Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare varm melk, eller med noe smakstilsetning/søtning/ett eller annet oppi? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare varm melk :jepp: drakk varm melk med honning før, men nå syns jeg det blir for søtt.. å så syns jeg det smakte best uten noe i.. men den må være kokvarm da :) en kopp om kvelden :jepp:

Skrevet

Jepp! :nigo:

ihvertfall i mine øyne... :sjenert:

Men i mine øyne er det bra å være litt rar! :tongue:

Han godeste sier stadig vekk at jeg er den rareste han har møtt... Jeg velger å tolke det som et kompliment! :fnise:

Skrevet

Samma her... tro om vi er skilt ved fødselen da? :klø: :vetikke:

Skrevet

jeg kan leve med å være rar :nigo: på svensk er `rar` det sammen som søt på norsk :fnise::lur: kan leve med det ja :fnise:

det er bra å være litt rar, syns absolutt det :jepp: jeg syns ihvertfall varm melk er veldig godt :)

Skrevet

Hmm... høres noe spesielt ut... :klø:

Skrevet

har dere ikke drukket varm melk med honning eller kanel i før????? :huh: i såfall får dere komme å besøke meg så skal dere få en `melk`ala`Miso` :jepp:

Skrevet

Får vel følge Mazzimors eksempel og rusle til sengs :natti: sove godt og drømme søtt jenter :hug:

snakkes imorgen :nigo:

masse natta :hug:

Skrevet

Jeg har smakt med honning men det er kjempe lenge siden..

Det var da svært så tidlige dere går til sengs :klø:

jau jau!! Natta :hug:

Skrevet

vært oppe siden tiiidlig, før det var lyst ute!! noe som igrunn er alt for tidlig for noen å stå opp syns jeg!! blir trøtt da ja..

skal være kvikkere imorgen :hug:

Skrevet

Varm melk med honning er sånn man drikker når man er forkjølet. Ikke ellers. Men melk med kanel var nytt for meg, det hørtes godt ut!

Og forresten - Donald = en and. Jeg har spist andebryst. :fnise:

Skrevet

Ganske lett å legge seg tidlig når man ikke har tv! :fnise: Dessuten måtte jeg jo opp tidlig i dag, for å :trene:! :jepp:

Ha en fin dag!! :klemmer:

Skrevet

God morgen søtnoser :hug:

hehe, drikker varm melk ellers å jeg da :fnise: syns deter godt, å så blir jeg avslappet av det! ahh..andebryst, ja da er jeg med :fnise::skratte:

Om en halvtime skal jeg hente kjære på jobb å så skal vi til presten!! glede-gruer meg.. dette er jo den nye presten siden vi ikke fikk han vi allerede har pratet med.. spent på hvordan hun er!! :klø:

kommer med referat når jeg har kommet meg tilbake på jobb etterpå :jepp:

flink du er Mazzi, som står opp sååå tidlig for å trene :trene: flinkingen :kose:

Skrevet

I skrivende stund er kanskje miso og misomannen hos prestedama! :strix:

Håper ho er grei og at alt går supert! Gleder meg til referat! :jepp:

Skrevet

Vente vente vente vente :popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...