Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2008 #1481 Del Skrevet 9. oktober 2008 Søtnosene mine har kommet meg på jobb nå!! praten gikk forsåvidt greit det.. men hun la opp vielsen med mye av det jeg ikke ville ha, og fikk beskjed om at general prøve hadde man ikke lenger :klø: første gangen jeg hører.. nei, likte han vi ikke fikk myye bedre får ta en prat med kjære ikveld å høre litt hva han tenker om ting.. selv om han antagelig ikke har tenkt særlig på det, kjenner jeg han rett.. skjønner ikke hvorfor ikke en ting bare kan ordne seg med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2008 #1482 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva slags ting var det hun ville ha som du ikke vil ha da?? Får man ikke velge litt sånn selv?? Lurer på hvordan min prest gjør dette.. Vi skal ha min onkel til å vie oss, og det håper jeg jo er en fordel... Typisk gutta å ikke ha ofret sånne ting en tanke da!! Tviler sterkt på at min kjære har reflektert over at det går an å gjøre seremonien på forskjellige måter i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2008 #1483 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil ha fire stoler på hver side, sånn at foreldrene våre (i mitt tilfelle mamma og morfar) kan sitte oppe med oss. jeg vil gjerne ha morfar ved siden av meg, og mamma og forlover bak. Og tilsvarende på kjæres side. Men presten mente at det ble for rotete og ville ha tre stoler på en rekke og en på skrå bak oss. brudeparet mellom foreldre og forloveren bak oss (syns dette virket mer rotete enn hva jeg hadde tenkt ) så vil hun at kjære skal møte meg halveis og følge meg resten av veien,men jeg syns det blir bare mye rot. han skal liksom da overta meg fra morfar. Men som sagt, så dette i ett bryllup og det var bare rot!! blir så dumt, morfar skal følge meg opp mesteparten. så skal jeg stoppe å tenne lys for pappa, så skal morfar følge meg to skritt til for så at kjære skal komme ned og følge meg opp resten!!! herremin!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2008 #1484 Del Skrevet 9. oktober 2008 kanskje jeg bare er kresen og har ett bildet ihodet mitt på hvordan jeg vil at et skal være!! følte i hvertfall ikke at hun hørte på oss.. æsj! akkurat nå er jeg så lei hele bryllupet blir bare mer og mer frustrert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2008 #1485 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det ikke deres dag da kanskje? Da må dere få gjøre det på deres (din) måte! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2008 #1486 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 9. oktober 2008 #1487 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dumme presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2008 #1488 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor er ikke misoen her? :klø: Jeg kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. oktober 2008 #1489 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg syns da dere burde få lov til å gjøre det sånn dere vil på deres dag! Presten kan jo få lov til å komme med forslag, men må jo bøye seg for det dere bestemmer. Teite presten. Fikk du henne til å skjønne at du var veldig mot det? Syns dere bør snakke om det med henne en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2008 #1490 Del Skrevet 9. oktober 2008 Merkelig prest!!! Jeg ville prøvd å ringe henne og forklart hva dere ønsker igjen. Det kan sikkert være ok å blir hentet av sin tilkommende mann halvveis hvis det er "alt" som skal skje, men jeg er enig i at det vil bli rotete når du også skal stoppe og tenne lys!! Virker som hun bare har bestemt seg for en greie som hun liker, uten å ta hensyn til hva brudeparet faktisk vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. oktober 2008 #1491 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei jenter nå har jeg kommet meg på jobb etter å ha trent som om jeg ikke var støl og stiv etter PT igår så la jeg på litt til idag jeg Har fått svigermor til å begynne å trene også så nå ser jeg henne der også trenings entusiasmen smitter tydeligvis Fikk ikke sove i natt, til tross for litt kjærekos igår endelig!!!!!! Lå å tenkte på den dumme presten, men har funnet ut at siden hun ikke vil ha general prøve så skal jeg ordne en på egenhånd. Må da gå an å avtale med kirketjener f.eks! Så kan vi heller legge det opp slik vi selv vil, for presten kan ikke gjøre noe med det når selve dagen er her og hun står ved alteret!! Det var en ting til jeg glemte å si ang møtet igår, en merkelig ting til som gjorde at det hele ble enda mer rotete. Jo, for presten mente at når det var på tide for selve vielses handlingen, og vi da skal reise oss å gå frem til alteret. Da mente hun at kjære skulle gå frem og hente meg, ta meg i armen og følge meg til alteringen!!!!! jeg mener, herremin, jeg klarer da å gå de to eller tre skrittene det er fra stolen og til alteret!! det var tydelig at hun ville at kjære skulle hente og følge meg hele veien, for ett ROT!!!! Skal ta en prat med kjære ikveld og høre hva han mener, men siden han ikke har tenkt noe på det så er det sikkert greit for han at jeg ikke vil bli hentet hele tiden!! Vil også at brudepikene skal få gå helt opp før jeg går inn, sånn at de får være alene i fokus litt men dette syns ikke presten, men hun kan bare drite å dra, det er mitt....(ehm..vårt) bryllup Miso og presten: :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2008 #1492 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) :slåss: på prestedama...!! Endret 10. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. oktober 2008 #1493 Del Skrevet 10. oktober 2008 :slåss: :slåss: :slåss: :slåss: Miso på krigsstien!!!!! for å :slåss: med prestedama!!! noen som blir med meg!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2008 #1494 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ai am oitt ju!!! :slåss: Endret 10. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. oktober 2008 #1495 Del Skrevet 10. oktober 2008 tænk ju, håny :slåss: :slår: hun har ingen sjanse mot oss!!!! *mowaaaahahahaha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. oktober 2008 #1496 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg blir også med!! <-- ninja, ikke burkadame!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2008 #1497 Del Skrevet 10. oktober 2008 Burkababe cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. oktober 2008 #1498 Del Skrevet 10. oktober 2008 tenkte ikke på at det kunne være burkababe før du nevnte det, trodde det var ninja jeg Ninja cypress kan virkelig være med å :slåss: med presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2008 #1499 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tar gjerne en slåsskamp for at misoen skal få vilja si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 10. oktober 2008 #1500 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er også med... min taktikk går på å skremme henne til å sjerpe seg !! Jeg har noen masker jeg kan velge mellom å bruke ? denne? eller denne? Kan hun bli lurt av denne tro? :klø: Men noe sier meg at hun blir aller mest redd for en sånn: Med denne i bakhånd !! Høres ut som hun hadde endel merkelige ideer for deres bryllup iallefall Det høres forresten veldig fint ut at du skal stoppe å tenne lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg