Disco Biscuit Skrevet 3. oktober 2008 #1381 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Lengesiden jeg var innom her nå... Leit å se at noe måtte kuttes ned på, det er alltid en skuffelse når man har gledet seg til/forventet noe og så skjer det ikke/går ikke.. Meeeeen.. GODT Å LESE AT DET ORDNET SEG LIKEVEL Og det er kanskje ikke så dumt å forsøke å se om du finner noen av tingene billigere til deg.
cypress Skrevet 3. oktober 2008 #1382 Skrevet 3. oktober 2008 Miiisooooo.. jeg klipte meg i fingeren Neeeeeei... nå igjen?!!??!!? :klø: *blåse på*
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #1383 Skrevet 3. oktober 2008 Ja nå igjen jeg må begynne å ha på stålhansker tror jeg...
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1384 Skrevet 3. oktober 2008 Miiisooooo.. jeg klipte meg i fingeren Nå igjen!!!!!!! men vennen min da *blåseblåseblåseblåse* Du må være forsiktig med fingeren din, du skal ha den hele livet vet du!! du må nok finne opp en robot som kan klippe for deg
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1385 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er så glad for at du er i bedre humør i dag, Misoen Det er leit med sånne triste og kjedelige dager, men så har det seg sånn at de faktisk kommer innimellom også. Tusle ja, det går bedre idag!! Tusen takk for klemmen!! sender en tilbake til deg Dagene går opp og ned og jeg tror nok de vil fortsette å gjøre det frem til selve dagen! Håper bare at det er flest dager da ting går opp!! Hei Lengesiden jeg var innom her nå... Leit å se at noe måtte kuttes ned på, det er alltid en skuffelse når man har gledet seg til/forventet noe og så skjer det ikke/går ikke.. Meeeeen.. GODT Å LESE AT DET ORDNET SEG LIKEVEL Og det er kanskje ikke så dumt å forsøke å se om du finner noen av tingene billigere til deg. MaiL koselig at du er innom:) Det så mørkt ut en stund, men etter å ha pratet med kjære som sa at det ikke er meningen at jeg skal kutte ned på ting, for vi visste jo at det ville bli dyrt *søte gutten min* :rødme: Så ordnet det seg!! men jeg skal se om jeg finner undertøyet billigere, tror det er det som veier mest!! men jeg regnet på det igår å da, fant jeg ut at jeg har bare betalt halve kjolen, så halve kjolen var også med i den summen jeg fikk!! så utstyret koster ca 4800! da ble det ikke såååå ille likevel
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1386 Skrevet 3. oktober 2008 FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - røde kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf - (skrive ut bildeliste) Trompet i kirken Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) - blomster i kirken Lage prøve bukett selv! (kirke og brudepiker) Kake: Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole -slør -sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett, truse - skal sjekke billigere undertøy! - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd- Brudgom: - antrekk - undertøy- sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - strømper - jakker - sko - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen. Annen info: -Invitasjon SENDT 23 juli 08 - Svarkort SENDT 23 juli 08 - Bordkort Kommer : 58/60 Kommer ikke : 5 - Kirkeprogram - bestilles i oktober - Veibeskrivelse - lagde selv - Meny ferdig bestemt - bestille i oktober - møte med lokalet 10 september ang bordplassering og meny - Takkekort - prate med fotograf - Info om gjester - på begynt, må innhente bilder. bestille frisør bestille sminke - bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT Lokalet: - må kjøpe- - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Ordne bordplan og bordkort - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming? - kjøpe videokamera? øve hardt på brudevalsen - velpleie noen dager før - avslappning - få godkjent ting til kirken av prest - sjekke alle bestillinger tilpasse kjolen - time 1 oktober! - generalprøve
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #1387 Skrevet 3. oktober 2008 jeg klipte meg plutselig i en annen finger også jeg Lurer på hva som skjer jeg? :klø: Er det den store klippesegifingeren-perioden som er på gang??? Det er 4 ganger på 1,5 uker... 4 ganger er normaltvis nok på 6mnd...
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1388 Skrevet 3. oktober 2008 du må få deg hansker!! tjukke hansker så du ikke kjenner om du klipper deg stakkars dinamin du må være forsiktig med deg selv!!! ordre fra Miso
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1389 Skrevet 3. oktober 2008 :strix: :strix: :strix: SIDE 70!!!!!!!!!!!
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #1390 Skrevet 3. oktober 2008 du må få deg hansker!! tjukke hansker så du ikke kjenner om du klipper deg stakkars dinamin du må være forsiktig med deg selv!!! ordre fra Miso Kan bare tenke meg hvordan de hanskene ville sett ut etter noen månder Jeg gikk tidligere fra jobb idag jeg... Hadde hele dagen helt full så ringte en etter en og avbestilte.. Så etter klokka ett hadde jeg ingenting mer å gjøre... Og ingen kommer innom heller for tiden... er i en sånn stille periode nå... folk venter lengst mulig for å ta klippen til julebord og jula.. Så da fant jeg ut at jeg tar tidligere helg så tar jeg med meg Luna_82 og trener aerobic Så nå skal jeg bare hive i meg noe mat så skal vi dra å trene <--- aerobic
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1391 Skrevet 3. oktober 2008 Er det ingen her??? kjeder meg!!! Okey, da får du underholde deg selv Miso: :skya:
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1392 Skrevet 3. oktober 2008 Flinke Dina som skal håper du får det moro da greit å dra å trene når det ikke er noe å gjøre, men det er dårlig av kundene å avbestille!! ikke bra!! kose deg på trening da
Muffin! Skrevet 3. oktober 2008 #1393 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er lista di snart helt blå jo! :strix: Det kan nok gå litt opp og ned i dagene fram til bryllupet, ja. Selv småting kan føles store når man er stressa. Men vi er jo alltid her for å høre på, og tenk så fantastisk dagen deres blir! (Uansett om et par detaljer kanskje ikke er helt perfekt.) Håper du får en fin helg!
Mazilla Skrevet 3. oktober 2008 #1394 Skrevet 3. oktober 2008 Bare småting igjen som ikke er i boks på lista jo!! Så gøy at alt ordner seg!! Håper du får en kjempefin helg, miso! Kos deg med familien!
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #1395 Skrevet 3. oktober 2008 Flinke Dina som skal håper du får det moro da greit å dra å trene når det ikke er noe å gjøre, men det er dårlig av kundene å avbestille!! ikke bra!! kose deg på trening da Ja jeg er goodie Ja dumme kunder altså De skjønner liksom ikke at jeg ikke får lønning hvis de ikke dukker opp :slår: Men det ååååårner sæi vettu Det er endelig heeeeeelg
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #1396 Skrevet 3. oktober 2008 JENTENE MINE Nå er det fredag og endelig HEEEELG skal ha en rolig dag hjemme i dag, med vin og `skal vi danse`!! Kjøpte gave til bestefaren min idag, det ble en hagegnom (veeeldig søt) med en rar plante i. Han er veldig opptatt og interessert i planter og hage så det passer perfekt, hva gir man til en som har alt liksom :klø: Det ordner seg som regel, kjære prøver å lære meg den filosofien!! ikke med sååå stort hell enda men ser ut som det går rette veien, de største kostnadene er vi ferdig med så da gjenstår det bare "småplukk"!! Håper alle får en suuuper fin helg, stikker nok innom imorgen før jeg drar! klarer ikke å la vær masse til verdens beste jenter
Gjest Miso Skrevet 4. oktober 2008 #1397 Skrevet 4. oktober 2008 Stikker innom med en lørdags til alle sammen nå er vi snaaart klare til å reise oppover mot Hedemark!! jaja, får se hvordan dette går da! kommer innom imorgen når jeg kommer hjem ha en fiiiin lørdag alle sammen
Mazilla Skrevet 4. oktober 2008 #1399 Skrevet 4. oktober 2008 Håper du får det fint i Hedmark! Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem! Håper "noen" har skjønt at det er på tide å begynne å bry seg om bryllupet, og at det blir masse bryllupssnakk i helga!
Fremhevede innlegg