Gjest Miso Skrevet 6. oktober 2008 #1401 Del Skrevet 6. oktober 2008 Håper du får det fint i Hedmark! Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem! Håper "noen" har skjønt at det er på tide å begynne å bry seg om bryllupet, og at det blir masse bryllupssnakk i helga! Hei Mazillamor det ble ikke særlig snakk om bryllupet i helga, men det hadde jeg ikke ventet heller!! ble veldig lei meg, men burde jo forsåvidt ikke bli det lenger!! men oppdaget at bestemoren min har blitt mye dårligere siden sist jeg så henne, så jeg håper hun klarer å komme i bryllupet i det hele tatt!! Men det var godt å se henne og morfar, og brødrene mine.. hyggelig å se mamma å da, er jo ikke det!! men det er godt å være hjemme igjen også fikk jeg vært innom graven til pappa igår, det var veldig deilig i natt skrev jeg masse lapper til kjære som jeg klistret på kjøkkenskapdøren. He he, imorges fant jeg masse små lapper til meg som lå på gulvet :rødme: han hadde egentlig klistret dem i taket, men de hadde ramlet ned søte kjære skatten min Ha en gooooood helg, Misoen Tusen takk Tusle håper du har hatt en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. oktober 2008 #1402 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - røde kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf - (skrive ut bildeliste) Trompet i kirken Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser gjestebok Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) bånd til kirkebenkene Lage prøve bukett selv! (kirke og brudepiker) Kake: Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole -slør -sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett, truse - skal sjekke billigere undertøy! - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd- Brudgom: - antrekk - undertøy- sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - strømper - jakker - sko - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen. svigerfar ordner! Annen info: -Invitasjon SENDT 23 juli 08 - Svarkort SENDT 23 juli 08 - Bordkort Kommer : 58/60 Kommer ikke : 5 - Kirkeprogram - bestilles i oktober - Veibeskrivelse - lagde selv - Meny ferdig bestemt - bestille i oktober - møte med lokalet 10 september ang bordplassering og meny - Takkekort - prate med fotograf - Info om gjester - på begynt, må innhente bilder. bestille frisør bestille sminke - bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT Lokalet: - må kjøpe- - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Ordne bordplan og bordkort - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming? - kjøpe videokamera? øve hardt på brudevalsen - velpleie noen dager før - avslappning - få godkjent ting til kirken av prest - sjekke alle bestillinger tilpasse kjolen - time 1 oktober! - generalprøve Endret 6. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2008 #1403 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det begynner å bli mye blått og lite rødt nå Så fint at du har koset deg i helgen Nå treffer du vel ikke folka før du plutselig skal gifte deg?? Det er ikke lenge igjen Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. oktober 2008 #1404 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jo, treffer dem ihvertfall en gang til.. reiser opp igjen om 14 dager fordi mormor er så dårlig.. skulle det skje noe (noe jeg selvfølgelig håper at det ikke gjør) har jeg vært der oppe hos henne en del ganger.. gjorde den "feilen" meg pappa, så det gjør jeg ikke igjen!! men det er ikke lenge til nei gleder meg til å bli kona til kjære :rødme: usj, skal jobbe fra 12-16 uten data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2008 #1405 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå men da så Huff så trist med bestemor da. Er hun veldig gammel? Det er greit å få besøkt henne litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2008 #1406 Del Skrevet 6. oktober 2008 for masse blått på lista!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. oktober 2008 #1407 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) for blått og for mormoren din. Endret 6. oktober 2008 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. oktober 2008 #1408 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vil bare gi deg en Ikke noe lett med sykdom i familien. Blir jo litt splitta følelser når man både er trist og bekymra for det, og samtidig gleder seg til bryllup. Men man må jo bare klare å skille det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2008 #1409 Del Skrevet 6. oktober 2008 40 dager til bryllup!!! Håper det går greit med mormora di, og at du slipper den ekstra bekymringa nå i innspurten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2008 #1410 Del Skrevet 7. oktober 2008 God morgen nå raser dagene av gårde, tenk at det bare er 39 dager igjen skal snart dra på jobb, våknet med dundrende hodepine så jeg tar treningen imorgen tidlig istedet!! Hvordan er det så med jentene mine i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2008 #1411 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, tida går fort nå! Snart er du fru! Den jenta har det veldig fint. Har til og med bakt på morgenkvisten (). Håper det går bedre med hodet ditt snart, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2008 #1412 Del Skrevet 7. oktober 2008 Så flink du er bakt???? du har ikke lyst å komme hit å bake til meg hver morgen hva har du bakt da? det går litt bedre med hodet, så satser på at det bedrer seg utover dagen.. er filmklubb i kveld så da må det være bra igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2008 #1413 Del Skrevet 7. oktober 2008 Syns det bør forte seg å bli bra uansett. Jeg har bakt muffins, for forloveden min har bursdag i dag. (Har du ikke hatt tid til å titte innom boken min ennå?) Tror ikke jeg kommer til å bake hver morgen. Det passet så fint i dag bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #1414 Del Skrevet 7. oktober 2008 Go morn sweetie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2008 #1415 Del Skrevet 7. oktober 2008 goood morning darling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 #1416 Del Skrevet 7. oktober 2008 God formiddag hønney! Har hodepinen gitt seg? Du hadde vel ikke vondt i hodet fordi misomannen :slår: deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2008 #1417 Del Skrevet 7. oktober 2008 God formiddag hønney! Har hodepinen gitt seg? Du hadde vel ikke vondt i hodet fordi misomannen :slår: deg? Hey sweety hodepinene er mer eller mindre i sjakk!! ligger bakider, men ikke verre enn at jeg klarer det det går nok over, får hive innpå med litt smertestillende når jeg kommer hjem. Irritert på at jeg ikke orket å trene, får prøve å få gjort det imorgen istedetfor!! hehe, nei Misomannens slår ikke!! han er bare snill han :rødme: noe distre til tider, men bare snill og god!! han vil aldri gjøre meg noe vondt :rødme: det han sier hvertfall!! Ble forresten litt skuffet i helgen, ingen av familien min som kommenterte musklene mine ikke at jeg er såååå opptatt av dem (litt kanskje, en smule) men det syns jo at jeg har trent, ingen som sa noenting... ble litt lei meg når brodern fant de marsjene vi skal ha på youtube og mamma gikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 #1418 Del Skrevet 7. oktober 2008 Usj, teite familien! Godt det ikke er lenge til misomannen er din nærmeste familie! Og jammen godt det er for din egen (og kanskje misomannens ) del du trener, innerst inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #1419 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor gikk hun bare?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 #1420 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det lurer jeg også på, men etter det jeg har hørt om misomora hittil er jeg ikke så veldig overraska... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg