Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha :hoho:

Jeg spiste en flue engang... men det var ikke med vilje :sjenert: Den fløy rundt bordet når mamma hadde laget kakao til meg og lillebror... Så skulle jeg drikke litt kakao og da fikk eg en klump i munnen som jeg trodde var sukker, så da måtte jeg jo selvfølgelig tygge på den :spy: Men det smakte ikke sukker så jeg spyttet den ut i hånda og da lå det en bederva vinge, noe føtter og litt fluekropp i hånda mi :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: vil helst ikke ha flue i den da :sjenert: fikk bare lyst på kakao med krem.. men jeg skjønner at det kanskje ikke passet seg helt å få lyst på det i den sammenheng :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart bare 30 minutter igjen :hoppe: (her hadde *juhu* passet godt inn) En av de andre som har kontor i samme bygget her var innom så jeg fikk pratet med noen idag, det var koselig :) blir skikkelig skravleskjuk når jeg ikke får snakket med noen iløpet av dagen :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du nå må jeg spørre... me nvar ikke du på et bibliotek og jobber? :klø:v eller var det Mazilla? :vetikke: Blander så fælt jeg :fnise:

Men hvilke kunder er det du har?? :) Er du i butikk eller?? Eller var det sånn antikksjappe?? :klø: Blander uhorvelig fælt her jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg leser pensum på biblioteket i blant! Da jeg satt på kg i arbeidstida i vår jobba jeg på advokatkontor! :)

Savner fortsatt :juhu: stadig vekk! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bortreist en uke, og så er det 9 nye sider her. :hakeslepp:

Men nå er jeg oppdatert igjen! Det virka som du hadde en litt tøff tid med bryllupsting, men fint at det ser lysere ut nå. :strix: (<- Denne var forresten kjempesøt!)

Er du bibliotekar, Miso? Det blir nemlig jeg snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...