Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

PS: Sånn for å fylle opp boka litt til så skal det sies at i morgen er det en uke til du er gift frue :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk vennen :klemmer:

vi gjør nok som vi har tenkt, men må bare få han til å høre på meg!! dumme mannen :kjefte:

ja, imorgen er det bare èn liten uke igjen :strix: :strix: tenk så utrolig fort tiden har gått!! syns ikke det er lenge siden det stod 7 mnd på tickern jeg!

prøver å tenke at det som er viktig er ikke hvor folk står, går eller sitter.. men at jeg og misomannen bli gift!! ..selv om det andre skal gjerne være perfekt da :fnise:

er jo tross alt bridezilla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å tenke at det som er viktig er ikke hvor folk står, går eller sitter.. men at jeg og misomannen bli gift!! ..selv om det andre skal gjerne være perfekt da :fnise:

:Nikke: Det er helt sant. Det viktigste er jo at dere blir gift. :strix: Og gleden ved det overskygger småting som kanskje ikke går akkurat som det skal. Dere kommer til å sveve i lykkerus. :) Men jeg skjønner godt frustrasjonen din over at alle motsa deg i kirken! Det er ikke noe særlig. Det er jo dere som må få bestemme hvordan dere vil ha det. Og Misomannen burde jo støtte deg når dere har bestemt det sammen.

Håper du får en fin helg, søta! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det er helt sant. Det viktigste er jo at dere blir gift. :strix: Og gleden ved det overskygger småting som kanskje ikke går akkurat som det skal. Dere kommer til å sveve i lykkerus. :) Men jeg skjønner godt frustrasjonen din over at alle motsa deg i kirken! Det er ikke noe særlig. Det er jo dere som må få bestemme hvordan dere vil ha det. Og Misomannen burde jo støtte deg når dere har bestemt det sammen.

Håper du får en fin helg, søta! :hug:

Ja han burdet det!! tror det blir en liten oppvask når jeg kommer hjem, orker ikke å gå å irritere meg over det!! blir bare ekstra sliten av det, trenger den energien jeg har fra før!! ble veldig lei meg av at han ikke støttet meg eller bare var dust!!

skal prøve å fokusere på det som teller, og det er jo at vi blir gift!! noe som ikke burde være vanskelig med mindre presten ikke dukker opp!! :overrasket: tenk om hun glemmer dagen!! :dåne:

ha en finfin helg du også snuppa :hug:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: litt på de som overkjører misomin! Sånt gjør man bare ikke! :nei:

Bra at brudepikene var naturtalenter da!! :jepp: Litt stressende med den brudepikekjolen som var for liten, men det ordner seg nok skal du se! :Nikke:

Det ordner seg jo for snille jenter! Og du er definitivt en sånn! :fnise:

Lykke til med oppvasken med misomannen! Du er flink som tar sånt med en gang, istedet for å la det plage deg lenger enn nødvendig! :jepp: Tipper han syntes det var vanskelig når alle begynte å motsi hverandre, og at han ikke tenkte over at han overkjørte deg! :sjenert:

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: litt på de som overkjører misomin! Sånt gjør man bare ikke! :nei:

Bra at brudepikene var naturtalenter da!! :jepp: Litt stressende med den brudepikekjolen som var for liten, men det ordner seg nok skal du se! :Nikke:

Det ordner seg jo for snille jenter! Og du er definitivt en sånn! :fnise:

Lykke til med oppvasken med misomannen! Du er flink som tar sånt med en gang, istedet for å la det plage deg lenger enn nødvendig! :jepp: Tipper han syntes det var vanskelig når alle begynte å motsi hverandre, og at han ikke tenkte over at han overkjørte deg! :sjenert:

Masse :klemmer:

Man prøver jo å være så snill man kan!! :sjenert: du er ihvertfall sånn, supersnill er du :klemmer:

var ikke moro å stå der å føle at alle snakket som om jeg ikke var der, de snakket over hodet på meg!! utrolig ekkel følelse! jeg er jo en av hovedpersonene!! :sukk: får ta en prat med han å høre hvorfor han var sånn, han kan i det minste si fra når noen begynner å snakke mens jeg snakker.. han skal jo liksom være den som støtter meg da.. menmen, får høre hva han sier ikveld!!

hva skal du gjøre i helgen da snuppa?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk vennen :klemmer:

vi gjør nok som vi har tenkt, men må bare få han til å høre på meg!! dumme mannen :kjefte:

ja, imorgen er det bare èn liten uke igjen :strix: :strix: tenk så utrolig fort tiden har gått!! syns ikke det er lenge siden det stod 7 mnd på tickern jeg!

prøver å tenke at det som er viktig er ikke hvor folk står, går eller sitter.. men at jeg og misomannen bli gift!! ..selv om det andre skal gjerne være perfekt da :fnise:

er jo tross alt bridezilla :fnise:

:fnise: Bridezilla ja.. er vel mange som tar seg selv i å være det av og til :jepp:

Fokuser på det viktige nemlig at dere blir gift, og at dagen blir uforglemmelig :strix: for det blir den nok helt sikker!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Så utrolig fine bilder :overrasket: De var jo helt supre :dåne: Skjønner godt dere er fornøyde - og tenk så fine bildene blir på bryllupsdagen :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:overrasket:

Tør han ikke si imot sin egen familie?? Uff, så vondt det må ha vært for deg :kose: Men du skal se dere får det som dere vil likevel :lur:

Vi fikk ikke ha med oss noen i kirka vi - nettopp av denne grunnen; det var vår dag og ingen andre fikk blande seg opp i hva som skulle skje!

Prestens ordre - foreldre og forlovere måtte bare finne seg i det :hoho: Eneste som fikk bli med var lille frøken, hun var med - og fikk utforske alle krinkelkroker i kirka - sånn at hun skulle slippe å sitte og lure på hva som var der og der og der...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mimsen, så koselig å se deg her :klemmer: takk takk, er veldig fornøyd med bildene, gleder meg til å se bildene fra selve dagen :jepp:

foreldrene hans var med fordi moren hans ville gjerne vite hvordan hun skulle gjøre ting!! så var det brudepiker som kom med foreldre og forloveren til kjære er pappa til den ene brudepiken så hans samboer var med!! ble litt for mange og jeg ble bare frustrert og trakk meg unna!!

Fikk pratet litt med kjære igår, men han gikk å la seg så jeg ble sittende alene.. egentlig greit for jeg ble så lei meg at jeg bare gråt.. fikk ikke frem noe uansett!! men det lille jeg fikk sagt tror jeg han virkelig skjønte!! så vi får se! Nå er det ikke lenge igjen, men framover kommer ikke jeg til å involvere noen i det hele tatt!! Får se om vi klarer å sette oss ned å prate om det i kirken ikveld! helt ærlig begynner jeg virkelig å glede meg til det er over med planlegging!! de siste tiden har ikke vært særlig koselig og nå gleder jeg meg til å bli ferdig :sukk: skulle jo liksom være en hyggelig tid, men det føler jeg ikke at det er.. bare stress mas og andre som skal bestemme!! Lur den presten dere hadde må jeg si!!

gleder meg jo til dagen, absolutt!! men blir godt å bli ferdig å se alle kontrollfrikene herjer på noe de ikke har noe å herje med!

:strix: Idag er det 1 uke :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1 uke igjen!!!!! :dåne:

Må si at jeg begynner å bli stresset nå.. Spesiellt siden jeg ser hvor flink og strukturert du er... :jepp:

Skjønner godt at du er frustrert!! Vi var heldigvis alene i kirken.. men vi fikk ikke prøve gå og det syns jeg er litt skummelt!!!

Har også en del rundt meg spm bare måååå legge seg i - spes svigers..men det er mest for at de ikke vil at vi skal "gjøre" så mye av dette bryllupet..vi har jo tross alt syndet (vi har barn) - og mange fra gjestelisten måtte strykes for ellers ville ikke svigers komme i det hele tatt... :nocomment:

:troest:

Men men nå er snart dagen der!!!! Når tid på dagen gifter du deg? Vi går til alters kl 15. i dag sto kunngjøringen i avisen.. Jøss det er virkelig!!!! :hjerter:

Kjempe klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Åååå...:kose:

Sånn følte jeg det også 1 uke før - jeg gledet meg til det var over :sjenert: Og dagen før var jeg på randen til sammenbrudd - desperat kan vel sies om meg da - stakkar snille søte *Aprin* fikk sent kveldsbesøk av en frustrert, sint og deppa Mim med tårer i øynene og en følelse av at alt raste sammen :hoho: Men vennen min, det skal jeg si deg; når dagen kommer er alt dette glemt :jepp: Du kommer til å sveve på en rosa sky og være så forelska som aldri før, alt blir perfekt - fordi du får mannen i ditt liv :strix:

I promise!!!!

Prøv å slapp av og finn tid til hverandre - uten å prate bryllup, gutta blir ganske lei av alt bryllupssnakket etterhvert :sukk: Min mann er verdens mest tålmodige, men tilogmed han sa at han ville spy når han hørte ordet bryllup :ler:

Men på dagen vår strålte han like mye som meg og syntes alt var eventyraktig og fantastisk :rødme:

Dette kommer til å gå fint - uansett hvor mye du føler ting er vanskelig nå - så går det over :kose:

Nyt din siste uke som ugift :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dions

Nå har vi 1 uke igjen :strix: tenk, neste lørdag er vi bruder :dåne: Jeg går også opp kirkegulvet kl 15:00!! :hjerter::hjerter: tenk, samme dag og samme klokkeslett!! :strix: så moro!! Hvis du har lyst til å snakkes på mail, så hadde det vært kjempekoselig :strix: Håper ting roer seg med svigers som blander seg, det er tross alt deres dag!! håper virkelig at du og din kjære får en fantastisk dag!! skal tenke på deg :jepp:

Mimsen

Jeg tror på deg, det er nok som du sier at når dagen kommer så glemmer man ting som har dumt og som har gjort en lei seg.. prøver så hardt jeg kan å fokusere på at jeg skal gifte meg med drømmemannen :rødme:

føler også at jeg snakker kun om bryllup, skjønner at stakkaren her går litt lei!! Derfor myyye av tanker kommer ut her, for her er alle like interessert i bryllup :jepp:

Gleder meg så enormt til jeg sitter hos frisøren neste lørdag og det hele er i gang!! hvor lenge var du hos frisøren?

skal prøve å gjøre som du sier, nyte min siste uke som ugift :fnise:

takk for at du er verdens beste Mim :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen, men framover kommer ikke jeg til å involvere noen i det hele tatt!!

Jammen miso da, du skal jo involvere oss her inne!! :Nikke:

Tenk at det bare er 1 uke igjen!! :strix:

:dåne: Om 1 uke og 1 time går du straks opp kirkegulvet!! :dåne:

:strix:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi :klemmer: selvsagt skal jeg involvere dere, enten dere vil eller ei :fnise: dere slipper ikke unna!! :jepp:

ja, om en uke og en time er jeg nok rimlig nervøs og full av sommerfugler!! gleder meg veldig veldig :hoppe:

nå står kofferten klare med mesteparten av de klærne som skal være med i.. men noe henger til tørk og andre ting kommer jeg til å bytte ut i løpet av noen dager! hehe, får ikke bestemt meg helt..

nå kommer snart søs og samboer og lille bellamor, kose jenta til tante :hoppe: de skal spise taco hos oss og prate om dagen, siden svogern er toastmaster!!

har en sånn "hater magen min fordi den henger" følelse idag!! :sukk: blir hard trening på magen den uka som kommer, for treningen skal jeg gjøre!! :trene:

ha en strålende lørdag søtnoser, kommer nok innom iløpet av kvelden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Jaja, du skal jo begge veier, så det blir både opp og ned til sammen uansett! :fnise:

Hvor skal kofferten dere har pakka..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist å lese om hvordan du ble overkjørt under øvelsen! Så utrolig unødvendig at alle skal ha meninger om sånne ting!! Håper det ordner seg til slutt, og at dagen blir akkurat som du vil ha den!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...