Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

:vinke:

Hei frøken miso! Kjeder du deg fortsatt, eller har det gått over? :fnise: Hva er dine planer for ettermiddagen og kvelden i dag da?

:klemmer:

Hei Mazzi :klemmer:

nei, kjeder meg ikke når dere er her :hoppe:

idag skal vi en tur til søs og svogern å spise middag! Svogern er toastmaster i bryllupet så vi skal ha en liten gjennomgang av hva vi vil han skal gjøre for oss! :) så skal jeg levere bordkortene til søs så hun kan skrive på dem :jepp:

når vi kommer hjem vet jeg ikke helt, kommer an på hva klokka er :lur: :lur:

du da?? hva er planene for dagen?

ja!!! Send meg den :) jeg sitter somregel på msn hele dagen på jobb..hehe..

Ja, håper jo på en liten nøtteliten her ;)

krysser fingrene for at det snart kommer en nøtteliten :jepp:

da sender jeg deg PM jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ingen planer i dag, bortsett fra å se charterfeber! :flau: Kjenner en av de som er med der, det er unnskyldninga mi! :fnise: Trodde han godeste var ferdig kl fem, og hadde beregna å ha middag i sekstida, men nå er han plutselig på vei hjem allerede! :) Flaks at jeg er ferdig med å pakke inn bursdagsgavene hans! :sjenert:

Hvorfor skal søstra di skrive på bordkorta? Er det ho som har fått skjønnskriftgenet..? :fnise:

Høres koselig ut med toastmasterbesøk! :jepp: Vi bestemte faktisk toastmaster og fikk ja her om dagen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Miso!

Så flink du er til å trene! Virkelig! Dere må ikke bare være på msn da, for da blir det ikke noe liv i bøkene. :fnise:

Tusen takk for PM om gjesteboka! Tror nok det blir en sånn på oss også. :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klemmer:

en liten tur innom før det bærer ut igjen!! har kommet meg levende til og fra Ski idag, utrolig i det været som har vært om siden jeg fortsatt har sommerdekk!!! men nå er brudekjolen hentet :strix: :strix:

tror dere ikke sydama måtte justere på den denne gangen også, nå måtte hun sy den inn nå :dåne: Er det mulig!! blir jo interessant å se hvordan det blir om to uker!! men nå er den ferdig og henger klar hos svigers :jepp:

søs fant også kjole, den var så utrolig fiiiiin :hoppe: veldig fordel at jeg kan låne klærne hennes :lur:

jepp Mazzi, det er søs som har fått skjønnskriftgenet så hun har vært snill og skrevet på invitasjonene og bordkortene :jepp:

Vi får veklse mellom msn og bøkene, gir ikke opp dagboka vet dere :klemmer: ingen fare!!

Idag fikk vi også menyene :strix: enda en ting som er på plass!!!

får løpe videre, men kommer enten senere ikveld eller imorgen med mer oppdatering da tar jeg også en runde i dagbøkene deres :jepp:

glaaaaad i dere, søtnoser :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: Yeeeeey, kjolen er i hus!! :strix: :strix:

Hvordan er menyene? :)

Nå er det snart november, og i november blir du fru!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gooood morning darlings :klemmer:

idag er det 30 oktober, snart er der november!!! :dåne: tiden går fooooort!! :dåne:

når jeg kommer på jobb skal jeg skrive en liste på alt som skal gjøres de neste dagene, det er en del :sukk:

Hvordan er det med jentene mine idag?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går for fort!!

sitter å prøver å finne ett sted jeg kan få ordnet neglene til dagen, men jeg tror ikke jeg har råd eller får tid til det så jeg får vel gjøre det selv :sukk: hadde planer om å gjøre det sammen med søs i Ski, men de hadde bare ledig 14 november og det går ikke!! så da skulle jeg gjøre det her hjemme, men jeg tror ikke jeg har råd eller rekker som sagt :sukk: Har så lyst på støpe negler med fransk manikyr, men men.. er jo ikke det viktigste da.. ville liksom for en gangs skyld ha det gjort profft!!! men, sånn ser det ikke ut til at det går så da..!!

skal sende papirer til presten idag og prøve å få ordnet general prøve!! men syns ikke kirken er så veldig behjelpelig så det er ikke lett!! æsj, ingen god dag lenger :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menhvis du tenker over det så pleier du ikke å ha proffnegler til vanlig, så det vil kansje se rart ut at du har det på alle bildene i ettertid?? :kose:

Jeg er for det naturlige og kjente på en slik dag jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...