Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en utlending?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon
blir kvalm av å se unge norske jenter henge etter en fra midtøsten.

hadde aldri blitt sammen med en jente heller som hadde hatt sex med eller vært i forhold med en fra midtøsten eller afrika.

mener ikke at folk med mørk hud er mindre verdt, men syns de er fint lite tiltrekkende, og er ikke interessert i å ha noe med en muslim å gjøre for å være helt ærlig. heldigvis er det garantert at ingen i vennekretsen hadde kommet drassende med en fra iran for eksempel.

Å nei for et tap å aldri kunne få deg du :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne nok vært sammen med en person hvor som helst fra, og med hvilken som helst religion, så lenge vi hadde passet sammen, hadde noenlunde like verdier osv.

Men vi hadde sikkert måttet tilpasset oss hverandre begge to. Det må en forresten i alle forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke å godta at folk har forskjellig oppfatning av hva som er tiltrekkende uten en videre begrunnelse enn akkurat det?

Jeg godtar det for all del. :ler: Du må gjerne unnlate å begrunne det, men jeg ser ikke poenget med å bare komme med noe vrøvl. For det er det, det blir uten en begrunnelse for, meg da.

Så, hvis du er interessert i å gjøre deg forstått ovenfor meg (noe jeg regner med, siden du i det hele tatt siterer meg) så burde du da vel komme med èt argument i allefall?

Jeg syns ikke det er så mye å forlange jeg da. Ha gjerne forskjellig oppfatning. Jeg bryr meg vel ikke om hvem du syns er tiltrekkendes eller ikke.

Uansett. Du sporer helt av tråden. Du er helt OT nå.

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annen gjest

Det er vel ikke alltid man kan begrunne hvorfor man synes noe er tiltrekkende eller ikke. Jeg liker blå øyne, men jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hvorfor. Heller ikke på hvorfor jeg ikke liker rødt hår. Det betyr ikke at det er vrøvl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke alltid man kan begrunne hvorfor man synes noe er tiltrekkende eller ikke. Jeg liker blå øyne, men jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hvorfor. Heller ikke på hvorfor jeg ikke liker rødt hår. Det betyr ikke at det er vrøvl.

Du har helt rett, men slike kommentarer som duracellas er jo så meningsløse, og ikke like dine kommentarer, syns jeg da.

Svaret hennes var "helst ikke". Det er helt ok at hun svarer det, men som du så. Jeg etterlyste en litt morsommere enn debatt enn "helst ikke". Jeg sa ikke at man alltid kan begrunne noe som helst. dine ord.

Men hva er poenget med å ødelegge tråden? send meg en sånn mail her inne (pm?) angående akkurat dette temaet, så tar vi oss en trall der. Det tar ikke så lang tid å registrere seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir kvalm av å se unge norske jenter henge etter en fra midtøsten.

hadde aldri blitt sammen med en jente heller som hadde hatt sex med eller vært i forhold med en fra midtøsten eller afrika.

mener ikke at folk med mørk hud er mindre verdt, men syns de er fint lite tiltrekkende, og er ikke interessert i å ha noe med en muslim å gjøre for å være helt ærlig. heldigvis er det garantert at ingen i vennekretsen hadde kommet drassende med en fra iran for eksempel.

En ting er at du personlig ikke finner noe tiltrekkende, men hvorfor blir du kvalm av å se det? Litt rart å si at du da sier at du synes ikke at mennesker mer mørkere hud er mindre verdt, men likevel synes du at du blir kvalm av å se dem med norske jenter?

Det som om å si - 'jeg er ikke rassist, bare de jævla mørkhudede ikke kommer i sikt'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne sikkert passet flott sammen med en cubaner eller italiener, mens jeg aldri i verden kunne blitt sammen med en pakistaner, somalier, brasilianer e.l.

Kan du utdype litt hva som er de store forskjellene på en brasilianer og en cubaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype litt hva som er de store forskjellene på en brasilianer og en cubaner?

må si jeg lo godt av den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ha vært sammen med en utlending fra USA, Sverige, Danmark, Sveits, Frankrike, New Zealand, Sør-Afrika eller Italia.

Tror ikke jeg ville orket å anstrenge meg for noen andre. Men man skal selvsagt aldri si aldri.

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg nok, men ikke en fra hvor-som-helst.

Det er av stor betydning spørsmål som religion (muslimer ikke aktuelt), kvinnesyn også har jeg mine preferanser når det kommer til utseendet, noe som utelukker en del land.

Hudfarge spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Ja, det kunne jeg.

Synes mange svarte menn er veldig kjekke, og latin-amerikanere.

Men kulturforskjeller tror jeg nok kunne satt en stopper i noen tilfeller. Har hatt mange diskusjoner med min pakistanske, sterkt troende muslimske venninne. Merker at kulturforskjellene faktisk kan true venninneforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_DG_*
Kan du utdype litt hva som er de store forskjellene på en brasilianer og en cubaner?

Brasilianerne er ofte grønne og er mye skarpere i smaken, mens cubanerne er perfekte både mht. utseende, størrelse, smak og duft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner det tvilsomt at jeg ville forelska meg i en mann som ikke var norsk, men samtidig er jeg ganske romslig når det gjelder hvem jeg kaller norske. Det er viktig for meg at han snakker særdeles godt norsk, hudfargen er derimot ikke spesielt viktig.

Om jeg så likevel forelska meg i en mann som ikke snakka godt norsk, ville de kulturelle forskjellene spillt en rolle for om jeg fortsatt ville delt livet med han. Og som en del andre også har nevnt, ville det vært uaktuellt å involvere meg med en mann som hadde religion som en sentral del av livet sitt. Sannsynligvis ville jeg også utelukka han som potensiell kjæreste om familien hans var veldig religiøs, spesielt om det gjalt en utlending eller en med utenlandsk nær familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_sophia_*

jeg var heller aldri betatt av mørke gutter tidligere. for å være ærlig så syntes jeg de kunne være en smule plagsomme.

så da jeg kjente blikket til en afrikaner i ryggen en kveld tenkte jeg faktisk "nei, ikke enda en plagsom afrikaner", men jeg snudde meg og han var det nydeligste jeg noen gang har sett. dette viste seg å være mannen i mitt liv og jeg har aldri hatt et bedre forhold noen gang.

så... love works in mysterious ways, sier jeg bare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ikke hudfarge et problem. Jeg synst veldig ofte at mørkere gutter er finere enn bleikfisene i Norge :gjeiper: , men så er det også alt det andre som også veldig ofte er annerledes, slik som religion. For meg er det veldig viktig at begge parter "teller" like mye. Jeg er ikke en dypt religiøs person og jeg er veldig åpen for det meste, men jeg tror ikke jeg hadde orket å vært sammen med en person er helt fanatisk når det kommer til sin religion, kristen eller muslim, det har heller ikke så mye å si.

Men hvis jeg skal se bort fra religion og andre store kulturforskjeller, som antakligvis vil virke sånn inn på hvordan det forholdet ville blitt så må jeg si at jeg tviler på at jeg vil bli sammen med noen av asiatisk utseende. Ikke fordi jeg ikke liker dem, men jeg synst de er så små og søte, ikke helt min smak :gjeiper:

Følte meg litt frekk der, på den siste. Men satser på at folk forstår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sammen med en utlending, men han er vestlig (brite). Hudfargen har ikke saa mye og si for min del, det som kunne satt en stopper for det er nok for store kulturforskjeller og/eller religion. Jeg ville nok hatt problemer med aa vaere sammen med en som praktiserte religion i saerlig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...