Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Ja Mazzi, tenk!!!!

JEG SKAL GIFTE MED I MORGEN!!!!!!

En ufattelig og ubeskrivelig følelse!! :rødme: imorgen skal jeg endelig få bli kona til drømmemannen :rødme:

nå skal jeg hoppe i klærne og spise litt frokost! ikke samtidig da :fnise: å så kal vi til sverige å hente bryllupskaka!!!

:klemmer: til alle jentene mine :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Kjære Miso snuppa :strix:

I morgen er den store dagen deres her!!! :hoppe:

Endelig skal misomannen få sin drømmedame : :rødme: og du få din elskede :rødme:

Når du legger deg ikveld og prøver å sove så kommer tankene dine til å vandre..og når du sovner så drømmer du om misomannen :rødme: Du kommer til å våkne med et smil om munnen fordi endelig er den store dagen her :strix: Og nyt tiden hos frisøren, og pass på på å få i deg nok mat og drikke (uten alkohol, iallefall tidlig på dagen.. :jepp: ) Du kommer til å bli så vakker miso, du kommer til å stråle :strix:

Hele dagen kommer du til å sveve på en sky :rødme:

:strix: Nyt deres store dag i morgen :strix:

LilleEkorn ønsker dere alt godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3:

Ååååh jeg blir helt rørt av tanken på at du skal gifte deg i morgen vennen :klem: Det er helt uffatelig! Tiden har gådd så fort og endelig skal du bli drømmemannkona :rødme: I morgen på denne tiden sitter du hos frisøren og da kan jeg tenke meg at det skal krible i magen din :klemmer: Det er nesten slik at jeg ikke finner ut hva mer jeg skal skrive her.. :sjenert: Jeg kommer tilbake senere med mer jeg.. :lur:

:hug: på snupsi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen der... Det kommer til å bli så bra, og du kommer til å se helt fantastisk ut :strix:

Kjenner jeg får sommerfugler i magen av det hele :rødme:

Håper kaken blir velykket og tåler bilturen da ;) Ikke noe grisekjøring med den bagasjen :gjeiper:

Gleder meg masse til å lese referat og se bilder av det vakre brudeparet :strix:

Stooor førbryllups :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Originalt! :jepp: Ganske praktisk, for de rekker å gjøre unna hele bryllupsfesten, og likevel rekke polet før det stenger! Sånn i tilfelle de skulle få lyst til å ta seg en fest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: I morgen er den store dagen! :strix:

Om et døgn nå er du kone, og i full gang med bryllupsfest! Så herlig! :strix: Håper det går bra å hente kaken, og at dere får en koselig kveld på Peppes. Og lad godt opp til dagen i morgen, og nyyyyyt den! :hjerte: :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:bryllup: :bryllup: :hjerte: :hjerte: :hjerte::bryllup: :bryllup:

:strix: Oh my - imorgen er dagen :strix:

Nyt dagen og hverandre, det går så altfor fort :dåne: Gleder meg masse masse til å høre hvordan dere har hatt det :klemmer:

Lykke lykke til - dagen blir perfekt, det vet jeg bare :kose:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle søtnoser :) tusen takk for alle koselig hilsner idag, det var såå koselig å titte innom å se at dere har vært innom :klem:

Ja, nå sitter jeg hjemme med mamma og forlover, like før det er senge tid!! talen er i boks, kjolen er der den skal være og alt er vel egentlig i rute..

det er så utrolig uvirkelig at imorgen er dagen!! jeg skal gifte meg!! føles som at det skjer med noen andre og ikke meg!! Jeg gleder meg så utrolig mye, kjenner det i magen at jeg virkelig er klar!! klar for å bli Fru Miso :fnise:

ville bare sende en natta klem til dere alle :klemmer:

jeg er kjempeglad i dere :klem:

kommer nok en tur innom imorgen også :fnise:

sov godt jentene mine :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Ja nå er dagen her... klokken er over tolv og det er LØRDAG!!!!! tipper på at du har litt problemer med å sovne... :tellesauer: ligger og grubler og tenker på den spennende dagen som straks er i vente :bryllup:

Til lykke med dagen Miso!!! Håper du får en uforglemmelig flott og fantastisk dag. :danse:

klem Devilina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til i dag, Miso!!! Tenker masse på deg! :strix: Håper dagen blir alt du har drømt om og mere til! :strix:

Tenk at du blir Fru Miso i dag!!! :bryllup:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Kjære Miso'en min. :rødme:

Tenk at i dag er endelig den dagen du har drømt om så lenge kommet. Du skal bli Fru Miso, og love Mr.Miso å leve med han i gode og onde dager, til døden skiller dere ad. :strix:

Nå sitter du nok i frisørstolen å kjenner kriblingen i magen :fnise: Om ikke mange timene skal du spankulere ned kirkegulvet og Mr.Miso får se deg i all stasen din. Da kommer han nok sikkert til å tenke at han virkelig er den heldigste mannen i verden og har den vakreste konen noen kan oppdrive :hjerter:

Jeg er så ufattelig dårlig på å skrive sånne "taler" jeg :fnise:

Men ihvertfall: Håper dere får en helt fantastisk, strålende, nydelig, uforglemmelig og magisk dag og alt av lykke å hell i fremtiden! Skulle virkelig ønske jeg kunne vært der å sedd dere i kirken :hjerte:

Marriage is not a ritual or an end.

It is a long, intricate,

intimate dance together

and nothing matters more

than your own sense of balance

and your choice of partner.

Alle lykkeønskinger på dagen deres og :klem: fra meg og Ælen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine og viktige ord fra dinedama der! :jepp: I dag begynner dere på deres nye liv som mann og kone! Tenk på det... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...