Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Hallo frua!!! :bryllup:

Håper hønnimunen er fanastisk!! :hoppe::strix:

Og når du kommer hjem sitter vi alle her klare og venter på referat og bilder... :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle jentene mine :kyss2:

Nå er fru Miso hjemme igjen :strix:

vi hadde en fantastisk dag,m helt utrolig flott :rødme: det var virkelig perfekt :strix: bryllupsreisen var helt suveren :lur: skal komme innom med referat imorgen, nå skal jeg ta en dusj før jeg kryper til senga og armen til min mann :fnise: rart å si det!!

men en ting er sikkert;

DET ER EN FANTASTISK FØLELSE :strix:

og jeg har savnet dere veldig!!! :klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem! :hoppe:

Så bra at alt var så perfekt! :strix:

Jeg gleder meg til å høre om både bryllupet og bryllupsreisen! Og kanskje få se noen bilder også. :)

Glad du er tilbake. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, du er tilbake!! :strix:

Så gøy å høre at dere har hatt det fantastisk!! Gleder meg fremdeles til referat! :lur: Kos deg i armkroken til mannen din!! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem vennen. Nygift følelsen er helt fantastisk :) Også varer den lenge. :strix: Gleder oss til referat og bilder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Miso :klemmer:

Ikke sant det er helt fantastisk å være nygift!!! :jepp: ..synes fortsatt det er merkelig å kalle min kjære for mannen min jeg..

Gleder meg til referat og masse bilder av fru Miso og Miso-mannen!!!

Kos deg masse i armkroken :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden

Nå har jeg ikke vært her på evigheter Miso. Men måtte innom å se om du har lagt ut et referat og bilder. Så forresten bilde av deg i bla` og du var jo bare så nydelig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hoppe: Så kjekt at du er hjemme igjen :strix: Håper det var fint på bryllupsreise! Følger spent med på referat :popcorn:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle søtnoser :klemmer:

skulle vært her igår, men da lå jeg på sofaen med vond mage :( men nå er jeg i form igjen :)

har absolutt ikke glemt referat, det skal dere få :) skal se om jeg får begynt på det her på jobb, å så skal jeg få lagt det ut iløpet av dagen!! :) Bildene fra fotografen kommer til oss tilsendt senest mandag! men har spurt om hun kan sende meg noen på mail så da legges de ut :lur:

Ble fotografert av fredrikstad blad i gamlebyen, så det var bilde av meg og søs i avisa 16 nov :fnise: veldig moro med vår fotograf og fotograf fra avisa som stod å knipset av meg :fnise:

men vi hadde en fantstisk dag :strix:

å det føles deilig å være nygift

:strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...