Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:dåne:

Det er visst ikke helt bra å la dinedama være alene her en hel dag..! :fnise:

Men altså... Kommer du snart miso??? Vi må jo få vite åssen det gikk i dag!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bokkupperen dinedama. :fnise:

Jeg er også spent på hvordan det gikk i dag, Miso! Tenk at du gifter deg neste måned!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aja: Hvis det var meg du sikta til, så var det iallefall ikke min hensikt å gjøre Miso lei seg igjen. Og jeg kan ikke se at noen av innleggene her kan gjøre det!

Miso: :klemmer: I natt drømte jeg om deg. :fnise: At du var søstra til en venninne av svigerinna mi. :fnise:

Iiiik.. nei den var selvfølgelig ikke til deg !!

Men til mor og mann som ikke engasjerer seg nok i bryllupet....

Håper det gikk bra idag Miso! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::fnise: :fnise:

Det er absolutt ikke trygt å la Dina være alene, men du verden så søt hun er :kose::skratte: :skratte: dro fra side 65 og kom hjem til 67, det må jeg si!!! :fnise:

Har kommet hjem, kost litt med i armkroken til kjære å så rett på KG :fnise:

Da har jeg altså vært til kjoletilpassing, og gjett hva!!!!!!!!! de fikk den igjen!!!!!!! :dåne: hun tok riktig nok i litt mer enn hva vi har gjort, men den gikk igjen.. :dåne: må sys ut 1/2 cm i siden og legges litt opp, men det er det!!! å jeg som så for meg masse sying fordi den ikke ville igjen!!! så jeg er strålende fornøyd :strix:

Har fått ordnet masse!!! :bolledeig:

Sko(som forøvrig var veldig gode å ha på! De har små puter i seg som gjør at de er veldig behagelige. Også er det ikke høy hæl!! det ville jeg ikke ha!!) jakke, undertøy (korsett, strømper, truse) men skal ordne meg med ett ekstra sett strømper og truse, kjekt å ha!! Skal oppdatere alt på lista som ligger litt tidligere i boka her, men må vente til kjære ikke sitter ved siden av meg :fnise:

KJOLEN MIN ER SÅÅÅÅÅ FIIIIIIIIIIIIN :strix: :strix:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med kjolen! :strix: Du har vel hatt en bra dag i dag da. :)

Og så flink du er til å ordne. :jepp:

Jeg er spent på skoene. De hørtes ut som noe jeg kan tenke meg også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

LilleBoella og jeg er innom med en STOOR klem fra SolfylteSpania :-)

Vi har funnet en kafe med internett.. HURRA!!

Haaper kjoeproeving gikk bra, men uansett er det maaange dager igjen til bryllupet (det er det jeg forteller megselv hver gang jeg har lyst paa en sjokolade *tjihi*).

Ringer deg en dag, jeg! Saaaavner deg vettu!!

Kos fra Store og Lille Forlover (Wannabe, den siste da;-))

Heeeeeei!!!!!!!!!!

:hoppe: :hoppe: for internett kafe i solfyltespania :hoppe:

Det gikk veldig bra idag, de må sy den ut 1/2 cm og legges opp litt men ellers skal de se over og vaske + dampe den. De var veldig nøye når de gikk over, så de ordner nok alt som må ordnes!! var såååå lykkelig når de fikk den igjen :ler: fikk litt sjokk da :dåne:

Savner deg også, gleeeeeeeder meg til du kommer hjem!! men håååper du koser deg og får slappet av!! :jepp: har masse jobb til deg når du kommer hjem :fnise: nei da, bare tuller :) ..eller gjør jeg?? :lur:

Svigerbror og store K hilser masse fra høstfyltenorge!! :fryser: (har begynt med vanter) kos deg i :sol:

kooooooooooos fra meg :hug:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra med kjolen! :strix: Du har vel hatt en bra dag i dag da. :)

Og så flink du er til å ordne. :jepp:

Jeg er spent på skoene. De hørtes ut som noe jeg kan tenke meg også. :lur:

Ja, har vært en veldig bra dag :jepp: mest siden de fikk igjen kjolen og ikke måtte sy ut så mye jeg har hatt mareritt om :fnise: Kan godt sende deg link til salongens hjemmeside hvis du vil? har fått sååå god hjelp og service noe annet sted!! er kjempefornøyd så anbefaler på det varmeste salongen :jepp: bare si fra så sender jeg deg link :)

Veldig godt å kunne krysse så mye av lista :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, send meg gjerne link. :jepp: Jeg er jo i Østfold rett som det er. :) Kjolen er jo i boks allerede da, men sko derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Iiiik.. nei den var selvfølgelig ikke til deg !!

Men til mor og mann som ikke engasjerer seg nok i bryllupet....

Åja, begynte å lure se. :lol::kari::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...