Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Ja Cypress, nå nærmer det seg!! om en uke nå så er jeg nok rimlig nervøs :dåne:

Mazzi, kofferten blir sendt på ferie til Tenerife søndag 16 nov :fnise: tenkte det var koselig for den å dra på tur!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix::bolledeig: Bare 1 uke igjen!!!! :bolledeig::strix:

Tenk, om akkurat en uke nå har vielsen deres akkurat startet!!! :rødme:

Så koselig at du sender kofferten på tur da. :fnise: Det høres herlig ut. Håper dere får det kjempefint!!! :strix:

Håper du får en koselig lørdag med besøk, vennen! :kose:

(Én uke til bryllupet deres betyr én uke til 6-årsdagen vår! :strix:)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Mimsen

Jeg tror på deg, det er nok som du sier at når dagen kommer så glemmer man ting som har dumt og som har gjort en lei seg.. prøver så hardt jeg kan å fokusere på at jeg skal gifte meg med drømmemannen :rødme:

føler også at jeg snakker kun om bryllup, skjønner at stakkaren her går litt lei!! Derfor myyye av tanker kommer ut her, for her er alle like interessert i bryllup :jepp:

Gleder meg så enormt til jeg sitter hos frisøren neste lørdag og det hele er i gang!! hvor lenge var du hos frisøren?

skal prøve å gjøre som du sier, nyte min siste uke som ugift :fnise:

takk for at du er verdens beste Mim :klemmer:

En blir stressa av å ha et kommende bryllup hengende over seg - og vi reagerer nok annerledes enn vi ville gjort til vanlig er jeg redd :sjenert:

Jeg ble henta 09.30 og kjørt til frisøren - var der til 15:30, men vi var 3 stykker som skulle sminkes, sette opp håret og kle oss, pluss lille frøken kom også og ble fletta - så det tok tid :jepp: Kjempekoslig, vi spiste snop og drakk champagne - hadde ikke så mye nerver før jeg skulle begynne å kle meg...og når jeg traff pappa utenfor slo det til for fullt :fnise: Den siste 1/2 timen var nervepirrende!!! Men åååå så god følelse når dørene gikk opp :dåne: Gled deg :klemmer:

Ha en kjempefin lørdag vennen, høres ut som dere skal kose dere skikkelig :jepp:

:klemmer: på gode Miso-jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senere denne uka skal du gifte deg Misomor! :strix:

Tenk på det da! :dåne:

Har du hatt en fin helg? Håper du har tid til å oppdatere oss her selv om det blir travle dager! :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnoser :klemmer:

takk for koselige hilsner denne helgen :kose: dumme internett datt ut igår, så vi hadde ikke nett hele dagen :sur: Men jeg var nesten ikke hjemme heller!! vi var i oslo igår hos pappa en tur, ville inn til graven før bryllupet. Søs og svoger og lille niesen min var også med, det var veldig koselig å være der inne på farsdag!! merker veldig nå at jeg savner han..

Har fått gjort en del i helgen, bordkortene er ferdige :) kirkeprogrammene har kommet til postkontoret, men ikke blitt hentet enda!! kjære henter de på vei hjem fra jobb idag! Jeg skal nå få klær på meg før jeg gjør meg klar til en turbodag før jobb. Begynner på jobb 14:30 og er ferdig 19:30 :sukk: ja ja, er sjeldent jeg jobber sånn så det får gå! men før det skal jeg hente mansjettknapper hos gullsmeden, se etter sko og veske, samt trene og ta sol!! å innom vinmonopolet å handle litt til fredagen og lørdagen!! :jepp:

Her er været elendig, jeg håper virkelig det bedrer seg til helgen! Selvsagt har jeg tid til å oppdatere dere! :klemmer:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte dere er :klemmer:

ja, tenk at det bare er 5 små dager igjen :dåne: tiden har virkelig rast!!! de siste 6 mnd har forsvunnet uten at jeg egentlig helt vet hvor de ble av!!

Sitter på jobb og spiser frukt salaten min og lader opp til en lang kveld på jobb!! håper dere er her å holder meg med selskap! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke helt.. men jeg tror det blir at jeg jobber idag og imorgen!! så har jeg fri de tre andre dagene.. passer egentlig veldig fint for da har jeg sjans til å ta en rundvask i heimen!!

Ett vennepar som skal låne leiligheten lørdag til søndag, greit at det er sånn nogenlunde ryddig der :fnise: å så er det litt mer koselig å komme hjem til en ryddet og vasket leilieghet etter bryllupsreisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få unnagjort litt husvask da ja! :jepp: Bra måte å få brukt litt energi på også! :) Ser for meg at jeg kommer til å bli veldig rastløs de siste dagene, vet ikke hvordan det er med deg, miso? :fnise:

Skjer det noe gøy på jobben i dag da? Hvis ikke, så er det vel ikke så farlig, for du skal jo snart gifte deg..!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det stille, en gutt som sitter ved den ene pc`n og en som leser avisa, men men ellers er det tomt.. men det gjør ingenting, for jeg skal snart gifte meg :strix:

igår spurte noen meg hvordan det gikk med nervene, og da var det ikke noe nerver i det hele tatt.. men når jeg våknet idag, boom der kom de gitt!! virkelig over natta!! :dåne: så jeg tror at en runde husarbeid er bra for hele meg i grunn :fnise:

Fikk ordnet sånn at det kommer annonser i avisene på onsdag!! :dåne:

hehe, de siste dagene når jeg har snakket med folk og de spør "hvordan går det med brude??" så ser jeg meg rundt å lurer på om det er en brud i nærheten!! slår meg liksom ikke med en gang at det er meg de snakker til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske jeg kunne reise nedover for å spionere i kirka! :fnise:

Misomor skal gifte seg snart!! :strix:

Vi reiser ned sammen da!! Jeg har også lyst til å spionere!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...