Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enn jeg da? :hallo:

Bilder.. ja takk :Nikke:

sender bilder straks :hoppe:

Så bra at bildene ble fine :strix: det lover jo innmari godt for bryllupet også! :jepp:

:klemmer:

ja, tviler ikke ett sekund på at bildene fra bryllupet blir bra :strix: gleder meg sååå enormt til å se dem :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene var helt fantastiske :dåne: Så stemningsfulle og man ser så godt at det er kjærlighet mellom dere :strix:

Noe sånt ville jeg klasket opp på veggen glatt!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :rødme:

Det blir klasket opp på veggen ja :jepp: vi skal forstørre noen av dem på lerret å henge over sofaen :hoppe:

ble sååå fornøyd med bildene, spesielt det under treet og det i løvet :strix:

skal nok fremkalle mange av dem :jepp: blir vanskelig å velge når vi får se resten, hvis de er like bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smart julegave ønsket :jepp:

er vanskelig å velge hvem jeg vil ha forstørret, men det blir nok en del av dem :fnise: endelig har vi bilder av oss sammen, 6 år og ikke ett ordentlig bilde av oss sammen! :dåne: på tide!!

hvis bryllupsbildene også blir såå bra, skal jeg forstørre opp noen av dem på lerret også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir de nok skal du se :Nikke:

Jeg gleder meg sånn til å se bryllupsbildene :strix: Dere blir sikkert helt utroolig nydelige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir de nok skal du se :Nikke:

Jeg gleder meg sånn til å se bryllupsbildene :strix: Dere blir sikkert helt utroolig nydelige!!!

nåååw.... :rødme: søtnosen :klemmer:

er veldig spent på bryllupsbildene selv :strix:

syns bildene av kjære var såå fine, han er så kjekk :rødme: ble helt :dåne: jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt satt ut avÆlen i går jeg :fnise: Han kom innom jobben min så tok han av seg jakken og da hang t-skjorta hans litt igjen i den liksom slik at den ble løftet opp så magen hans vistes.. Jeg sto å skulle fortelle han noe veldig viktig som hadde skjedd, men jeg glemte heeelt hva jeg skulle si og ble skikkelig fnisete og rødmet som juling :ler:

jeg trodde ikke det skulle gå ann enda, men jeg blir plutselig sånn enkelte dager av han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: :fnise: det er bra de fortsatt har den virkningen på oss :rødme: det er absolutt ett godt tegn at de fortsatt får oss til å fnise og rødme etter flere år!! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Kjempefine bilder!!! :dåne: Dere kler hverandre godt, det må jeg bare si! :jepp:

Også så snille øyne Misomannen har da..! Ser jo tvers gjennom go' ut jo! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh...:opplyser: Mim vil også se bilder :jepp:

Og oh my god du skal snart gifte deg :hoppe::danser::bryllup::danser::hoppe:

Gled deg - det er noe du vil foralltid huske :hjerte:

Hei Mimsen :klemmer:

bilder sendes med det samme :jepp: ja, nå er det ikke lenge igjen!!!

oh my!!!!

:dåne:

Kjempefine bilder!!! :dåne: Dere kler hverandre godt, det må jeg bare si! :jepp:

Også så snille øyne Misomannen har da..! Ser jo tvers gjennom go' ut jo! :fnise:

:klemmer:

Takk Mazzimor :klemmer: ja, han er bare go og snill!! beste Misomannen i verden!! gleder meg til å bli kona hans :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene høres superfine ut! :rødme: Kan jeg også være så søt og snill og få se dem..? :sjenert:

Har du fortsatt e-mailen min, eller skal jeg sende den på PM til deg?

Syns du er så søt som er så forelska og gleder deg sånn. Da er jo alt akkurat sånn det skal være. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene høres superfine ut! :rødme: Kan jeg også være så søt og snill og få se dem..? :sjenert:

Har du fortsatt e-mailen min, eller skal jeg sende den på PM til deg?

Syns du er så søt som er så forelska og gleder deg sånn. Da er jo alt akkurat sånn det skal være. :strix:

selvsagt skal du få se hvis du vil :jepp:

send meg mailadressen din du, så sender jeg mail :) koselig at du vil se altså :rødme:

er jo sånn det skal være, elsker gutten min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelige bilder Miso :dåne: Tusen takk for at jeg fikk se!! Likte spesielt godt det siste jeg da..dere er jo sååå nydelige sammen!!

:danser: :danser: :danser: :danser:

snart er den store dagen deres her

:strix: :strix: :strix:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye prat om de fine bildene her nå :rødme: Tror selvsagt at de er kjempeflotte, men har jo ikke sett de... så, kanskje jeg kan få en titt? :sjenert: Kan sende deg PM med mail adressen min jeg ;)

Det er et velkjent fenomen her i heimen også at det mangler bilder av meg og kjæresten på veggen :gjeiper: Det er bra at dere endelig har fått det til :Nikke:

Ikke lenge til bryllupet nå :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...