Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skjer det ting på bryllupsfronten, må snart få oppdatert lista mi.. men sjefen vil at jeg skal jobbe :sjokk: hva er det liksom :riste:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teite sjefen din da... :sur:

Jeg vil gjerne vite hva som skjer... :)

Skrevet

Får oppdatere listen sånn underveis i denne jobbinga hun mener jeg bør gjøre.. dama skjønner virkelig ikke hva som er viktig :riste:

Hmm.. begynner med lista ja, hun sitter i telefonen så da :fnise:

Skrevet

Så bra at det ser ut til å ordne seg med kjolen og muskelmiso! :hoppe:

Skrevet

Mazzi :hoppe: ja det ser ut som at det ordner seg, takk og lov!! jeg kan fortsette å trene og trenger ikke å bekymre meg.. hun sa at sydamen ordnet det så da kan jeg la vær å tenke på det :lur: bare trene så mye jeg vil :fnise:

muskelmiso :trene::fnise:

Skrevet (endret)

FERDIG : BLÅ

IKKE FERDIG : RØD

UNDER PLANLEGGING : GRØNN

BRYLLUPSLISTE :

dato - 15.11. 2008

kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00

lokaler - røde kors selskapslokaler

prest L.T.J.L

Toastmaster - svogern

Forlovere - min søster og hans barndomskamerat

Fotograf - (skrive ut bildeliste)

Trompet i kirken

Musikk innslag

Inngang og utgangs marsj

Plassering i kirken

Inngang i kirken

Salmer

Tekst

Tekstleser

Bånd til lysestake (hvitt)

Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste

Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok

Blomster:

-Ta kontakt med leverandør i september

- brudebukett

- knapphullsblomster (x 4)

- blomster i kirken - SENDT MAIL!( svigermor lager små buketter med hvite

roser, noe grønt og med perler i.) Lage prøve bukett selv!

Kake:

Ta kontakt med leverandør for bryllupskake i september-sendt mail

- de andre kakene : mamma og svigermor

- finne ut hvilke andre kaker som skal bakes.

Ønskeliste:

- lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på.

Klær :

Brud:

- Brudekjole

- slør

- sko

- jakke

- undertøy - strømper (ekstra par), korsett, (bh?) truse.

- underskjørt - får leie gratis av salongen

- strømpebånd

- parfyme

- smykker (hårpynt- tiara, kjede, armbånd)

Brudgom:

- antrekk

- undertøy

- sokker

- parfyme

- sko

Brudepikene:

- kjolene

- strømper

- jakker

- sko

- smykker/ hårpynt

- små buketter av hvite roser, lage selv

Annen pynt:

- fakler utenfor kirke

- flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys)

- fakler utenfor lokalet

- bånd til bilen.

Annen info:

-Invitasjon SENDT 23 juli 08

- Svarkort SENDT 23 juli 08

- Bordkort

Kommer : 50 (mangler noen svar enda)

Kommer ikke : 5

- Kirkeprogram - bestilles i oktober

- Veibeskrivelse - lagde selv

- Meny - bestille i oktober

- møte med lokalet 10 september ang bordplassering og meny

- Takkekort - prate med fotograf

- Info om gjester - på begynt, må innhente bilder.

- bestille frisør

- bestille sminke

- bestemme frisyre

- bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT

Lokalet:

- må kjøpe-

- kjøpe snakcks

- kjøpe inn til gaveåpning

- tape

- nummerklistremerker

- sakser

- penner

- svarte søpple sekker

- esker

- kurver til toaletter- Ordne bordplan og bordkort - levere dagen før

- Musikk - ordner selv

- Musikk til brudevals

- sende alt av papirer

- prøvingspapirer + forlover erklæring (mangler hans forlovers signatur)

- navnendrings papirer

- filming? - kjøpe videokamera?

- Starte dansekurs - 12 september

- øve hardt på brudevals

- velpleie noen dager før - avslappning

- få godkjent ting til kirken av prest

- sjekke alle bestillinger

- tilpasse kjolen - levere kjolen tre uker før bryllupet - time 1 oktober!

- generalprøve

kommer sikkert på mer, men sånn ser det ut nå ihvertfall!!

Endret av Miso
Skrevet

Puh :dåne: Det er litt som skal ordnes ja... jeg har ikke begynt å sette opp lister en gang :ler:

Skrevet

Ikke jeg heller! Må kanskje først av alt sette opp en liste over hva jeg må ha lister over? :fnise:

Skrevet

:fnise:

Det virker som om det er sånn det fungerer :ler:

Skrevet

Greit med en liste, men det er såå mye som skal gjøres så man blir litt matt!!

men det er veldig moro når man kan krysse av ting som er iorden :jepp:

Skrevet

God morgen alle sammen :)

Da er det lørdag morgen og takket være en tullete nabo som begynte med motorsaga 08:30 var det slutt på søvnen :frustrert: Første lørdag på lenge vi har kunne sovet, men nei da.. dumme nabo!!

Var litt koselig å stå opp tidlig, spiste frokost og drakk kaffe! en koselig morgen :) Nå sitter kjære på pcn å spiller det nye spillet sitt, "SPORE" han er så søøt :rødme:

Idag kan det hende vi skal en tur til brudesalongen hvor han prøvde klær, skal ha med kjolen så han i butikken får se den og kan matche antrekket til kjære :jepp: også ville han gjerne at jeg skulle være med :rødme: syns det er veldig koselig :)

ellers blir det en rolig dag her, håper jeg da!! etter å ha jobbet lenge igår er det godt med en dag uten masse planer :jepp:

:kose:

Skrevet

Ååh, det hørtes koselig ut! :rødme: Eller... Kanskje ikke akkurat den delen om motorsaga, men ellers! :fnise:

Vi våkna faktisk allerede klokka åtte! Kanskje ikke så rart med tanke på at vi la vekk bøkene og sovna i halv elleve-tida... :blush: Siden da har vi bare sløva og lest, men fant ut at det var på tide å dra oss ut av senga nå.. Deilig med sånne late morgener! Nå tror jeg jeg skal lage litt kaffe, kjøpte en ny type på en kaffebar her om dagen, også ble jeg så inspirert av å lese om din morgen!

Ha en kjempefin dag, misomor! Lykke til i brudesalongen! :)

:kose:

Skrevet

Jeg vil og ha brudesalong og kaffebar og alt sånt... forbanne drittbygd... ingenting som trengs er åpent på en lørdag :sur:

Jeg har stått opp med feil fot av senga i dag jeg.. :sjenert: Men vi får ikke tak i takplater eller noen ting før over helga å byggsentrene har så toskete åpningstider... 7-16--- 7 begynner kjære på jobb og tar bilen, siden hans er ødelagt må jeg gå og det er ca 2mil til byggsenteret... 16 når de stenger har kjære nettopp kommet seg fra jobb og jeg stenger også kl 16 så vi rekker det ikke før vi får en til bil :sur:

Sorry, men jeg måtte bare klage litt... ikke meningen å ødelegge de gode lørdagsvibbene deres :hug:

Skrevet

Kjære dinamin, trenger du å få ut frustrasjon så gjør det her :jepp: det går så bra, så kan vi heller smitte deg med litt lørdagsvibber :jepp:

ble ikke noe tur til brudesalongen, de hadde ikke den ene vesten inne nå men vi skal ned til dem på mandag! Men fikk tatt en tur innom kjæres forlover å han signerte på papirene så de er klare til å sendes :) Ellers ble det stille og rolig, er hjemme igjen nå å kjære har satt på kaffe og han vurderer å lage vafler!! hehe, han er så søt :rødme:

Koselig å kunne inspirere Mazzi :jepp: det er virkelig deilig med litt late morgener, selv om jeg godt kunne vært foruten motorsaga!! var ikke heeelt fornøyd da nei :fnise:

Nå regner det litt ute og jeg sitter i skikkelig kosedress og har ingen planer for resten av lørdagen, deilig :jepp: første lørdagen på..tja, husker ikke, at vi har kunnet slappe av :)

sender dere masse :hug:

Skrevet

Høres deilig ut å ikke ha noen planer! Vi venter et par folk etterhvert... Blir sikkert koselig, men akkurat nå føler jeg litt for å krype under dyna med boka mi! :fnise: Ganske spennende akkurat nå! Ja ja, jeg har jo hele morgendagen på å lese... Kan kanskje ikke la bøker gå ut over et sosialt liv? :ler:

Ble det vafler da? Koselige misomannen! Han har skjønt det med hjemmekos! :Nikke:

Skrevet (endret)

Våkne!! :rope:

Jeg er helt alene her jo... :cry3:

Endret av dinedama
Skrevet

Nei da, jeg er våken :jepp:

:vinke: god søndagsmorgen til alle jentene mine :kose: Sitter å ser på 71 grader nord på tvnorge sammen med kjære, ble te og rester etter vaflene igår til frokost :fnise: snakk om lat morgen :fnise:

Fikk sove leeenge idag, hehe det var godt for det er eeeevigheter siden sist!! så nå føler jeg meg mer uthvilt enn på lenge :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...