Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en utlending?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

:hoho:

(Ja for de pene damene i Hollywood drømmer nok garantert om en norsk tulling som sitter og skriver teite innlegg på KG...)

Hva får deg til å tro at jeg er norsk eller tulling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Dere som aldri kunne tenkt dere å være sammen med en utlending, har dere i det hele tatt vært utenfor Norge?

Var en smule trangsynt en gang i tiden jeg også, men det var før jeg bodde noen år ute i den store vide verden. Sa bla. en gang at jeg ikke kunne tenke meg å være sammen med en asiat (jeg er ganske høy, så det hadde nok mest med det å gjøre!), men så traff jeg en kinesisk malaysisk gutt og var med ett kjempeforelska! :yvonne:

Nå er jeg samboer med en brite, men det er vel ikke så veldig "utenlandsk"!

Eneste jeg ville reagert på er hvis vedkommende var veeeldig religiøs, det være seg kristen, muslim, jøde eller hva som helst. Det tror jeg at kunne bydd på problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen av oss har noengang satt så mye som en tå utenfor landsgrensa - herlighet! Og det er selvfølgelig kun fremmedfrykt som spiller inn når vi helst vil holde oss til Norske menn, ja.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen av oss har noengang satt så mye som en tå utenfor landsgrensa - herlighet! Og det er selvfølgelig kun fremmedfrykt som spiller inn når vi helst vil holde oss til Norske menn, ja.

:ironi:

:klappe:

Ja, nei, selvfølgelig vet jeg at ingen andre enn jeg noensinne har krysset landegrensa, så redde som dere er for det store utland :lur:

Nå var det ikke min mening å prøve å få noen til å se ut som kortlua bygdenisser heller, men bare si at det er min erfaring (erfaring høstet på egne vegne og via mange venninner) at en gjerne kan si at en helst vil være sammen med en fra egen nasjon, men at når en ender opp i ett annet land plutselig kan bli mye lettere å se menn derfra som attraktive partnere.... :regn:

Selv har jeg kun hatt en norsk kjæreste(skole-), og har til gode å finne en norsk mann jeg har blitt tiltrukket av. Men med lang fartstid på den andre siden av dammen er det ikke akkurat så uvanlig kan jeg tenke meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lengden er det personlighet, tankesett, religion, fremtidsplaner og inntekt som teller mest for meg hos en mann, så om dette matchet meg, så ser jeg ingen problem, nesten uansett hudfarge.

Nesten? Nå er vi alle grusomt spente på hvilken hudfarge du ikke godtar. (Selv om mannen skulle ha inntekt høy nok til å matche kravene dine).

Nå har ikke jeg peiling på hva Filur mente, men det er vel ikke sikkert at hun mente at mannen absolutt må ha så forbanna høy inntekt, det kan vel hende at hun bare ønsker at han faktisk skal ha en inntekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen av oss har noengang satt så mye som en tå utenfor landsgrensa - herlighet! Og det er selvfølgelig kun fremmedfrykt som spiller inn når vi helst vil holde oss til Norske menn, ja.

:ironi:

Nei, huff. Det tror ikke jeg. Smaken er da som baken.

Selv har jeg sjeldent følt meg tiltrukket av norske menn, enda jeg selv er helt norsk, så som sagt: smaken er som baken. :)

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg kunne egentlig ikke blitt sammen med en av annen hudfarge, særlig ikke en som strekker seg langt vekk fra min egen hudfarge. Hvis det skulle vært aktuelt måtte han sett veldig vestlig ut, da tenker jeg på stil og hårfrisyre.

http://streetpeeper.com/image_thumb/image....10/img_2838.JPG

Jeg ville heller ikke blitt sammen med en fyr som går kledd i klær fra illusion.no, bruker en smule for mye gele i håret og tar sol 4 ganger i uken.

Ja typisk vestlig, haha, eller typisk metroseksuell? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gift med en dame fra "utlandet". Det er selvfølgelig mange forskjeller. Både positive og negative. Det hele bunner vel i om man foretrekker det kjente eller det ukjente. Jeg valgte det ukjente og det har hvert en spennende reise.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er forlovet med en jeg. Aldri hatt noen problemer med at vi kommer fra forskjellige kulturer egentlig.

Jeg er mest tiltrukket av svarte menn, kan ikke huske aa ha vaert tiltrukket av en nordmann siden.. barneskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...