Muffin! Skrevet 29. september 2008 #1262 Skrevet 29. september 2008 Så koselig med frokost på senga da. Enig med deg Mazilla: vi er heldige, men ikke så heldige som våre tilkomne.
Gjest Miso Skrevet 29. september 2008 #1263 Skrevet 29. september 2008 vi er absolutt heldige som har dem, men de er enda mer heldig som har oss selvsagt nå har katta vært hos dyrlegen og jeg har fått attest på at han er frisk, så nå skal det sendes til forsikringsselskapet og så er pusen forsikret deilig!!
DDuck Skrevet 29. september 2008 #1264 Skrevet 29. september 2008 Er han forsikret mot å stikke av da??
Gjest Miso Skrevet 29. september 2008 #1265 Skrevet 29. september 2008 Han er innekatt, så han kommer seg ikke ut!! så han er ganske sikra der!! fortsatt ikke noe tegn på henne??
Gjest Miso Skrevet 29. september 2008 #1270 Skrevet 29. september 2008 sender deg masse :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: tenker på deg!!
Gjest Alvebruden Skrevet 29. september 2008 #1271 Skrevet 29. september 2008 du har mail ja, stuerocking er pinlig å bli ferska på, men du verden så moro det er stakkars katta måtte danse vals med meg igår :dåne: FOR ETT SYN DET HADDE VÆRT!!!! Innom en tur for å oppdatere meg litt.
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #1272 Skrevet 30. september 2008 Så koselig at du er innom han syns ikke det var sånn hufsat festlig men mor ville danse så da hadde han ikke særlig valg
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #1273 Skrevet 30. september 2008 Åssen går det med misomor for tida? Har ikke tid til å være her så mye for tida jeg... Skjedd noe nytt og spennende (eller kjedelig..) på bryllupsfronten?
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #1274 Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei Mazzimin koselig at du er innom er ikke såå mye her inne selv, dagene bare flyr liksom skjer noe hele tiden!! nå har sjefen min lukket seg inne på kontoret sitt og skal ta noen telefoner, så da benytter jeg sjansen til å være her På bryllupsfronten ja.. hmm :klø: begynner å bli STERSSA!!!!!!!!!!!!! Imorgen skal jeg inn til salongen med kjolen, skal prøve å finne sko, slør og eventuelt jakke! pluss at de skal se på kjolen så de får sydd den til.. den passer jo ikke lenger fordi jeg har fått så mye muskler i ryggen Ellers jobber jeg med frisør jakt, har en som jeg skal bestille prøvetime. Ellers så er det en del småting som står på planen!! prøvebuketter til brudepikene skal jeg lage, gjøre ferdig talen (det haster ikke sånn veldig,men greit å få det gjort) gjesteinfo skal gjøres ferdig!! pluss en del andre ting.. Torsdag 9 oktober skal vi ha første samtale med den nye presten!! det kan bli spennende!! Endret 30. september 2008 av Miso
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #1275 Skrevet 30. september 2008 Oi, det skjer jo masse jo!! Kanskje ikke så rart med tanke på at dagen nærmer seg! Gleder meg til det er min tur til innspurten i bryllupsplanlegginga! Tror jeg må ta meg fri til sommeren!
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #1276 Skrevet 30. september 2008 Er så mye små ting som er igjen at jeg ikke helt vet hvilken ende jeg skal starte i hjelper ikke at han hjemme visr null interesse meeeen, igår fikk jeg faktisk blomster av han han kjøpte en nydelig bukett med 15 røde roser!! utrolig fin!!! :rødme: men litt interesse for bryllupet gjenstår at han kommer med er nestens om at jo nærmer det kommer, jo mindre interesse viser han!!
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #1277 Skrevet 30. september 2008 Kanskje det hjelper om han får noen konkrete oppgaver han kan sysle med? Kan jo tenkes at han er litt overvelda av alt som må gjøres og ordnes, sånn at han ikke vet helt hvor han skal begynne, og dermed forsvinner inn i en slags likegyldighet? :klø: Skal ikke være bare greit, det er sikkert og visst!
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #1278 Skrevet 30. september 2008 Blomster var jo kjempekoselig da forresten!! Det har jeg bare fått en gang, og da hadde han godeste fått de på jobben!
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #1279 Skrevet 30. september 2008 Har skrevet ut en liste som henger på korktavla som for tiden står på stuebordet!! der ser han hva som skal gjøres, og jeg har ikke skrevet opp alt en gang!! men han ser aldri på den, spør aldri om vi skal sette oss ned å prate om det.. tar ikke initiativ til noe og det gjør meg gaaaaal!!!! men det er vel sånn menn er da!! men føler meg veldig alene med alt når det gjelder bryllupet..
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #1280 Skrevet 30. september 2008 Du har oss her inne da, om ikke annet! Skjønner at det ikke er gøy å føle seg alene om det da!
Fremhevede innlegg