Gå til innhold

Thea sin julebaby er på vei!


theamoren

Anbefalte innlegg

Hei på deg, og gratulerer med graviditeten! :klem:

Tusen takk, er kjempe moro dette! :hoppe:

Hei og:

:blomst: Gratulerer så MASSE!!!! :blomst:

Har vært litt fraværende i det siste, så har ikke fått det med meg før :sjenert:

Men da jeg så at du hadde flyttet inn i graviditetsdagbøkene, tok jeg mot til meg og flyttet etter. :Nikke:

Håper uansett at du snart er kvitt plagene og får et flott svangerskap!!!

Klem :klem:

tusen takk!

ja jeg stusset på hvorfor du aldri fikk flyttet deg over :ler:

Gratulerer så mye med en liten i magen :)

Håper kvalmen ikke blir så ille for deg denne gangen da! :)

Takk :) åhh det håper jeg også! Det har så urolig mye å si. Også med det å få nok krefter til fødselen(som jeg også gruer meg veeeldig til)

Så koselig med engasjerte besteforeldre :fnise:

Ja jeg har fire engasjerte besteforeldre, jeg er kjempeheldig.. de er helt fantastiske..

:hallo:

Må bare få deg inn på mine innlegg så jeg får fulgt deg opp :ler:

Må bare gratulere med graviditeten igjen, og håper alt går bra for deg.

Takk tussi! Så koselig å bli fulgt opp :):) håper virkelig det klaffer for deg også snart, det forjener du nå! jeg følger nøye med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skal vi til fjellet.. er et strålende vær her på sørlandet! skikkelig høytrykk... og denne gangen kan jeg ikke sitte i sola i hytteveggen med rødvin! hehe, gjør ikke så mye, tenker ikke så mye over det. det er lissom så uaktuelt at man tenker ikke så mye på det!

Gruer meg litt til å sitte på snøscooteren inn da. men jeg kan vel ikke sitte i tilhengeren, det rister noe helt forferdelig at alt løsner vel inni der. får kjøra da tror jeg!

Ellers:

Jeg har lyst på tidlig UL!

Sist fikk jeg UL i uke 11, fordi jeg overpøste jordmoren med tom fostersekk, drueklase og MA! da sendte hun meg rett til UL. Og det hjalp veldig!

Hvor langt må man være på vei for å slippe innvendig UL? ikke aktuelt enda for hjertet har ikke begynt å slå engang! Det begynner å slå 26 april! (vært på babyverden)

Nei, nå får jeg opp å dusje, deretter skal jeg pakke, kjøre guttungen opp i barnehagen, på apoteket å kjøpe canesten(!!) så bort å se etter svogeren min (attpåklatten), han er 10 år, og skal være med til hytta. han og guttungen leker vanvittig bra sammen, og der er det 7 års forskjell!

Ha en fortreffelig helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke: Drakk du hostesaft denne gang? Hvor mye? he he.. Tenkte jeg skulle følge din positive energi :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off så utrolig kjedelig at det ikke er noe som kan gjøre UVI'en bedre, får virkelig håpe du finner noe som kan virke mot det snart!!

å får virkelig ikke håpe du blir like dårlig nå da.. jeg er veldig dårlig og tenkte jeg skulle prøve akupunktur jeg også.. Har lyst på akupunktur under fødsel også, så da er det jo uansett litt greit å være litt kjent med det!

så kjekt med engasjerte besteforeldre:) har selv en svigermor som er en reser på strikking:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Gratulerer så mye med graviditeten!! :klem: Jeg har booket tidlig UL. De spurte hva jeg ønsket å få ut av UL og så fant hun ut når jeg måtte komme i forhold til hvor langt på vei jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke: Drakk du hostesaft denne gang? Hvor mye? he he.. Tenkte jeg skulle følge din positive energi :hoppe:

hei hei... niks,,, drakk ikke hostesaft! men mannen fikk sink, selen og E-vitamin.. vet ikke om det var det som gjorde utslaget, tviler på det egentlig, siden vi ikke har noe dårlig sædkvalitet her..

Skal sende deg babystøv :gravid::jepp:

off så utrolig kjedelig at det ikke er noe som kan gjøre UVI'en bedre, får virkelig håpe du finner noe som kan virke mot det snart!!

å får virkelig ikke håpe du blir like dårlig nå da.. jeg er veldig dårlig og tenkte jeg skulle prøve akupunktur jeg også.. Har lyst på akupunktur under fødsel også, så da er det jo uansett litt greit å være litt kjent med det!

så kjekt med engasjerte besteforeldre:) har selv en svigermor som er en reser på strikking:)

Er bedre nå i blæra... :)

Spennende med akunpunkur ja.. fikk selv ei nål i hoden under fødselen for å få meg til å slappe av... fikk så angstanfall , og ble dermed veldig anspent.. og det virka... i 2 min. var jeg ganske avslappet, var stil som en pinne resten. ho gikk av vakt så jeg fikk ikke flere nåler av ho! kjipt...

ja både mamma og svigermor strikker.. er så koselig å få så mye fint strikketøy. er så mye nydelig...

Gratulerer så mye med graviditeten!! :klem: Jeg har booket tidlig UL. De spurte hva jeg ønsket å få ut av UL og så fant hun ut når jeg måtte komme i forhold til hvor langt på vei jeg er.

Takk! åå så heldig... jeg vil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også legge igjen et lite potespor sånn at jeg får følge med deg videre, du har jo hele prøverforumet på slep når du nå har tatt skrittet inn i graviditetsbøkene vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også legge igjen et lite potespor sånn at jeg får følge med deg videre, du har jo hele prøverforumet på slep når du nå har tatt skrittet inn i graviditetsbøkene vet du :fnise:

koselig det... følger med på dere også... og håper virkelig dere joiner meg her snart!!!! virkelig! trenger noen av dere over her nå...

Ellers har jeg hatt det fint på hytta, var drømmevær! Og jeg er kjempesolbrent på nesa..(dumme meg)

Det kjipe var at guttungen fikk omgangsyken, (!) det begynte i bilen på vei opp, han gråt og grår fordi han hadde så vondt i magen stakkar.. så nektet han og spise resten av kvelden, og etter jeg hadde lagt han kasta han opp over hele senga! stakkars liten! han kasta ikke opp mer, men da spiste han ikke mer heller den helga, matlysten var elendig stakkar...

jajaja, håper bare ikke noen av oss er blitt smittet!

Jeg er ikke gravid kvalm enda, men litt tidlig enda, kommer nok! Kom i uke 8 eller 9 sist, og varte til ungen var ute!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Huff da, kjedelig med omgangssyken. Men det er noe som går nå. Vet om fler som har hatt det.

Håper du slipper kvalme denne gangen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hyttetur da :) Må være fælt å se på at barnet ens er syk, selv om det ikke er noe alvorlig... har ikke barn selv ennå, men har veldig lyst på... og de jeg kjenner som har barn sier at det skal ikke så mye til før det gjør vondt i mammahjertet når barna blir syke...

Krysser fingrene for at kvalmen har holdt seg borte så langt og fortsetter å gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, kjedelig med omgangssyken. Men det er noe som går nå. Vet om fler som har hatt det.

Håper du slipper kvalme denne gangen. :klem:

I dag er jeg kvaaaaaaalm og veldig slapp og trøtt! om det er omgangsyken eller graviditeten det vet jeg ikke. har ikke kasta opp men like før hele tiden, og i morges var jeg på do og ja.... jeg var temmelig løs for å si det sånn!

Fri fra jobb i morra!

Koselig med hyttetur da :) Må være fælt å se på at barnet ens er syk, selv om det ikke er noe alvorlig... har ikke barn selv ennå, men har veldig lyst på... og de jeg kjenner som har barn sier at det skal ikke så mye til før det gjør vondt i mammahjertet når barna blir syke...

Krysser fingrene for at kvalmen har holdt seg borte så langt og fortsetter å gjøre det :)

ja mammas hjerte brister når barnet har vondt.. kunne ønske det var meg som hadde vondt i stedet for han... stakkars venn!

Du er ikke prøver enda? Først bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så trøøøøøt og slapp. helt uten energi! syns det er forferdelig! Får lissom ikke gjort noe. husker jeg var sånn forrige gang også i begynnelsen! sovna på kino, og jeg har ikke godt sovehjerte! husker jeg kunne ta natta i seks sju tia!

ellers har jeg mye murringer i magen, blir gal av det! men er jo ikke det værste det! håper sååå jeg slipper kvalmen denne gang!

noen skumle svangerskaps måneder foran meg nå, blir så nervøs av dette altså! er så redd det skal gå galt!

Hører så mye trist her på KG!

man kan jo ikke gjøre noe fra eller til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneBerit

Bedre sent enn aldri: Gratulerer så masse! :):hoppe:

krysser fingrene for at du slipper kvalmen..! :) og at det gra bra med UVI osv..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Innom og hilser på :hallo:

Gratulerer så mye med :gravid: Skulle gjerne joinet deg i denne type dagbok, så jeg krysser fingrene på at det blir nå snart ;)

Håper alt står bra til med deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.Innom og ønsker deg en god kveld.Får da inderlig håpe du slipper unna kvalmen.Uff det er ikke noe hyggelig.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann :goodbye:

Har visst ikke sagt hei i den nye dagboken din enda, jeg. Litt treg... :fnise:

Håper virkelig du slipper litt billigere unna denne gangen, altså, både med kvalme og alt mulig annet! Kjenner igjen trøttheten, da! De første ukene var sååå slitsomme syntes jeg. Sovnet til og med på kino under en hysterisk animasjonsfilm (husker ikke hvilken). Mannen syntes det var bra gjort med så høyt tempo og lydnivå i filmen... :ler: Men trøttheten går nok snart over. Håper det samme er tilfellet med kvalmen!

Deilig dere har finvær dere også. Jeg nyter i fulle drag. Dvs, får ikke utnyttet det på dagtid da, så mye å gjøre som det er på jobb, men ettermiddagene ute i hagen med veslemor er herlige! :) Håper gutten din er bedre!

Ha en fin og avslappende gravidkveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri: Gratulerer så masse! :):hoppe:

krysser fingrene for at du slipper kvalmen..! :) og at det gra bra med UVI osv..! :)

Takk! håper virkelig jeg slipper kvalme jaahh.... Ikke kvalm enda, men er jo så tidlig enda atte!

Innom og hilser på :hallo:

Gratulerer så mye med :gravid: Skulle gjerne joinet deg i denne type dagbok, så jeg krysser fingrene på at det blir nå snart ;)

Håper alt står bra til med deg og dine!

Du joiner nok snart, håper det!

Heia.Innom og ønsker deg en god kveld.Får da inderlig håpe du slipper unna kvalmen.Uff det er ikke noe hyggelig.

:klemmer:

Heisann :goodbye:

Har visst ikke sagt hei i den nye dagboken din enda, jeg. Litt treg... :fnise:

Håper virkelig du slipper litt billigere unna denne gangen, altså, både med kvalme og alt mulig annet! Kjenner igjen trøttheten, da! De første ukene var sååå slitsomme syntes jeg. Sovnet til og med på kino under en hysterisk animasjonsfilm (husker ikke hvilken). Mannen syntes det var bra gjort med så høyt tempo og lydnivå i filmen... :ler: Men trøttheten går nok snart over. Håper det samme er tilfellet med kvalmen!

Deilig dere har finvær dere også. Jeg nyter i fulle drag. Dvs, får ikke utnyttet det på dagtid da, så mye å gjøre som det er på jobb, men ettermiddagene ute i hagen med veslemor er herlige! :) Håper gutten din er bedre!

Ha en fin og avslappende gravidkveld! :)

hehe.. ja den trøttheten altså. tørr nesten ikke sløkke lysene når jeg legger meg, sånn at naboene skal se hvor tidlig jeg er i seng :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i morra, synes tia går så seeent frem mot 12 uker.

Har sagt at jeg er gravid til venninnene mine, noen av de hvertfall, mamma og de og svigers, og de på jobb.. Litt mange jeg vet det! men klarte bare ikke holde meg! angrer litt, i tilfelle noe skal skje... usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... niks,,, drakk ikke hostesaft! men mannen fikk sink, selen og E-vitamin.. vet ikke om det var det som gjorde utslaget, tviler på det egentlig, siden vi ikke har noe dårlig sædkvalitet her..

Skal sende deg babystøv :gravid::jepp:

ÅÅÅÅ!! :kose: takker for babystøv, hehe... Men du, du må ikke gå å uroe deg for mye, dt går nok fint :) Jeg var også tidlig med å fortelle folk sist, klarte ikke å holde meg... Tenkte å vente lenger med å fortell folk neste gang, men nå vt de jo nårtid jeg skal ha mens :sjenert: så jeg er ikke så mye lenger, :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...