Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mazzimannen er vant til meg, for å si det sånn..! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det snart senge tid her!! Tidlig opp imorgen, skal trene før jobb :trene: være flink miso som gjør pt stolt :jepp:

Vi snakkes imorgen tidlig jenter, både før og etter trening :jepp: etter trening er det jobb (les: KG tid) :fnise:

Håper dere får sove godt å drømme søte bryllupsdrømmer :kose:

:natti:

Skrevet

Nattinatt:

søt liten aftenbønn:

God natt min skatt

sov godt i natt.

Drøm søtt om meg

som elsker deg...

(..denne kan du hviske i øret på din kjære :rødme: )

Skrevet

Jeg gikk glipp av :lur::sjarmor: og kom rett til :sove: jeg...

Jaja bedre lykke neste gang :lur:

Skrevet

Mornings! Klar for ei ny økt med :trene:? Nå spiser jeg frokost før jeg setter kursen mot treningsstudioet! :trene:

Ha en fin dag, misomor! :klem:

Skrevet
Jeg gikk glipp av :lur::sjarmor: og kom rett til :sove: jeg...

Jaja bedre lykke neste gang :lur:

Huff da, du får overraske han med litt :lur: idag da :lur:

Mornings! Klar for ei ny økt med :trene:? Nå spiser jeg frokost før jeg setter kursen mot treningsstudioet! :trene:

Ha en fin dag, misomor! :klem:

mornings mazzimor :)

Det var utrolig tungt å stå opp idag, fristelsen for å bli liggende var farlig. Men krøp ut av den varme dyna og satt kursen mot treningssenteret.. :Gjesp:

Nå har jeg vært flink å :trene: å nå spiser jeg salaten min til lunsj :)

klar for en ny KG dag :fnise:

Skrevet

Så flinke dere er da :) Jeg tar det igjen senere i dag :Nikke:

Skrevet

Jeg holdt også på å bli liggende i dag morges, spesielt siden han godeste har fri og kunne sove videre... Men jeg stod opp, og det er jeg glad for nå! :jepp:

Skrevet

Er litt glad for at jeg kom meg opp, selv om det var skikkelig hardt der og da!! dyna var så varm og god fristet ikke i det hele tatt.. men kan ligge lengere imorgen :hoppe:

æsj, det er skikkelig utrivlig på jobb idag..sjefen er skikkelig sur og rett og slett uhøflig mot de som kommer inn :riste: teller minutter her til jeg er ferdig!!

Skrevet

Oi, den sjefen din altså..! :nei:

Når er du ferdig på jobb idag da?

Skrevet

Er ferdig 16:00!! kommer til å stikke så fort som overhodet mulig!! Har min redning i jentene mine her :jepp:

Skrevet

Søtingen! :jepp: Du kommer deg nok gjennom denne dagen også skal du se! :Nikke:

Hva skal du etter jobb i dag da? Bare kose deg med misomannen? :)

:klem:

Skrevet

Har litt småpusling hjemme som må gjøres, å så måå jeg snart finne gjestebok til brylupet.. samt resten av utstyret til brudepikene!! begynner å bli noe stressa må jeg innrømme, men ikke si det til noen andre da :fnise: vi holder det her, så kan alle andre tro at jeg er heeelt rolig og har full kontroll :jepp:

:overrasket: :klø: :dåne:

hva med deg, hva skal du idag??

Skrevet

Skal være på skolen til kl 15, så skal jeg hjem og spise middag som han godeste forhåpentligvis har laga klar! :rødme: Etter det vet jeg ikke, blir sikkert litt surring på nettet, litt serier på dvd og kaaaanskje litt lesing!

Ææ, jeg fikk en liten flue i nesa, og jeg vet ikke åssen jeg skal få den ut! Sitter masse folk her! :sjokk:

Skrevet
:sjokk: :sjokk: du får snike deg ut å snyte deg!! tror det er det lureste :fnise:
Skrevet

Den ble borte... :sjenert:

Og den har ikke kommet ut! :sjokk:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...