Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor trenger sikkert misoen en stor :klem:!

Og litt :troest:!

Skrevet

Dere er så søte :kose: hadde ikke klart meg uten dere!! dere er best, så det så :jepp:

vet ikke hvorfor hun gikk eller hvorfor ikke er noe interessert.. det dreier seg ikke om henne, antagelig derfor! :sukk: hun dreier som regel samtale emne inn på seg selv.. snart er Misomannen min nærmeste familie, han er jo familien min nå å da!! Skulle bare ønske at mamma var bittelitt interessert..men men..

har dere, søs og Misomannen jeg :kose:

Skrevet

Stooooor :kose: til Miso og littegrann :slåss: til Misomamma... :sjenert:

Jeg syns det er så trist å høre om at hun ikke er interessert. Virkelig rart er det, jeg som trodde alle mødre syns det var kjempestas at døtrene giftet seg!!! Huff, stakkars deg.. :klem:

Skrevet

Ååå... det var søtt Dinedama!!! :hoppe:

Skrevet

Bare innom en tur :jepp:

Ikke kos når familie ikke er noe interesert. :troest:

Skrevet

Dina er verdens søteste Dina i verden :strix: tusen takk vennen, nå ble jeg rørt og glad :strix: du er så søøøøt :hug:

Dere er en suuuper familie :klemmer: :klemmer: hvem trenger mødre når vi har hverandre :kose:

Nå er jeg hjemme etter å ha vært hos tannlegen og så trent!! nå står det muligens litt :husarbeid: på planen... hvis ikke film og te frister mer :klø: :fnise: får kanskje fjerne sommeren fra leiligheten å få inn litt høst før det er jul!! men først skal jeg spise lunsj, hmm kanskje se film mens jeg spiser :fnise:

Skrevet

Nååh :rødme: :sjenert:

Har du fri i dag heldiggrisen?? :jepp: Jeg skulle gjerne vært hjemme og gjort litt :husarbeid: ,men salongen driver seg ikke av seg selv desverre :sukk:

Skrevet

Ja, har fri idag!! veldig deilig, men har ikke fått gjort noe av det jeg skulle gjøre :fnise: men skal sette igang nå tenkte jeg.. kanskje!!

nei, skjønner at salongen ikke driver seg selv.. ikke enda :) en dag kanskje du har flere salonger og masse ansatte og kan sette deg tilbake å se imperiet vokse :jepp:

Skrevet

Jeg skal bli større enn nikita :sjarmor:

Pøh... :tongue: Jeg trives med å ikke ha noen ansatte eller noe sånt jeg :Nikke: Veldig deilig å ha kn seg selv å tenke på :jepp:

Skrevet

Høres deilig ut med en fridag! Ble det film til lunsjen? :fnise:

Skrevet

Så deilig med fri:) Lurer på om jeg skal snike til meg en fridag i morgen...? En av godene ved å være student. ;)

Og det er viktig å kose seg på fridagene sine også, ikke bare være flink. Men en kombinasjon føles veldig godt. Da kan man kose seg masse etter man har vært litt flink. :lol:

Skrevet
:opplyser: men hvis jeg slutter å henge så mye på KG, blir jeg kanskje ferdig med alle oppgavene mine og kan gå hjem!??! Smart...
Skrevet

men det er ingenting som er bedre enn å være på KG :opplyser:

Fikk vært både flink og slappet av :jepp: spiste lunsj å så på film så begynte jeg med litt :husarbeid: så nå er ikke stua lenger sommer inspirert, men varm som høsten :jepp: ble veldig bra om jeg får si det selv :fnise:

hentet kjære på stasjonen, vært i oslo i jobb sammenheng.. stakkars han er ikke i form så han måtte legge seg litt.. stakkars gutten min!! håper han får sovet det av seg :)

så nå skal jeg lage meg middag og spise, men må spise alene siden kjære sover.. noen andre som spiser middag nå?? :sjenert:

Skrevet

har spist middag dessverre, men skal lage smoothie nå, så kan drikke den mens du spiser? :fnise:

Skrevet

Jeg kan ta meg litt sjokoladekake og holde dere med selskap. Har ganske mye rester fra i går, så si fra om noen vil ha. :)

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig å spise middag a'la Ælen :Nikke:

Han er ganske forutsigbar :fnise: Jeg tippet med en dame på jobb at jeg kom til å få spaghetti og kjøttdeig så skrev jeg mld og spurte hva det ble til middag... Og hva ble det? ;)

Spaghetti og kjøttdeig :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...