Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #921 Skrevet 8. september 2008 Jeg vil å være med på å feire kan jeg det?? har ikke bursdag for om lenge lenge lenge, men kan vel være med litt vel
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #923 Skrevet 8. september 2008 JEJ JEJ JEJ :hoppe: PARTY!! Idag var vi på brudesalongen hvor kjære skal leie klærne til den store dagen så han i antrekket og holdt på å gå rett i bakken :dåne: :dåne: han var sååå utrolig fantastisk sinnsykt kjekk og stilig der han stod at jeg ble helt stum :dåne: Ble så rørt at tårene kom frem i øyekroken, fant ut at jeg kommer til å slite BIG TIME i november!! Han var heeelt utrolig stilig så heldig jeg er som har såå kjekk kjæreste, også blir han mannen min Miso + Misomannen =
DDuck Skrevet 8. september 2008 #924 Skrevet 8. september 2008 Nåååååååh :rødme: Det er så god følelse
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #925 Skrevet 8. september 2008 Jaaaaa!!!! det føles helt fantastisk vet at uansett hvor stresset jeg kommer til å være, så roer det seg når jeg ser han stå å vente på meg bare å se kjærligheten lyse fra øynene hans gjør meg såå rørt :rødme: kjekke misomannen min
DDuck Skrevet 8. september 2008 #926 Skrevet 8. september 2008 (endret) :rødme: Jeg følte det sånn når vi dusjet i stad Min mann er kjekkest uten klær Neida Jeg tror jeg har fått noe rart i humoren min... Men det er faktisk sant uansett hvor mye jeg ler det bort For nakne manner er sårbare, og det gjør dem kjekke.. eeeh.. :klø: Selv om naken mannerumpe kan være høøøøøvelig ekkelt... Men min mannerumpe er ikke det Endret 8. september 2008 av dinedama
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #928 Skrevet 8. september 2008 Høres ut som en fantastisk tur i brudesalongen, misomor! :rødme: Tenk at han snart er mannen din!!
DDuck Skrevet 8. september 2008 #929 Skrevet 8. september 2008 (endret) Nei ÆlenPærlen dumma Men alt som er hans er mitt også Ergo: ÆlenPærlens mannerumpe er min mannerumpe... Endret 8. september 2008 av dinedama
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #931 Skrevet 8. september 2008 ja ja ja :hoppe: han er min min min syns også kjære er best uten klær, av mange grunner inni mellom er humøret mitt rimlig enspora altså
DDuck Skrevet 8. september 2008 #934 Skrevet 8. september 2008 ja ja ja :hoppe: han er min min min syns også kjære er best uten klær, av mange grunner inni mellom er humøret mitt rimlig enspora altså Jeg pleier også å bli sånn... hva kommer det av? :klø:
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #935 Skrevet 8. september 2008 Tror det er naturlig når vi bor sammen med så kjekke menn som det vi gjør men det kan være litt plagsomt innimellom!! bare innimellom da
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #937 Skrevet 8. september 2008 ..og misomannen og ÆlenPærlen har sikkert ikke noe imot det de heller!
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #938 Skrevet 8. september 2008 de bør ikke ha noe i mot det hva med Mazzimannen??
DDuck Skrevet 8. september 2008 #939 Skrevet 8. september 2008 Nåja... Det hender seg at jeg må bryte han i bakken uten hans samtykke... Da kommer denne BodybuilderDinedama frem som vi snakket om i forrige uke... Neida Herregud jeg er jo helt fjåsete
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #940 Skrevet 8. september 2008 Nesj Jeg liker det har ikke noe imot det, men det er ikke alltid det passer seg. når man er på jobb eller noe..
Fremhevede innlegg