Gå til innhold

Thea sin julebaby er på vei!


theamoren

Anbefalte innlegg

Gjest Reka

Hei :vinke:

Jeg bare kom over dagboken din jeg, Grattis med baby i magen!!!

Skjønner godt at du vil ha keisersnitt, tanten min fikk dype depresjoner etter sin fødsel og slet veldig i etterkant både med det ene og det andre og på grunn av av at legen hennes anbefalte at hun ikke skulle føde "normalt" neste gang fikk hun keisersnitt på både 2 og 3 barn. Håper det ordner seg slik at du får føde babyen din på den måten du vil og den måte som er tryggest!

Ha en fin tirsdag hvertfall, *abbonere* :)

:goodbye:

Edit: hun fikk ikke sykehus, men keisersnitt ;)

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi jeg er gravid! Fire uker på vei!

Så spennende, og såååå lenge og vente!

GRATULERA SÅ MASSE!! ;D

Heldige du e!! :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så fælt det hørtes ut.

Men det er vel heller lite sannsynlig at det vil bli på samme måten nå.

Men uansett, så lenge du forklarer hvorfor du vil ha keisersnitt så kan jeg ikke skjønne at du ikke skal få det.

Dette går nok bra Theamoren :troest:

Takk Tussi! Ikke lett å vite nei, spørs om jeg tørr ta sjansen da, men vil jeg ha keisersnitt må jeg være veldig bestemt og stå på. ikke lett å få det har jeg intrykk av...

Hei :vinke:

Jeg bare kom over dagboken din jeg, Grattis med baby i magen!!!

Skjønner godt at du vil ha keisersnitt, tanten min fikk dype depresjoner etter sin fødsel og slet veldig i etterkant både med det ene og det andre og på grunn av av at legen hennes anbefalte at hun ikke skulle føde "normalt" neste gang fikk hun keisersnitt på både 2 og 3 barn. Håper det ordner seg slik at du får føde babyen din på den måten du vil og den måte som er tryggest!

Ha en fin tirsdag hvertfall, *abbonere* :)

:goodbye:

Edit: hun fikk ikke sykehus, men keisersnitt ;)

heisann :goodbye: hyggelig dun stakk innom!

huff stakkars tanten din da,, men bra hun fikk keisersnitt! men er jo ikke bare bare det heller...

Kjenner også ei som krevde keisersnitt pga at hun gruet seg veldig, hun var veldig bestemt og sta... men det er jo ikke jeg, nikker til alt de sier vettu! kanskje jeg blir mer bestemt med denne saken...

GRATULERA SÅ MASSE!! ;D

Heldige du e!! :danse: :danse:

Hei! Tusen hjertelig takk!! kjempegøy! Gleder meg til å få baby i hus! litt lenge til da men, går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fælt å lese om ditt forrige svangerskap og fødsel. Men det var vel muligens hele svangerskapet som var fælt, som gjorde at fødselen ble opplevd som et mareritt for deg. En kan jo bare tenke seg i dagliglivet; er man utslitt orker man ingenting. Og har man slitt ut kroppen i ni måneder, og SÅ skal gjennom en fødsel, så sier det seg selv at det er tøft... Så skjønner godt at du har vonde følelser og tanker omkring den!!! :troest:

Men fælt at du måtte ligge så lenge da, når riene allerede var så tette og kraftige!!! Det har jeg aldri hørt om før...

Svigermor hadde det litt liknende akkurat omkring starten på fødselen; hun hadde ingen "modningsrier" (eller hva det nå kalles??!!) som hun kjente noe til, gikk bare rett på de "siste" riene og pressrier. DET var et helvete sa hun. Hun var på kontroll den dagen hun fødte. Jordmora spurte om hun hadde begynt å få vondt, men det hadde hun ikke. "Nei vel?!" sa jordmora, for der var fødselen allerede i gang. Svigermor la hånda på magen, og da kunne hun kjenne riene som hadde startet, men hun kjente ingenting i kroppen. Hun ble sendt på sykehuset, de tok vannet hennes, og først DA kjente hun noe. Og da var hun jo snart ved pressriene......

Hun sa det var en forholdsvis kort, men FORJÆVLI vond fødsel. Hun skulle virkelig ønske hun hadde kjent modningsriene også, slik at hun hadde blitt vant til smertene som bygde seg opp. Veldig forståelig!!!!

Jeg har bestilt et fantastisk svangerskap uten problemer og en helt grei fødsel som er akkurat passe lang... :fnise: Bestiller det for deg også!!! :)

:klemmer:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tusen takk for at du bestilte et til meg også :fnise:

Huff ja, hjelper å venne seg til smertene litt gradvis i steden for rett på sterke rier. Forbaska! Og alle mine venninner som har barn og mine tanter osv har hatt så forbaska lette eller normale fødsler, og skjønner jo ikke hva jeg sutrer etter! urettferdig!

jajaaja, hva gjør man vel ikke for de ungene!

Nei, nå får jeg se på hotell cæsar!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om du hadde en veldig tøff fødsel, ja, så jeg skjønner at du er engstelig for den neste.

Håper du klarer å ta det opp med lege eller jordmor, og at de tar deg på alvor!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bursdag i dag jeg!!

Vært på jobb i dag, for første gang etter jeg ble kvalm, og jeg må si det var ganske tøft! slitsomt, fordi man piner seg hele tiden, og bare tenker på kvalmen og er redd for at det skal bli verre osv....

Laget bløtkake med jordbær i dag og hatt besøk av svigers og mamma på verandaen...

Fikk årskort til dyreparken(bor i kristiansand) av mamma, til meg og guttungen! ble så glad! pleier å ha det vært år men det koster jo så mye!

Svigermor synes magen min hadde vokst :sjenert:

Sant nok, den står rett ut og er knallhard. buksa har jeg ikke kneppet på en uke. men den er jo trang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse takk Tussi! :-D

sitter og vurderer om jeg skal bestille ultralyd privat! for å stilne bekymringene mine! Og siden alle vet om graviditenen min nå, hadde det vært greit å få det bekreftet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke holde meg og bestilt ultralyd 30 mai! Da er jeg 10+3..

Føler meg lettere allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gårsdagen!! Håper du hadde en herlig dag :duskedame:

Skjønner godt du vil ha en tidlig UL, det blir godt å få bekreftet at alt er som det skal der inne ja. Da kan man liksom slippe ned skuldrene litt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. :klemmer:

Lykke til. Hvor mye må du betale?

spennende ja... koster 800 kr :sukk: var dyrt syns jeg! men er nok verdt det...

Fått legetime også..20 mai. så kunne jo prøve meg på en henvisning.. men tror ikke det er lett å få det.

Gratulerer så mye med gårsdagen!! Håper du hadde en herlig dag :duskedame:

Skjønner godt du vil ha en tidlig UL, det blir godt å få bekreftet at alt er som det skal der inne ja. Da kan man liksom slippe ned skuldrene litt. :jepp:

Tusen takk :)

Ja blir godt å få bekreftet det.. har ei nær venninne som oppdaget en alvorlig feil på ultralyd i fjor, og det var veldig tøft! hjelper ikke akkurat på bekymringene mine... :sjenert:

Hun er gravid igjen da, og var på tidlig ultralyd i går og alt var bra! :hjerte: :hjerte:

Ellers: fått legetime som sagt, da er jeg akkurat 9 uker. er vel passelig.... må se litt på jobbsituasjonen, skal begynne å jobbe 100 % igjen da, og jeg er jo så kvalm, så må se om det blir bedre/verre til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for gratulasjoner!

Vært på hytta i pinsen, vært skikkelig fint vær, sommervarme!

Kom hjem i sta og da hadde svigermor vært her og ryddet hele huset. pluss vasket kjedelige ting som søppelkassene og kjøleskapet! sååå deilig! Må hjelpe deg litt nå som du er så kvalm sier hun!

8 uker i morra! Skummel uke synes jeg! mange som mister! de neste fire ukene er skumle! jeg er så vanvittig redd for å miste! Jeg klarer ikke å tenke sånn at skjer det så skjer det osv... er overhodet ikke forberedt på det! selv om jeg vet det kan skje, så takler jeg det ikke! :gråte:

Heldigvis skal jeg på ultralyd 30 mai... men synes jo selvfølgelig det er en evighet til!

Man hører om så mye her på KG, tror det er det som topper begeret hos meg her....

MEN jeg er jo så heldig at jeg har BLITT gravid i det hele tatt! søren med ikke bare det heller... Følger så med på de inne på prøveforumet! og hvor trist det er når mensen kommer gang på gang mens alle rundt dem blir gravide! :klem: Det er tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...