Mazilla Skrevet 12. november 2008 #2021 Del Skrevet 12. november 2008 Giftings... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2008 #2022 Del Skrevet 12. november 2008 KG er nyttig ja!! Jeg har jo akkurat skaffet meg fotograf etter anbefaling herfra!! Hurraa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2023 Del Skrevet 12. november 2008 ja, giftings her skal der giftes :hoppe: for at Cypress har fått ordnet fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #2024 Del Skrevet 12. november 2008 Bare det ikke blir FORgiftings så er det okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2025 Del Skrevet 12. november 2008 det det blir det ikke!!!! nå skal jeg oppdatere lista mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2026 Del Skrevet 12. november 2008 FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - Røde Kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf Trompet i kirken T.H Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser M.W.H gjestebok Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok sjåfør for dagen Menyen Bordplassering - festes på plakat! Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) - bånd til kirkebenkene - Lage prøve bukett selv! (brudepiker) Kake: - Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole - slør - sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - smykker -hårpynt- tiara, kjede. - truser - parfyme Brudgom:- antrekk - frock cote! - boxer - sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - hvite strømper - foreldre ordner - jakker - foreldre ordner - hvite sko - foreldre ordner - smykker/ hårpynt Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen -Invitasjon og svarkort SENDT 23 juli 08 - bordkort - menyer - kirkeprogram Kommer : 57 Info om gjester - innhente de siste bildene takkekort - prate med fotograf bestille frisør bestille sminke bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT - pakke klær - kjøpe snakcks kjøpe inn til gaveåpning: - tape - nummerklistremerker (M) - sakser - penner (M) - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - innhold til kurvene - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming - får leie -øve hardt på brudevalsen - farge vipper og nappe bryn - torsdag 13 nov - steller negler - torsdag 13 nov - sjekke alle bestillinger -hente kjolen - 29 oktober! - generalprøve 6 november - morgengave - overraskelse til kjære - dørmatta begge deler er bestilt, venter på at de skal kommer i posten!! - tale - mansjettknapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2027 Del Skrevet 12. november 2008 det var jaggu ikke dårlig :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2008 #2028 Del Skrevet 12. november 2008 Den listen ser bra ut nå!!!!! Her bare må det bli giftings ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2008 #2029 Del Skrevet 12. november 2008 Gleder meg til lørdag jeg! På dine vegne i grunnen, for jeg personlig har ingenting å glede meg til.. Men gleden er like stor likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. november 2008 #2030 Del Skrevet 12. november 2008 Vet du, nå er det bare småtterier igjen på lista di Blir sikkert et helt fantastisk Får bare håpe dørmatta kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #2031 Del Skrevet 12. november 2008 Kjempebra :hoppe: Hva er planen for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2032 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Nå skal jeg sette i gang med husabeid og klesvask!!! det må gjøres!! så blir det siste handling når kjære kommer hjem!! er bare småting igjen, heldigvis!! ser ut som at jeg kansjke får slappet av imorgen og fredag gleder meg veldig nå veldig koselig at du gleder deg også Mazzi håper dørmatta og fotoboka kommer snaaaart!!!! Endret 12. november 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #2033 Del Skrevet 12. november 2008 Ja de bør jo helst komme fortere enn fort!! Men de kommer sikkert snart Har leverandøren sendt de? Jeg gleder meg også by the way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. november 2008 #2034 Del Skrevet 12. november 2008 Gleder meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2008 #2035 Del Skrevet 12. november 2008 Me toooo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2008 #2036 Del Skrevet 12. november 2008 Håper alle de gode vibbene vi sender fra rundt omkring i landet gjør dagen ekstra perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2037 Del Skrevet 12. november 2008 Det gjør det absolutt kjenner at de gode vibbene dere sender hjelper mot stresset mitt!! søtingene mine nei, har ikke fått noe melding om at de er sendt, derfor jeg er litt stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. november 2008 #2038 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg gleder meg også! Takk for bilder av kirken. Så fin den var. Og så stor den så ut. Det blir nok en stemningsfull og fin vielse. Nå er det bare tre, små dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. november 2008 #2039 Del Skrevet 12. november 2008 ikke så rart at den er så stor, det er jo en domkirke ja, den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #2040 Del Skrevet 12. november 2008 Det var en utrolig flott kirke Du kommer til å være såååå vakker når du skal spasere nedover der på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg