Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

ÆlenPærlen SKAL hjele meg...:Nikke: Men han kan ikke gjøre alt alene :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he :fnise: er nok best å gjøre det sammen med dem hvis de skal hjelpe til :fnise: de vet jo ikke hvordan vi vil ha det! :skratte:

Har fått lagt sammen litt klær, ryddet litt og satt på en vaskemarskin.. men er ikke heelt i rydde humør idag.. kanskje jeg har sovet for mye.. huff, liker ikke å sove lenge på en hverdag selv når jeg har fri :sjenert:

Skrevet

Ja det er godt, men når jeg hadde så store planer om å få gjort sååå mye så blir dagen litt ødelagt når jeg sover bort halve.. :sukk: men men, får gjort noe da :)

Skrevet

Man blir litt sånn sløv resten av dagen ja :sukk:

UUUUUUFF som jeg kjeder meg!!!! :kjefte: Nå må det bli noe å gjøre snart!! :rope:

Jeg har så dårlig uvane med at jeg røyker, og når jeg kjeder meg røyker jeg enda mer.. :sjenert:

Skrevet

Du kan jo slutte å røyke :jepp: det er vel en god ide :jepp:

ja, man blir sløv!! sløvmandag :fnise:

Skrevet

Ja vi skal slutte i løpet av høsten :Nikke: Jeg sluttet for en stund siden og holdte opp 7mnd, men det skar seg :sukk: Men jeg vet at jeg klarer det så jeg skal prøve på nytt igjen :Nikke:

Skrevet

Flinke dina :) jeg støtter deg jeg, være oppmuntrende og hjelpsomme hvis du tenger det :)

Skrevet

Takk :klem:

men vi vet v klarer det :) Det var bare dumskap å starte igjen når vi hadde holdt pp så lenge :fy_fy:

Skrevet

sant det, men hvis du vet at det går så er det en veldig bra ting :jepp: da går det så bra å så begynner du ikke igjen :)

Skrevet

Det er det som er planen ja :Nikke:

Men vi er veldig flinke og røyker ikke inne i huset så når det begynner å bli sikkelig kaldt så hæler vi nesten ikke å gå ut engang :fnise:

Skrevet

hehe, da er det greit å slutte før vinteren virkelig kommer :fnise:

Det begynner virkelig å bli kaldere ute om kvelden :( høsten er på vei inn for fullt... :sukk: kommer til å fryse skikkelig i november :sukk:

Skrevet

Vi har allerede hatt en natt her med -3,6 grader :sukk: Og nå er det bare finvær så da blir det kjempekaldt om natta :dåne:

Det går bare en vei nå... :sukk:

Skrevet

Usj for en deprimerende tone dere hadde her da! :sukk:

Ingen grunn til å bli deppa, det skjer jo masse fremover! Først er det dinedamas bursdag, så min, så er det sannelig ikke lenge til Misoen skal gifte seg, og så er det plutselig jul! :hoppe:

Etter jul går det raskt mot lysere tider, og så plutselig er det sommer! :sol:

Cheer up, jenter! :kose:

Skrevet

Og når det plutselig er sommer så blir vi plutselig gift :sjokk:

Når er det du har bursdag Maizilla?

Skrevet

Ei uke etter din bursdag! :)

Skrevet

Ooo :)

Men da feirer vi meg på søndag, felles feiring av oss på Onsdag og deg igjen på neste søndag :jepp:

Skrevet

God plan! Eventuelt kan vi bare la hele uka bli en eneste stor fest? :kristin:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...