Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor i Sarpsborg ja.. havnet her for 2 år siden... vel.. flyttet ikke så langt da. Fra Askim.. men skal ikke ha på meg at jeg er derfra heller. Ekte telemarks jente her ja :danse:

Domkirken ja, såpass :bryllup: stilig!

Er sommerfuglene på plass eller? med tanke på at det er bare 4 dager igjen :duskedame:

Jeg er fra litt over alt :fnise: flyttet til Hedemarken når jeg var 13 og flyttet til østfold i 2003! pga kjære :rødme: trives veldig godt her nede :jepp:

Ja sommerfuglene er på plass!! begynner å gå opp for meg for fullt her når jeg får bryllupsgave fra jobben!! :dåne: hadde jeg ikke trodd!! men veldig koselig da!!

hvor i sarp bor du? ikke at jeg er sånn kjempe kjent der altså :sjenert:

Hei Miso!

I dag har jeg forsøkt å både ringe og sende mail til fotografen dere skal bruke, for å høre om hun vil ta bilder av oss også!! Hun tok ikke telefonen da jeg ringte da, så jeg håper å høre fra henne snart. Jeg skrev jeg hadde "en bekjent som har anbefalt henne på det sterkeste" - det er deg da!!! Bildene hun tok av dere, og de som ligger i bloggen hennes er superfine!! :hoppe:

4 dager igjen!!!! :juhu: (neida, vet den ikke funker.... :( )

Hei vennen :klemmer:

så moro at du har ringt henne! hun jobber antagelig, hun har en annen jobb ved siden av!! hun kommer nedover til oss idag for å se område rundt, kirken, lokalet og gamlebyen!! :jepp:

så moro at du ringte henne :jepp: vi får resten av bildene hun tok av oss idag når hun kommer, du kan godt få se dem også hvis du vil!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for 4 dager igjen :danser:

Nå er det ikke lenge igjen :jepp: Oj, bryllupsgave fra jobben er koselig det da ;)

:klem:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Forsinket 100siders fest :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fire små dager..! :dåne:

:klemmer:

ja tenk, bare 4 dager!! er helt uvirkelig! skjønner virkelig ikke at det er jeg som er bruden!! :dåne:

:danser: for 4 dager igjen :danser:

Nå er det ikke lenge igjen :jepp: Oj, bryllupsgave fra jobben er koselig det da ;)

:klem:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Forsinket 100siders fest :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Syns tiden går litt for fort! skulle gjerne hatt en uke til!! men blir vel ferdig i tide vil jeg tro!! *håpe håpe*

:danser::hoppe: vi kan feste for 101 sider å vi :hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så moro at du har ringt henne! hun jobber antagelig, hun har en annen jobb ved siden av!! hun kommer nedover til oss idag for å se område rundt, kirken, lokalet og gamlebyen!! :jepp:

så moro at du ringte henne :jepp: vi får resten av bildene hun tok av oss idag når hun kommer, du kan godt få se dem også hvis du vil!! :)

Ja, de vil jeg selvfølgelig gjerne se!! Da ringer hun meg sikkert senere i dag da. Håper hun kan!!!! Hvis det passer seg sånn får du nevne for henne når du treffer henne i dag at du "kjenner" meg da, og si at vi blir veeeeldig glade om hun vil ta jobben for oss også!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig for en liten uskyldig Mazzimor også å få se når du har fått bildene..? Hvis jeg for eksempel gir deg en :smilyblomst: ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal dere få se bildene :jepp: så fort jeg har fått dem ikveld og fotografen har dratt skal jeg vise dere :jepp: Absolutt :klemmer:

er veldig spent på dem, hvis de er like bra som de jeg har sett så blir jeg strålende fornøyd :hoppe: lurer på hvor mange det er!!

Cypress; skal se om jeg ikke nevner det for deg :jepp: si at du har ringt og sendt deg mail, da får du garantert mail tilbake! Hun er ganske kjapp å svare på mail, men som sagt så er hun nok på jobb nå!!

Søte som heier på meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er :klemmer: koselig at dere får sommerfugler i magen dere også :jepp:

nå har jeg tatt en dusj, varmet oss litt etter å ha gått rundt i byen i det forferdelige været!! skikkelig regnvær :regn::regn: Fotografen har sett stedene vi skal være og hadde masse forslag til motiv og stilige steder, så det blir nok så bra :jepp:

nå skal vi spise litt, er sulten :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk vel ca 200 bilder!! :dåne:

det var noen som var bra og andre ikke like bra, men nå liker jeg ikke bilder av meg selv da :fnise: men det var noen bilder som var nyyydelige :dåne:

så her blir det lerreter etter jul :fnise: her skal det bilder av oss opp på veggen, det er helt klart!! veldig tydelig hva folk får i julegaver i år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere fikk så mange bilder!! :hoppe: Det er vel ingen som liker bilder av seg selv forresten... :sjenert:

I overimorra er det dagen før dagen!! :strix: Hva er planene for dagen i dag? For jeg regner ikke med du er arbeidsledig..? :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vel ca 200 bilder!! :dåne:

det var noen som var bra og andre ikke like bra, men nå liker jeg ikke bilder av meg selv da :fnise: men det var noen bilder som var nyyydelige :dåne:

så her blir det lerreter etter jul :fnise: her skal det bilder av oss opp på veggen, det er helt klart!! veldig tydelig hva folk får i julegaver i år :fnise:

Oi så bra da!!!! Moro med proffe bilder!!

Jeg fikk forresten en god nyhet på mail i går kveld... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at dere fikk så mange bilder!! :hoppe: Det er vel ingen som liker bilder av seg selv forresten... :sjenert:

I overimorra er det dagen før dagen!! :strix: Hva er planene for dagen i dag? For jeg regner ikke med du er arbeidsledig..? :fnise:

:klemmer:

Hei Mazzimin :klemmer:

nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha trent og handlet litt!! har vært enskikkelig turbo start på dagen, så nå skal jeg kaste i meg litt lunsj før jeg begynner på husarbeidet!! kjipt, men det må gjøres!!

sliter skikkelig med å få ordent så morgengaven til kjære er her i tide :sukk: akkurat purret på leverandøren!! arg.. :kjefte:

Mye som skal gjøres, men tror nok det meste blir gjort unna idag og imorgen!! men håååper at det meste blir gjort idag så morgendagen blir litt roligere!!

hvordan er det med Mazzijenta mi idag da?? :klem:

Oi så bra da!!!! Moro med proffe bilder!!

Jeg fikk forresten en god nyhet på mail i går kveld... :lur:

så bra :hoppe: hi hi, så bra hun sendte deg svar allerede igår :strix: du kommer til å like henne, hun er kjempe koselig :) fikk akkurat mail fra henne hvor hun hadde sjekket værmeldingen :fnise: søtt av henne :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg "litt" jeg! Du surrer rundt og har det sånn koselig-travelt! :fnise: Men det skulle jo bare mangle, du skal jo snart gifte deg!! :strix:

Her går det i det samme gamle, prøver å få gjort litt på oppgaven som skal inn til fredag, men blir istedet surrende rundt på nettet! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg "litt" jeg! Du surrer rundt og har det sånn koselig-travelt! :fnise: Men det skulle jo bare mangle, du skal jo snart gifte deg!! :strix:

Her går det i det samme gamle, prøver å få gjort litt på oppgaven som skal inn til fredag, men blir istedet surrende rundt på nettet! :sjenert:

Er ikke så lenge til det er du som svirrer rundt å stresser med bryllup vennen min :klemmer: tro meg, de siste 8 mnd har bare blitt borte!! det går sinnsykt fort!!

det er jo forsåvidt litt fornuftig med KG også da :fnise: litt i hvertfall!!

3 dager igjen Misomin!! :strix::hjerte::strix:

Hei Dinamin :klemmer:

ja nå er det bare 3 dager igjen :strix: :strix:

snart er det giftings på gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...