Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en utlending?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*

En utlending fra vesten, ja. Muligens også en ikke-vestlig person, men ikke hvis hun var veldig konservativ og/eller religiøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Maja_*

Jepp. Da jeg var yngre trodde jeg aldri jeg kunne falle for en utlendig, ikke en svenske en gang... heller ikke normenn med dialekt:-)

Men nå skal jeg straks gifte meg med en Afrikaner og han er kølsvart og muslim... Og ser absolutt ikke ut slik jeg har forestilt meg Mr. right, men det er han....

Men tror fortsatt aldr jeg kunne falt fr noen med dialekt da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne nok ikke vært sammen med en ikke-vestlig person, eller eventuelt en mørkhudet person. Jeg tiltrekkes ikke av mørk hud, men det beetyr ikke at jeg dermed er rasist. Man velger ikke selv hva man tiltrekkes av og ikke. I tillegg er det enkelte kulturforskjeller jeg finner veldig "av-tennende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg lurer på hvordan dere kan vite at dere aldri ville falt for en ikke-vestlig person (for dere som ikke tror dere kan det). Jeg syns f.eks. ikke at små, mørke sydeuropeere er det mest tiltrekkende på denne jord, men om jeg var singel og skulle bli kjent med en som viste seg å være en fantastisk mann, så skulle jeg nok klare å se forbi de blanke krøllene og den solbrune huden deres.

Men kanskje dere bare kjenner dere selv bedre enn jeg gjør. Jeg har tross alt vært ute av gamet noen år. (Selv om jeg kan minnes hvor utrolig forskjellig utseende det har vært på de jeg var interessert i før samboerens tid.)

Noe annet blir hvem man vil bygge en fremtid med, da jeg tenker at det i større grad er et valg enn hvem man forelsker seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kunne jeg helt klart vært.

Men jeg kunne ikke vært sammen med en som hadde en kultur eller religion som krasjer helt med min.

Hvor han er fra og hva slags type utseende han har spiller ingen rolle så lenge vi mentalt sett er på bølgelengde - hvis jeg kan si det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jepp:)

Var vilt forelska i en 70%kakaosjokoladebrun gutt på videregående og ser nammenammer i magasiner og blader jeg ikke hadde hatt noe imot!

Min nåværende samboer er fra øst-europa, men snakker flytende norsk. Føler meg litt outsider siden alle mine venner har kjærester med norske foreldre, helnorske navn og bunad. Men det er innsiden (og det deilige utseendet) som teller, spiller ingen rolle hvilken hudfarge eller bakgrunn.

Men religion er noe annet. Jeg er ateist(tror heller på mer mellom himmel og jord) og kunne ikke ha vært sammen med en religiøs person, være seg kristendommen, islam eller scientologien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudfarge og nasjonalitet spiller ingen rolle for meg, det som teller er at vi har tildels likt syn på verdier som er viktige for oss begge. Kunne nok heller ikke ha vært sammen med noen med sterk religiøs oppfatning da jeg selv er ateist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Var sammen med en som var halvt afrikansk. Vi møttes og ble forelska. Det var ikke akkurat sånn at jeg hadde planlagt på forhånd om jeg skulle finne meg en mørk eller lys mann, men det bare skjedde.

Rart at så mange utelukker menn med annen hudfarge. Litt ubehagelig egentlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ville ikke vært sammen med en mann som ikke var hvit, fordi jeg rett og slett ikke finner det attraktivt, og det tenner meg ikke. Heller ikke en fanatisk religiøs, men det gjelder for alle religioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Orm
regner du en islending som ikke-vestlig..?

jeg regner alle som ikke er Norske som ikke vestlig.

men for å si det ærlig jeg la ikke merke til at det stod ikke vestlig utlendig før etter jeg hadde svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama
Nei. Jeg ville ikke vært sammen med en mann som ikke var hvit, fordi jeg rett og slett ikke finner det attraktivt, og det tenner meg ikke.

Da har du vel ikke truffet så mange mørkhudede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du vel ikke truffet så mange mørkhudede..

Nei jeg har nok ikke møtt noen. Så folk som ikke tenner på feite mennesker har ikke truffet noen feite, for da hadde garantert forandret mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama
Nei jeg har nok ikke møtt noen. Så folk som ikke tenner på feite mennesker har ikke truffet noen feite, for da hadde garantert forandret mening?

Du kan ikke sammenlikne mørkhudede med tjukke mennesker!? Tjukke mennesker representerer en usunn livsstil. Mørkhudede har bare mørk hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sammenlikne mørkhudede med tjukke mennesker!? Tjukke mennesker representerer en usunn livsstil. Mørkhudede har bare mørk hud.

Visst pokker kan jeg det når det gjelder mine personlige seksuelle preferanser! Jeg tenner ikke på en mørkhudet, på samme måte som noen ikke tenner på en feit person. Det har ingenting med rasisme for min del å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en enkel sjel, så jeg tar hva som helst så lenge det er pent.

- men jo, store religionsforskjeller hadde muligens gjort meg litt betenkt. Det skal jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det motsatt. En lyshåret, lyshudet og en blåøyd mann har sjeldent falt meg i smak. Så her foretrekkes en utenlandsk faktisk. Mye pga familikulturen mange av dem praktiserer vs. nordmenn b.l.a.

Syn på religion topper jo hudfarge og det der, så klart.

Hadde min mann vært en religiøs mann, hadde det gått dårlig for min del.

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama
Visst pokker kan jeg det når det gjelder mine personlige seksuelle preferanser! Jeg tenner ikke på en mørkhudet, på samme måte som noen ikke tenner på en feit person. Det har ingenting med rasisme for min del å gjøre.

Jeg var kanskje litt vel bastant, men jeg tror det bare har med hvem man møter å gjøre. En vakker dag så møter du kanskje en skikkelig heit svart mann!! Det blir samme som å si at man er 100 % heterofil. Det kan man jo ikke si med sikkerhet før man dør. Plutselig møter man en skikkelig digg jente, og så er man ikke hetero likevel!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Hehe, oops. Litt fort i svingene her altså.

Ikke hvit mann? :skratte:

Jeg kan aldri tenke meg å være sammen med en utenlandsk mann. Jeg liker hvite menn.

Var det jeg mente.

Nå får jeg sikkert pepper. Men jeg kan like vel ikke forestille meg å være sammen med en utlending.

finnes hvite menn bare i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...