Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil å være med på å feire :sjenert: kan jeg det?? :blomst: har ikke bursdag for om lenge lenge lenge, men kan vel være med litt vel :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEJ JEJ JEJ :hoppe: :hoppe: PARTY!! :helen:

Idag var vi på brudesalongen hvor kjære skal leie klærne til den store dagen :jepp: så han i antrekket og holdt på å gå rett i bakken :dåne: :dåne: han var sååå utrolig fantastisk sinnsykt kjekk og stilig der han stod at jeg ble helt stum :dåne: Ble så rørt at tårene kom frem i øyekroken, fant ut at jeg kommer til å slite BIG TIME i november!! Han var heeelt utrolig stilig :jepp: så heldig jeg er som har såå kjekk kjæreste, også blir han mannen min :strix::strix:

Miso + Misomannen = :strix::hjerte::strix::hjerte::strix::hjerte:

Skrevet

Nåååååååh :rødme:

Det er så god følelse :strix:

Skrevet

Jaaaaa!!!! :strix: det føles helt fantastisk :strix: vet at uansett hvor stresset jeg kommer til å være, så roer det seg når jeg ser han stå å vente på meg :jepp: bare å se kjærligheten lyse fra øynene hans gjør meg såå rørt :rødme:

kjekke misomannen min :strix:

Skrevet (endret)

:rødme:

Jeg følte det sånn når vi dusjet i stad :sjarmor: Min mann er kjekkest uten klær :lur:

:skratte: Neida :fnise:

Jeg tror jeg har fått noe rart i humoren min... :sukk:

Men det er faktisk sant uansett hvor mye jeg ler det bort :Nikke: For nakne manner er sårbare, og det gjør dem kjekke.. eeeh.. :klø: Selv om naken mannerumpe kan være høøøøøvelig ekkelt... Men min mannerumpe er ikke det :bolledeig:

Endret av dinedama
Skrevet

Høres ut som en fantastisk tur i brudesalongen, misomor! :rødme: Tenk at han snart er mannen din!!

Skrevet (endret)

Nei ÆlenPærlen dumma :ler:

Men alt som er hans er mitt også :lur:

:opplyser: Ergo: ÆlenPærlens mannerumpe er min mannerumpe...

Endret av dinedama
Skrevet

ja ja ja :hoppe: :hoppe: han er min min min :strix:

syns også kjære er best uten klær, av mange grunner :lur:

inni mellom er humøret mitt rimlig enspora altså :sjenert:

Skrevet
ja ja ja :hoppe: :hoppe: han er min min min :strix:

syns også kjære er best uten klær, av mange grunner :lur:

inni mellom er humøret mitt rimlig enspora altså :sjenert:

Jeg pleier også å bli sånn... hva kommer det av? :klø:

Skrevet

Tror det er naturlig når vi bor sammen med så kjekke menn som det vi gjør :jepp:

men det kan være litt plagsomt innimellom!! bare innimellom da :fnise:

Skrevet

..og misomannen og ÆlenPærlen har sikkert ikke noe imot det de heller! :lur:

Skrevet

Nåja... :sjenert:

Det hender seg at jeg må bryte han i bakken uten hans samtykke... Da kommer denne BodybuilderDinedama frem som vi snakket om i forrige uke... :roll:

Neida :skratte:

Herregud jeg er jo helt fjåsete :fnise:

Skrevet
Nesj :nigo:

Jeg liker det :jepp:

har ikke noe imot det, men det er ikke alltid det passer seg. når man er på jobb eller noe.. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...