange av hans venner som har barn eller er gravide nå, så det er ikke rart en stakkars jente går hen og blir verpesyk.

Men nå MÅ jeg gjøre ferdig oppgaven som må leveres innen midnatt. God søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Flere som er litt verpesjuke, må innrømme at jeg er i samme båten og nå ser det ut til at sambo er med. Skummelt, men ååå så spennende.

Håper ellers alt står bra til, lenge siden jeg har vært innom her nå, lever i min lille oppussingsboble, men nå er jeg sanrt i hus, bare en liten uke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er moro å følge med på dere verpehøns når en sjøl er ei gammal ugle! :laugh: Ellers må jeg bare påpeke at det kun er eggene som går ut på dato, høna er like god!! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karense! Her har det jo vært stille? Litt trøst i at det ikke bare er jeg som er dårlig til å skrive dagbok, da :ler:

Skulle ihvertfall bare si hei! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lang vei igjen dit, og jeg vet jo ikke en gang om jeg blir gravid helt av meg selv.

Helt av meg selv kan jeg vel aldri bli gravid, når jeg tenker meg :fnise:

-------------------------------------------------------------------------------------

Godt at dere er innom her selv om jeg ikke er det så ofte. Nå er to av tre slitsomme/grue seg til hendelser gjennomført denne uken, bare én dum oppgave igjen nå, så blir livet riktig så fint! Nå går det litt fortere i svinga enn det burde.

:klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Hei Karense!

Måtte bare innom og hilse på :hallo:

Håper det går bra med deg og oppgavene dine! Og litt prøving etterhvert blir jo kjempespennende! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine helgen :hjerte: Sofakveld med kjære på fredag, bra seminar, og middagsbesøk på lørdag, spabading og mormorbursdagsfeiring søndag. Deilig!

Vært på kino i dag og sett I et speil, i en gåte, veldig bra film, mye sterkere enn boka, men veldig trist. Anbefales!!!

Den minner meg om hvor skjørt livet egentlig er, og får meg til å sette pris på hvor bra jeg egentlig har det. Jeg klager om ditt og datt, men egentlig har jeg ingenting å klage over. Jeg er forholdsvis frisk og rask, har verdens beste familie og verdens beste kjæreste. Jeg får ta utdannelse nesten gratis, og vet at jeg får jobb i fremtiden.

Tankevekkende film, som jeg tror de fleste vil ha godt av å se. Dra på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt av meg selv kan jeg vel aldri bli gravid, når jeg tenker meg :fnise:

...sist det skjedde, kom det opp ei ny stjerne, såvidt jeg husker det har blitt fortalt! :hoho:

Å ha blitt enige om at det er OK er et v e l d i g langt steg på veien til å bli foreldre! :hoppe: Her kan det bli mye å glede seg til etter hvert.

Lykke til med de "dumme" oppgavene. Vi overlever!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Karense

Den filmen har jeg også tenkt å se. Har sett diverse klipp og tror det er en tankevekkende film ja.

Er så enig med deg. Vi har så lett for å klage over bagateller og så skjer det noe(eller man ser en sånn film) som får oss til å skjønne at det vi klager over er småting i forhold til hva andre sliter med. Da blir iallefall jeg veldig glad og ydmyk fordi jeg får lov og ha det så godt :)

Ha en nydelig dag Karense :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Karense

Så moro at dere tenker på å kanskje prøve etterhvert da :strix:

Uansett godt å vite at dere begge kunne tenke dere barn etterhvert, selv om det kanskje er greit å vente litt.

Dere finner nok ut av det.

Ha en strålende dag og god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til Ambi og Reka kommer og innvaderer leiligheten din :lur:

Neida, men jeg gleder meg til vi kan komme å besøke deg! :biggrin:

Håper du og sambo får en kjempefin helg! Her blir det ungebesøk :sukk: Hadde de bare vært små og søte :P hehe

:klemmer: og :kyss2: på Karensesøta! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ambriel!

Snart ringer det på og så står vi plutselig der som to tente lys og lurer på hva vi skal gjøre :fnise:

Håper du har en kjempe fin lørdag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger ikke være tente lys, jeg har nemlig lykt utenfør døra :lur:

Haha, fra spøk til alvor, jeg tok hjemmedag i dag, men har ennå ikke kommet særlig godt i gang med dagen. Har vært oppe siden klokka åtte, men en time går fort på KG, ja. Flere timer i grunn.

I ånd av det målorienterte yrket jeg prøver å utdanne meg til å bli, får jeg sette opp en liste med dagens mål.

-vaske mer klær

-ta ut av oppvaskmaskin

-rydde kjøkken

-brette klær

-gå på Posten

-levere bøker på biblioteket

-sende inn påmelding

-skrive referat

-lage middag

-lese

-finne reisemål til forhåpentligvis storbyferie med K-man om en måned

Talas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...